طراحی سایت شقایق شرقی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت شقایق شرقی در اینترنت شما میتوانید کاری کنید که کسب و کارتان بیشتر دیده شود. شما ابتدا به ساکن میبایست یک طراحی سایت انجام دهید و پس از آن برای بهینه سازی و نمایش داده شدن بر اساس کلماتی که مرتبط با فضای شغلی تان است وب سایت تان را به اصطلاع سئو کنید . در صورتی که برنامه های خیلی بیشتر و قوی تری مدنظر دارید میبایست وب سایت تان را در فضای وب سایت های پر بازدید تبلیغات نمایید و البته همواره این موضوع رو دقت نمایید که به برندینگ برندتان ضربه ای وارد نشود. شرکت سیماگر با دارابودن کادر تخصصی قوی در موضوعات ذکر شده آماده همکاری با شما عزیزانی که هوشمندانه بدنبال توسعه زیرساخت کسب و کارتان هستید میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

مدیر عامل سازمان خدمات طراحی شهرداری قزوین گفت: بازطراحی پروژه بوستان ورزشی شقایق دو با درخواست شهرداری منطقه دو قزوین با بهره برداری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین به پایان رسید و جهت اجرا تحویل حوزه مربوطه شد.

به گزارش ایمنا، محمد اسماعیل حافظی اظهار کرد: با توجه به سابقه زمین ورزشی شقایق که در اذهان مردم به‌عنوان یک سایت ورزشی عمومی نقش بسته و با عنایت به استقبال شهروندان و جذب اقشار و گروه‌های سنی و جنسی مختلف به این محوطه، با وجود محدودیت امکانات ورزشی، سازمان خدمات طراحی با محوریت موضوعات ورزشی، طراحی زمینی واقع در ضلع شرقی زمین شقایق را در دستور کار خود قرار داد.

وی ادامه داد: سایت در نظر گرفته شده برای طراحی پروژه، به مساحت تقریبی ۲۳ هزار مترمربع در ضلع جنوب شرقی تقاطع غیر همسطح نصر و ضلع شرقی زمین ورزشی شقایق واقع شده است؛ در شمال سایت مورد نظر، محور شهید بهشتی و در غرب آن خیابان بلوار واقع شده است.

مدیر عامل سازمان خدمات طراحی شهرداری قزوین تاکید کرد: مطالعات جامع و کاملی در مورد پروژه به انجام رسید و مشاور با انجام مصاحبه از استفاده‌کنندگان زمین شقایق، نیازهای مخاطبان را شناسایی کرد و همچنین جلسات متعددی با سازمان بهره‌بردار و شهرداری منطقه دو برگزار شد؛ در این جلسات کمبودهای زمین ورزشی موجود شناسایی و مقرر شد پروژه شقایق دو کمبودهای زمین شقایق را در تأمین نیازهای ورزشی مردم جبران کند از این رو، با توجه به بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد سایت پروژه (شقایق دو) پتانسیل جذب مخاطب را دارد و به برآوردن نیازهای مخاطبان کمک شایانی می‌کند.

حافظی اضافه کرد: با توجه به عبور خطوط فشار قوی از سایت پروژه حریم خطوط از اداره برق استعلام شد و محدوده حریم از قسمت‌های قابل طراحی سایت حذف شد و به فضای سبز و پارکینگ اختصاص یافت.

وی افزود: با نیازسنجی انجام شده از مخاطبان و همچنین بررسی استانداردهای موجود برای طراحی فضاهای ورزشی فضاهایی نظیر مسیر پیاده روی، مسیر دوچرخه، پیست اسکیت، سه زمین بازی چند منظوره، زمین بازی کودکان، ساختمان نگهبانی و اداری، آبنما، ست ورزشی مخصوص بزرگسالان و سرویس بهداشتی در سایت پروژه پیش بینی و طراحی شد.

مدیر عامل سازمان خدمات طراحی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه امروزه پیروی از سبک زندگی شهری و آپارتمان نشینی در کنار مکانیکی شدن جوامع، اثرات منفی فراوانی بر ابعاد مختلف سلامت جسمی و روانی افراد جامعه گذاشته است، برای رهایی از این گونه تبعات، فعالیت‌های ورزشی همواره جزو توصیه‌های پایه و ثابت بوده است؛ این گونه فعالیت‌ها در صورتی که در مکان‌های مناسب و به شیوه‌های مؤثر انجام شود، می‌تواند علاوه بر فواید جسمانی، منافع روانی، عاطفی و اجتماعی مناسبی را برای افراد جامعه در پی داشته باشد.

تمامی حقوق این سایت برای خبرگزاری ایمنا محفوظ است

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map