طراحی سایت شیرآلات گازی سیلندرها

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت شیرآلات گازی سیلندرها شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است که به صورت مختصر به بیان آن میپردازم از جمله این فواید در دسترس بودن به صورت 24 ساعت در شبانه روزی میباشد، کاهش هزینه ها از نظر مصرف آب و گاز و برق ، جلوگیری از اتلاف زمان برای پاسخگویی به مشتری و آنلاین بودن ، داشتن یک بازاریابی قوی بدلیل اینکه مشتریان شما میتوانند تمامی محصولات و خدمات شما را بصورت کامل رصد کنند و عملا نمایشگاه بین المللی محصولات شما با کمترین هزینه همیشه برپاست ، بدون اینکه قبض آب ، برق ، مالیات و … داشته باشید. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر طراحی سایت و تولید کننده استارت آپ با سابقه درخشان است که مشاورین ما برای مشاوره به سوالات و استعلام قیمت های درخواستی شما آماده است.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

شیر گازی با مجراهای داخلی کروی شکل برای قطع و وصل جریان گاز مورد استفاده قرار می گیرند.

شیرهای گاز انواع متفاوتی دارند که از آن جمله می توان به شیرهای کپسول گاز، شیرهای بالوالو گازی دسته اهرمی، شیرهای بالوالو دسته خروسکی و شیرهای بالوالو قفل شونده اشاره کرد.

در تشریح فرآیند کارکرد شیرهای بالوالو می توان گفت این نوع از شیرها یک توپی در ساختار خود دارند که با چرخش دسته شیر جریان سیال در لوله را قطع یا وصل می نماید.

برای قطع جریان سیال، سوراخ توپی بایستی به صورت عمود بر مسیر جریان قرار گیرد و برای وصل نمودن مجدد جریان بایستی دسته روی ساقه شیر را در جهت خلاف چرخاند تا توپی از حال عمود خارج شده و اجازه ورود به جریان را بدهد.

وقتی دسته شیر به حالت نیمه باز باشد ، در حقیقت توپی در موقعیت نیمه باز قرار گرفته است و سبب می شود تا جریان آشفته ای در شیر ایجاد شود.

برای باز وبسته کردن شیر بایستی دسته آن را به اندازه یک قوس ۹۰ درجه تغییر داد.

ماده تشکیل دهنده ی بدنه، درپوش، توپی درپوش، توپی، ساقه و دستگیره از برنج است.

آلیاژ برنج مورد استفاده در تهیه دسته و بدنه شیر از نوع برنج منگنز، A است.

در ساختار این نوع برنج به میزان ۵/۵۸ درصد مس، ۴/۱ آهن،۳۹ درصد روی، قلع ۱ درصد و منگنز ۱/۰ درصد وجود دارد.

سایزهای استاندارد شیر گازی شامل سایز ۴/۱،۸/۳، ۲/۱، ۴/۳، ۱، ۴/۱*۱، ۲/۱*۱، ۲، ۲/۱*۲، ۳ و ۴ اینچ می باشد.

قیمت شیر گازی را می توانید روزانه از وبسایت مرکزآهن دریافت نمایید.

برای تولید این قطعات ، با کمک اره برقی اتوماتیک، شمش برنجی در طولهای متناسب بریده شده و سپس از طریق روش فورج و پرس قطعات برنجی بریده شده، فرم داده می شوند.

فورج در حقیقت شامل حرارت دهی برای فرم دادن اولیه می باشد.

بعد از فرآیند فرم دهی نوبت به تمیز کردن و پلیسه گیری قطعات است.

بعد از آرایش قطعات، با پاشیدن ماسه به قطعات آنها را براق می کنند.

برای تولید هر یک از قطعات نیاز به تراشکاری انتهایی است که توسط ماشین های تراش پیشرفته هر کدام از قطعات مورد نیاز در شیرهای گازی تهیه و تولید می گردند.

کارخانه شیر گازی ایران با نام اختصاری (SGI) در سال ۱۳۶۲ تاسیس گردید.

این کارخانه در کیلومتر ۵ جاده تهران و در شهرک صنعتی محمود آباد واقع شده است.

این شرکت تولیدی در سایه سال ها تجربه توانسته است انواع محصولات خود را با استفاده از تجهیزات مدرن و ربات های حساس تولید نماید.

از جمله مواد اولیه این کارخانه برای ساخت انواع محصولات، آلیاژ برنجی MS58 و آلومینیوم با درجه خلوص ۹/۹۹ درصد است.

محصولات این کارخانه تولیدی تحت استاندارد ملی ایران و شرکت گاز ملی بوده و علاوه بر آن استاندارد DVGW آلمان و گواهینامه ایزو و استقرار مدیریت کیفیت در تولیدات خود را نیز دارد.

این شرکت در زمینه حفاظت از محیط زیست نیز فعال بوده و توانسته استاندارد زیست محیطی را نیز از آن خود کند.

این شرکت در زمینه شیرآلات گازی و آبی فعال بوده و از جمله محصولات آن می توان به انواع شیر گازی (شیرهای گپسول گاز، شیربالوالو دسته اهرمی، شیر بالوالو دسته خروسکی و شیر بالوالو قفل شونده)، اتصالات و شیرهای آبی (شیر ماشین لباس شویی، شیرآب حیاط، شیر پیسوار، شیر یکطرفه خودکار، شیر آبی دسته اهرمی، شیر بالایی رادیاتور، شیر پایینی رادیاتور، شیر بالوالو آبی دسته خروسکی، شیر پکیجی صافی دار، شیر پکیجی صافی دار، شیر بالوالو یک سر رزوه ماسوره ای، شیر کلکتوری، شیر یک سر رزوه)، شیر مخصوص اجاق گاز (شیر کنترل گاز عمودی، شیر کنترل گاز افقی، شیر کنترل گاز ترموستاتیک، شیر کنترل گاز سماوری، سیم ترموکوپل، سیم ترموستات) و کنتور آب نام برد.

درباره مرکزآهن تماس با مرکزآهن راهنمای خرید میلگرد صادرات میلگرد

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map