طراحی سایت شلیل

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت شلیل در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید. تابحال این اتفاق برای شما رخ داده است که در گوگل بدنبال موضوع خاصی گشته باشید و بلافاصله بعد از اینکه گوگل نتایج رو برایتان به نمایش درآورد روی دو الی سه لینک اول کلیک کرده باشید تا محتوای آن را مطالعه نمایید و درصورتی که از آن محتوا بهره کافی ببرید با مشاورین یا م سئو لین آن وب سایت ارتباط برقرار کرده باشید. به این فرآیند که در چند خط برایتان شرح دادم به صورت کلیات سئو سایت گفته میشود که روی یک وب سایت که توسط یک شرکت طراحی سایت تولید شده انجام میگردد. شرکت سیماگر تمامی این فرآیند را با دارا بودن تیم های تخصصی در زمینه طراحی سایت، سئو سایت، تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی برای شما در کمترین زمان ممکن انجام میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

آَشنایی با شلیل | شلیل میوه‌ای از خانواده هلو است ولی به دلیل پوست نرم، بدون پرز و خوردن آسان‌تر، طرفداران بسیاری دارد.

این میوه از قدیمی‌ترین میوه‌های بومی آسیا بوده و ظاهراً ۲۰۰۰ سال قبل در چین رشد می‌کرده است ولی اکنون واریته های جدیدتری از شلیل‌ها موجود است و در آشپزی کاربرد زیادی دارند.

پخته یا خام این میوه، جایگزین خوبی برای هلو است چون قبل از آماده سازی نیازی پوست کندن ندارد و بافت آن تردتر است.

این میوه در ایران باستان کشت می‌شده از این رو نام علمی آن Prunus persica یا آلوی فارسی است ولی معمولاً Nectarine خطاب می‌شود.

این میوه از قرن شانزدهم و هفدهم به انگلستان رفت و توسط اسپانیایی‌ها به آمریکا برده شده و اکنون به مقدار زیاد در کالیفرنیا کشت می‌شود.

بیش از ۱۰۰ واریته از این میوه وجود دارد.

  این میوه خوش رنگ که گاهی شبرنگ نیز خطاب می‌شود خواص تغذیه‌ای بسیاری دارد.

شلیل منبع غنی ویتامین‌های A و C و نیز منبع خوبی از پتاسیماست و می‌تواند آب مورد نیاز بدن را تأمین کند.

از این رو بهترین میوه برای افراد گرمازده است.

ویتامین C موجود در شلیل اثرات مفید در سلامت پوست، دندان و استخوان دارد.

این میوه دارای نیاسین یا ویتامین B3 نیز هست.

در فصل تابستان که ما در تماس با اشعه خورشید هستیم، خوردن مرتب این میوه مفید و حتی استفاده از ماسک آن اثرات بسیار خوبی بروی پوست ما دارد و از پیری ناشی از آفتاب جلوگیری می‌کند.

پتاسیم آن نیز موجب افزایش شادابی و تحرک در فرد می‌شود، فشار خون بالا را کنترل می‌کند و خطر ابتلا به سکته‌ی مغزی را کاهش می‌دهد.

خوردن شلیل می‌تواند خطر ابتلا به بیماری‌های حاد مانند بیماری‌های قلبی، بیماری‌های چشمی مانند دژنراسیون ماکولا و حتی سرطان را به طور چشمگیری کاهش دهد شلیل‌ها سرشار از فلاوونوئیدها، کاروتن‌ها و قندهای طبیعی هستند.

بتاکاروتن موجود در این میوه با خاصیت آنتی‌اکسیدانیبسیار نیرومندی که دارد موجب ارتقای سطح ایمنی بدن شده و از بروز بسیاری از بیماری‌ها جلوگیری می‌کند.

بیماری‌های مزمنی چون عوارض قلبی ـ عروقی.

آنتی اکسیدان‌های قوی آن بدن را در برابر اشعه ماوراء بنفش و سموم وارد شده به بدن محافظت می‌کند زیرا نه تنها دریافت آنتی اکسیدان‌های آن رادیکال‌های آزاد را از بدن حذف می‌کند بلکه کاروتن موجود در آن به مرور به ویتامین A تبدیل شده و اثرات آنتی اکسیدانی آن‌را تقویت می‌کند.

