طراحی سایت شرکت

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت شرکت کسب وکار اینترنتی خودتان را رونق بخشید در بین رقبا خودتان جزو اولین ها باشید. در صنعت دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی اینترنتی این موضوع که اولین ها معمولا برنده اند به اثبات رسیده است منتها به شرطی که جزو خوب ها باشید و بمانید . طراحی سایت حرفه ای ، سئو سایت قوی ، بازاریابی و تبلیغات و برندینگ تخصص ما در شرکت سیماگر است اگر که شما بتوانید با تیمی که نه فقط در بیان بلکه در عمل بتواند این نیاز ها را از روی دوش شما بردارد و درراستای بهینه سازی سایت و یا وب اپلیکیشن شما عمکرد خوبی داشته باشد شما قطعا جزو بهترین در صفحه اول موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ خواهید بود.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

دیـجیتال مارکـتینگ و طراحی سایت ایــده پــویــــــا طراحی سایت شرکتی اغلب برای شرکت هایی انجام می شود که خواهان ارائه معرفی نامه ای خوب از خدمات، کالاها و محصولات خود به مخاطبان می باشند معمولا در اینگونه طراحی سایت ها محدودیت مکانی و زمانی مشخصی وجود ندارد و کاربر در هر نقطه و در هر زمانی می تواند با عوامل طراحی سایت ارتباط داشته باشد و نسبت به بازدید یا سفارش کالاها اقدام کند.

طراحی سایت شرکتی از راه های بسیار مهم برای حضور موسسات و مشاغل در دنیای مجازی محسوب می شود به این دلیل که وجود و طراحی سایت شرکتی برای شرکت های مختلف به منزله معرفی کیفیت محصولات یا خدمات شرکت محسوب می شود و مانند یک ویترین عمل می نماید.

آنچه در این نوع طراحی سایت ها به آن پرداخته می شود اختصاص صفحه ای مجزا برای معرفی و بیان رزومه شرکت است.

طراحی سایت شرکتی صرفا به معنای راه اندازی چند صفحه نیست بلکه این نوع طراحی سایت نمادی از عملکرد تجاری و بازرگانی شرکت است به همین دلیل شرکت های طراحی سایت باید از روش های نوینی برای راه اندازی و طراحی سایت های شرکتی استفاده کنند.

همچنین شرکت های طراحی سایت باید با کمترین هزینه به تبلیغات مناسب دست پیدا کنند، از طرفی با طراحی سایت شرکتی می توان ارتباطی بهتر با مشتریان برقرار کرد.

  طراحی سایت شرکتی چنانچه طبق رعایت اصول سئو و با استفاده از روش های روز طراحی شود و همچنین در استفاده از کلمات کلیدی دقت شود مطمئنا جذب کاربر بالایی خواهد داشت .

معمولا در اینگونه طراحی سایت ها بخشی مجزا به معرفی مدیران و قسمت های مختلف شرکت پرداخته می شود تا کاربران و مشتریان با اعتماد بیشتری نسبت به بودن شرکت در دنیای واقعی اقدام کنند.

در طراحی سایت شرکتی باید پنل مدیریتی به گونه ای طراحی شود که به راحتی امکان بروزرسانی را برای مدیران سایت ایجاد کند.

طراحی سایت شرکتی باید کاملا با اهداف کارفرما همخوانی داشته باشد حتی باید در زمینه گرافیک سایت نیز سعی شود زمینه کاری شرکت از لحاظ رنگ و استفاده از قالب های رسمی سایت در نظر گرفته شود تا سایت استواری لازم را داشته باشد، برخورداری از گرافیک مناسب و پرداختن به جزئیات آن در ایجاد اعتماد در مشتریان تاثیر بسزایی می تواند داشته باشد.

اصلی ترین هدفی که از طراحی سایت شرکتی دنبال می شود معرفی شرکت و نمونه محصولات یا خدمات آن در فضای مجازی می باشد، به این دلیل باید طراحی سایت دقیقا همسو با استانداردهای لازم انجام گیرد، این موضوع را نباید از یاد برد که هر چه سایتی دقیق و زیبا طراحی شود اما نتواند در صفحات اول مرورگرها به نمایش در بیاید عملا موفقیتی به دست نخواهد آورد.

طراحی سایت شرکتی به مثابه عملکرد تجاری و بازرگانی شرکت است و چنانچه طراحی سایت به درستی انجام شود بسیار مورد استقبال کاربران قرار خواهد گرفت و البته فواید زیادی برای مدیران شرکت ها نیز خواهد داشت.

از طریق طراحی سایت شرکتی می توان به صورت تصویری توضیحاتی در رابطه با فروش محصولات از طریق اینترنت، برگزاری نظرسنجی و مسابقات، نمایش اخبار شرکت، استفاده از پست الکترونیک و.

.

.

داشت.

تنوع خدمات شرکت طراحی سایت ایده پویا برای مشتریانش زیاد می باشد.

علاوه بر طراحی سایت شما می توانید از دیگر خدمات ما همانند افزایش رتبه وب سایت در گوگل، مدیریت کلمات کلیدی و بازاریابی اینترنتی نیز بهره مند شوید.

هر چه وضعیت نمایش وب سایت شما در گوگل بهتر شود بیشتر می توانید مشتریان بالقوه را به مشتریان بالفعل تبدیل کنید و فروش شرکت تان را به کمک اینترنت افزایش دهید.

یکی از قوی ترین بستر ها در دنیای رقابتی امروز، دنیای وب است پس فواید آن را جدی بگیرید و به راحتی از کنار دنیای اینترنت نگذرید.

اولین کسی باشید که در این مورد نظر می دهید زمینه : تولید انواع کیسه های پلاستیکی تاریخ : سال 1395

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map