طراحی سایت شرکتی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت شرکتی کسب وکار اینترنتی خودتان را رونق بخشید در بین رقبا خودتان جزو اولین ها باشید. در صنعت دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی اینترنتی این موضوع که اولین ها معمولا برنده اند به اثبات رسیده است منتها به شرطی که جزو خوب ها باشید و بمانید . طراحی سایت حرفه ای ، سئو سایت قوی ، بازاریابی و تبلیغات و برندینگ تخصص ما در شرکت سیماگر است اگر که شما بتوانید با تیمی که نه فقط در بیان بلکه در عمل بتواند این نیاز ها را از روی دوش شما بردارد و درراستای بهینه سازی سایت و یا وب اپلیکیشن شما عمکرد خوبی داشته باشد شما قطعا جزو بهترین در صفحه اول موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ خواهید بود.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

021 2213 9201 - 4    پرتال کاربران     ثبت نام دسترسی سریع تازه با وب رمز آشنا شدید؟ می توانید با کلیک بر روی لینک زیر وارد صفحه ثبت نام شوید.

ثبت نام جهت خرید و استفاده از همه خدمات وب رمز و ارسال تیکت پشتیبانی لازم است وارد شوید.

ورود به پرتال اگر هدف شما از طراحی سایت شرکتی ورود به عرصه رقابت با وبسایت ها و شرکت های رقیب که فعالیتی مشابه شما دارند است، حتما طراحی وب سایت شرکتی اختصاصی لازمه موفقیت کار شماست.

در پروژه های طراحی سایت شرکت وب رمز، علاوه بر زیبایی نمای بصری و گرافیکی وبسایت در طرح های اختصاصی، نیاز و سلیقه شما در دیزاین لحاظ شده و همچنین اصول اولیه افزایش رتبه وب سایت و سئو نیز بر اساس نوع فعالیت شما به نحو شایسته ای در نرم افزار و سایت طراحی شده پیاده سازی می‌شود.

علاوه بر آن امکانات خاص مد نظر شما در طراحی سایت شرکت با انتخاب طراحی وب سایت اختصاصی قابلیت توسعه بیشتری خواهد داشت.

‎ باتوجه به آمار بازدید سایت ها، امروزه اکثر کارهای اینترنتی از طریق دستگاه های تلفن همراه هوشمند و تبلت صورت می پذیرد و روز به روز بر این میزان افزوده می شود.

پس دیگر شکی نیست که انطباق نمایش وب سایت شما با این گونه دستگاه ها یک ضرورت است.

راهکار ما برای این موضوع بجای صرف هزینه در اپلیکیشن موبایل ، طراحی سایت شرکتی واکنش گرا یا ریسپانسیو می باشد تا وب سایت های شرکتی به خوبی اندازه خود را با اندازه صفحه نمایش دستگاه هوشمند سازگار کند، به طوری که پیمایش در سایت به آسانی صورت پذیرد و کاربر مجبور نباشد جهت مشاهده تمامی قسمت های سایت شما به طرفین صفحه رجوع کند.

علاوه بر این یکی از موارد مهم رتبه بهتر سایت در بین موتورهای جستجو همین موضوع است.

‎ لازمه هر کسب و کار دیده شدن توسط مشتری است.

از طرفی به دلیل اینکه عمده کاربران از موتوهای جستجو برای یافتن موضوعات دلخواه خود استفاده می کنند، مهمترین وسیله برای دیده شدن وب سایت شما همین موتورهای جستجو هستند.

پس اگر شما به دنبال بازاریابی آنلاین ، برندینگ و افزایش بازدید سایت و فروش کالا و محصولات و خدمات در سایت خود با کمترین هزینه و بازدهی بالا هستید، کمک گرفتن از متخصصین بهینه سازی سئو وب رمز، بهترین انتخاب شما است.

در تمامی پروژه های طراحی سایت شرکتی انجام شده توسط وب رمز،  آخرین روش های بهینه سازی فنی سئو مورد استفاده قرار میگیرد و همچنین ما برای بهره از شبکه های اجتماعی میتوانیم به شما مشاوره و خدمات دهیم.

همواره در دسترس بودن برای یک سایت نه به عنوان یک نیاز، که یک اصل اساسی برای هر وب سایت به شمار می رود.

در کنار طراحی سایت سازمانی بطور اختصاصی، تنها یک هاست با کیفیت، با سرعت و آپ تایم بالا که از ویژگی های بارز خدمات شرکت طراحی سایت وب رمز هستند، می تواند در دسترس بودن به معنای واقعی را برای وبسایت شرکت شما به ارمغان آورد.

ارائه سرویس میزبانی کاملاً سازگار با وب سایت طراحی شده برای شما، از دیگر مزیت های طراحی وب سایت در وب رمز است.

پشتیبانی فنی مداوم و بی وقفه طراحی سایت شرکتی انجام شده توسط وب رمز و همچنین کلیه خدمات وب رمز همواره یکی از اصول پایه و شعارهای اصلی وب رمز بوده است.

ما به ارتباط دائم و موثر با مشتری و پاسخگویی در قبال خدمات ارائه را وظیفه خود می دانیم و همواره به آن افتخار می کنیم.

خدمات طراحی سایت شرکت با وب رمز شامل پشتیبانی اختصاصی خواهند بود تا همواره خاطر شما بابت به روز رسانی امکانات وب سایت آسوده باشد.

امنیت در هر مقوله ای باعث دلگرمی و آرامش خاطر می شود.

ما نیز ضمن بهره گیری از دانش و تخصص خود در زمینه مدیریت سرور و استفاده از بهترین و امن ترین سیستم مدیریت محتوا، با بروز رسانی مرتب سیستم و انجام تنظیمات امنیتی سایت، ارائه سرویس میزبانی وب با کیفیت در سرورهای مجهز به سیستم تشخیص نفوذ IPS و همچنین تهیه نسخه پشتیبان به صورت دوره ای و منظم و یک نسخه پشنیبان در سرورهای مجزا و مانیتورینگ 24 ساعته سرور، و با خرید SSL و نصب آن بر روی سایت شرکت، بالاترین سطح امنیت را برای وب سایت طراحی شده تامین خواهد کرد.

  گفتگو و نیاز سنجی اولیه طراحی وب سایت شرکتی تایید طرح اولیه شروع طراحی و کد نویسی ارائه نسخه آزمایشی اعلام اصلاحات توسط مشتری رفع ایرادات بارگذاری وب سایت در دامنه اصلی قیمت طراحی سایت : تماس قیمت طراحی سایت : تماس 0912-8238263 :خط ویژه 0912-8238263 - 0912-8238263 site[at]سیماگر[dot]com sales[at]سیماگر[dot]com support[at]سیماگر[dot]com

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map