طراحی سایت شرکتی در خاورشهر در تهران

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

طراحی سایت شرکتی در خاورشهر در تهران از فرصت هایی است که شما را با ما آشنا کرده است ، بله شما از این طریق با ما آشنا شدید تا برای داشتن یک سفر درآمد زا در اینترنت آماده شوید. شاید تابحال این اتفاق برای شما افتاده باشه که رقیبتان در این اوضاع اقتصادی تلفن کاری اش زنگ خور به شدت زیادی دارد و شما در ذهنتان به این فکر فرو بروید که چرا کسب و کار شما که دقیقا هم صنف با او است چنین وضعیتی ندارد. ما برای شما این معما را حل خواهیم کرد شما با داشتن یک وب سایت حرفه ای و سئو کردن آن میتوانید در سطح اینترنت به قدری معروف شوید که پس از آن هر کاربری که نام فیلد شغلی شما یا کلماتی که معرف شغل شما هستند را در اینترنت و علی الخصوص در سایت گوگل جستجو کرد وب سایت شما جزو نمایش های برتر سایت گوگل قرار بگیرد و مشتری برای گرفتن خدمات و یا خرید محصول با کلیک بر روی سایت تان با شما ارتباط بگیرد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه موفق در این زمینه است و با یک تماس و مشاوره آگاهانه شما را به حضور در اینترنت ترغیب خواهد کرد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

طراحی سایت و ارایه کلیه مشاوره های مورد نیاز جهت طراحی وب سایت کاملا حرفه ای و اختصاصی بر اساس آخرین استانداردها و تکتولوژی ها که سایت شما را از دیگر رقبایتان متمایز کند و در رتبه های بالای نتایج موتورهای جستجو بر اساس آخرین قوانین سئو قرارداد دهد، تخصص ما می باشد.

مهم‌ ترین فاکتور در طراحی فروشگاه اینترنتی در کنار گرافیک و برنامه نویسی اختصاصی رعایت قوانین سئو و استاندارهای امنیتی می باشد که کاسپید با طراحی فروشگاه اینترنتی طبق جدیدترین متدهای بازاریابی اینترنتی سایت فروشگاهی شما را نسبت به دیگر رقبا کاملا متمایز و برجسته می نماید.

بهینه سازی سایت یا سئو همان نوعی بازاریابی اینترنتی می‌باشد که محوریت آن بر آنالیز کلمات کلیدی و قوانین سئو در طراحی سایت قرار گرفته است.

شما با بهینه سازی سایت می‌توانید علاوه بر قرار گرفتن در رتبه های بالای موتورهای جستجو مخاطبان زیادی را جذب سایتتان نمایید.

امروزه با توجه به توسعه گوشی های هوشمند و استفاده روز افزون کاربران یکی از نقاط قوت در توسعه کسب و کار داشتن اپلیکیشن موبایل می باشد، طراحی اپلیکیشن موبایل مبتنی بر اندروید و IOS بصورت کاملا آنلاین با بانک اطلاعات وب سایت، از تخصص های کاسپید می باشد.

طراحی سایت کاسپید فعالیت خود را بصورت کاملا حرفه ای و تخصصی از سال ۱۳۷۸ شروع نمود و در طی این سالها همواره یکی از معتبرترین شرکتهای پیشرو در این حوزه است.

طراحی سایت تهران و بهینه سازی سایت در جهت توسعه کسب و کارها از طریق اینترنت جزو فعالیت های اصلی کاسپید می باشد و در حال حاضر نیز طراحی فروشگاه اینترنتی و طراحی اپلیکیشن موبایل را در خدمات خود قرار داده است.

کاسپید با ایجاد تیم های تخصصی طراحی وب سایت در زمینه های آنالیز، گرافیک و برنامه نویسی اختصاصی و تجارب انجام انواع پروژه های وب در زمینه های مختلف کسب و کار و حضور مستمر سالانه در همایش های برتر بین المللی همواره تلاش کرده است تا دانش و تکنولوژی روز دنیا را در اختیار مشتریان و شرکای تجاری خود قرار دهد و با طراحی حرفه ای سایت و رعایت کلیه استانداردهای سئو و افزایش ترافیک همواره مزیت رقابتی مشتریان خود را نسبت به رقبایشان در ایران ارتقاء داده است.

فهرست مشتریان و برترین برندهای ایران که سایت آنها توسط کاسپید طراحی شده است، مهر تاییدی بر توانمندی و تعهد به رسالت های تعریف شده ما در ارایه خدمات می باشد.

جهت سفارش طراحی سایت و دریافت مشاوره رایگان همین امروز با ما تماس بگیرید و از دو دهه تجربه ما در این حوزه استفاده نمایید.

ما با طراحی و برنامه نویسی اختصاصی کلیه پروژه های خود در زمینه های طراحی وب سایت شرکتی و طراحی فروشگاه اینترنتی و طراحی استارت آپ در جهت توسعه طراحی وب در ایران همواره تلاش کرده ایم تا در هر بیزینسی وب سایتهایی منحصر به فرد که از تمامی جهات شامل گرافیک زیبا در کنارعملکرد و کدنویسی بهینه مطابق با آخرین استاندارها و متدهای گوگل با رعایت تمامی نکات امنیتی و ایجاد محتوای اصولی و رعایت کلیه ضوابط و قوانین بازاریابی محتوا باشد را اجرا نماییم.

کاسپید همواره تلاش کرده است تا با بهره گیری از تیم های تخصصی و انجام بیش از 1000 پروژه وب منحصر به فرد و از همه مهم تر ارایه خدمات پشتیبانی مشاوره ای و اجرایی همواره بصورت مداوم در کنار کارفرمایان خود بوده و بهترین راه حل ها را در کسب بیشترین سهم بازار آنلاین در اختیار آنها قرار دهد.

آنچه باعث شده صدها شرکت داخلی و خارجی با اطمینان خاطر کاسپید را به عنوان مشاور و پیمانکار خود انتخاب نمایند، بیش از 21 سال تجربه و فعالیت حرفه ای و تخصصی و ارایه بهترین خدمات گارانتی و پشتیبانی در کنار ارایه بروزترین خدمات مشاوره ای به کارفرمایان و انجام نمونه کارهای موفق این شرکت است.

تنوع پروژه های اجرا شده توسط کاسپید یکی از نقاط تمایز و برجسته ما می باشد تا با خیالی آسوده پروژه های وب خود را به ما واگذار نمایید.

جهت مشاهده نمونه کارها بر روی گزینه های زیر کلیک کنید: تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات کاسپین (کاسپید) می باشد.

معرفی مدیران | استخدام در کاسپید | گالری عکس | گالری فیلم | آرشیو اخبار | آرشیو مقالات | وبلاگ | نقشه سایت | قوانین و مقررات | حریم خصوصی

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map