خوردن شلیل می‌تواند خطر ابتلا به بیماری‌های حاد مانند بیماری‌های قلبی، بیماری‌های چشمی مانند دژنراسیون ماکولا و حتی سرطان را به طور چشمگیری کاهش دهد.

این میوه دارای ترکیبات فیتوکمیکال مانند لیکوپن و لوتئین بوده و رنگ زرد و قرمز شلیل‌ها ناشی از وجود لوتئین در آن‌ها است.

شلیل بسیار کم کالری و کاهش دهنده‌ی چربی خون است و از آن‌جا که فیبر بسیار بالایی دارد موجب کاهش سرعت جذب برخی مواد مغذی به ویژه قندها می‌شود و در عین حال میزان حساسیت به انسولین را نیز افزایش می‌دهد در نتیجه میوه خوبی برای افراد دیابتی است و مصرف آن می‌تواند در کنترل قند خون مؤثر باشد.

فیبرهایی که در شلیل یافت می‌شود نقش مهمی را در پاک سازی کولون و سلامتی کولون ایفا می‌کنند.

هر دانه شلیل متوسط تقریباً ۵۰ کالری انرژی دارد و چون فیبر بالا داشته و چربی ندارد میوه بسیار خوبی برای کاهش وزن ورژیم‌های لاغری است.

البته کسانی که می‌خواهند وزن اضافه کنند بهتر است کمتر شلیل بخورند و میوه‌های پرکالری تر را میل کنند.

هسته شلیل را به هیچ وجه نباید خورد زیرا دارای آمیگدالین است که در بدن تبدیل به سیانین می‌شود و می‌تواند مسمومیت‌های سیانیدی ایجاد کند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * وب‌ سایت ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

دکتر رضا اطمینانی پزشک متخصص تغذیه و رژیم درمانی نظام پزشکی: 52999 نظام تغذیه: ت-6211 آدرس: اصفهان، خیابان شیخ صدوق شمالی، پل شیخ صدوق، مجتمع پل، طبقه پنجم، واحد 10 تلفن: 0912-8238263 – 0912-8238263 اینستاگرام : dr_etminani_nutrition_clinic متخصص تغذیه و رژیم درمانی اصفهان، دکتر رضا اطمینانی نرم افزار مطب و کلینیک پزشکینرم افزار مطب و کلینیک دندانپزشکی سامانه معرفی و نوبت دهی پزشک و مشاور کلینیک24 نرم افزار مرکز مشاوره و روانشناسی نرم افزار رادیولوژی و سونوگرافی نرم افزار آزمایشگاه و ژنتیک طراحی سایت پزشکی بانک اطلاعاتی مراکز پزشکی نوبت دهی تلفن گویا کاشت مو در اصفهان متخصص دندانپزشكی كودكان دکتر مریم حاجی احمدی بهترین لیزر موهای زاید اصفهان متخصص ارتودنسی در اصفهان دکتر فاطمه تیموری فوق تخصص نوزادان اصفهان دکتر مهتاب رفاهی دندانپزشک جراح اصفهان دکتر بهزاد آیت اللهی متخصص کودکان اصفهان دکتر نسرین السادات دوامی متخصص پوست و مو اصفهان دکتر ابوالفضل جویا بهترین پروتز پا ارتوپدی فنی برتر جراح بینی اصفهان دکتر بهنام خرمی متخصص زنان و زایمان اصفهان دکتر فهیمه ثابت متخصص دندانپزشک کودکان اصفهان دکتر نجمه اخلاقی دکتر رضا اطمینانی نظام پزشکی: 52999 نظام تغذیه: ت-6211 آدرس: اصفهان، خیابان شیخ صدوق شمالی، پل شیخ صدوق، مجتمع پل، طبقه پنجم، واحد 10 تلفن: 0912-8238263 – 0912-8238263 – 0912-8238263 اینستاگرام : dr_etminani_nutrition_clinic dretminani_nutrition_clinic طراحی ، بهینه سازی سایت و سئو اصفهان توسط دیجیتال مارکتینگ کلینیک24 تمامی حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به دکتر رضا اطمینانی می باشد

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map