طراحی سایت شیلنگ لاستیکی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت شیلنگ لاستیکی کسب وکار اینترنتی حرفه ای به صورت فروشگاهی و یا خدماتی در سطح اینترنت یکه تازی کنید. داشتن یک وب سایت حرفه ای و بهینه سازی و سئو کردن آن میتواند وضعیت اقتصادی شما را تغییر دهد. یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی که علی الخصوص در این دوره ویروس منحوس کرونا میتوان انجام داد، سرمایه گذاری بر روی کسب و کار اینترنتی میباشد. شرکت سیماگر از معدود شرکت های معتبر در زمینه طراحی سایت، سئو سایت ، تبلیغات و برندینگ و بازرایابی اینترنتی است که توانسته با کنار هم قرار دادن یک تیم متخصص در هریک از زمینه های فوق برای مشتریان ارزش آفرینی و توسعه بازار داشته باشد. سیماگر خود را متعهد به توسه مشتریان میداند زیرا که توسه سیماگر در توسعه مشتریان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

بکارگیری تجهیزات پیشرفته جهت تولید انواع قطعات لاستیکی خودرو و صنعتی با تکیه بر دانش و تجربه چندین ساله توانایی تهیه فرمولاسیان، برای تولید انواع قطعات لاستیکی استفده از مواد اولیه درجه یک جهت تولید محصولاتی با کیفیت و مقاوم تست قطعات لاستیکی از لحاظ کیفیت و دوام جهت تحویل و ضمانت روکش لاستیکی غلطک تولید انواع روکش لاستیکی غلطک با کامپاند های مختلف از نوع ضد سایش، مقاوم به اسید و … که مورد مصرف در تولید، چاپ صنایع بسته بندی، کارتن، کاغذ ســـازی، صـــنایع پتروشـــیمی، نســاجی و فولاد می باشد.

جت استارتر – اسکاف کاور تولید شیلنگ جت استارتر همراه با اسکاف کاور در اندازه های ۳۰ فیت و ۴۰ فیت با ضمانت تعویض یکساله.

شیلنگ بونکر تولید انواع شیلنگ های مربوط به صنعت سیمان و بتن ( شیلنگ بونکر و …) در سایــزهای داخلی و طــول مختلف به درخواســت مشتریان ، تولید می گردد.

صنایع نفت – گاز و پتروشیمی تولید انواع قطعات صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و آب و فاضلاب بویژه شیلنگ های کاربردی در این بخش که در سایزهای ۲ اینچ تا ۲۲ اینچ با تعداد لایه های مختلف نسبت به تحمل فشار کاری تولید می گردد.

مزایای شیلنگ سیلیکونی: «این مجموعه مفتخر است به عنوان اولین تولید کننده شیلنگ های سیلیکونی، توربو شارژ، سوپر، اینتر کولر در کشور این محصولات را با کیفیت بالا ارائه نماید» بعلت سوء استفاده های غیر قانونی از فعالیت های مارکتینگ دیجیتال صنایع تولیدی ماگن پلیمر، خواهشمند است از خرید و پیگیری سفارشات از هرگونه سایت های جعلی همانند irmagen.

ir جلوگیری بعمل آورید.

دامنه های ثبتی و قانونی این مجموعه تولیدی با نام های زیر می باشند: صنایع تولیدی ماگن پلیمر به پشتوانه سال ها تجربه، دانش فنی و نیز نیروهای متخصص، آمادگی خود را برای ساخت و تولید انواع قطعات لاستیکی تخصصی و صنعتی در زمینه پلیمر و لاستیک و نیز ارائه ی مشاوره در زمینه فرمولاسیون، فرایند و شرایط سرویس قطعات اعلام می دارد.

ماگن پلیمر با در اختیار داشتن دانش فنی  بالا و نیز  تجهیزات تولیدی مناسب اعم از طراحی و  ساخت  قالب، طراحی و تولید کامپاند، دارا بودن ماشین آلات پیشرفته تولیدی و  نیز  به  کارگیری سیستم های کنترل کیفیت و استفاده از مواد اولیه معتبر،  در مسیر ” رضایت و تامین خواسته های مشتری” گام های بلندی برداشته است و محصولات متنوعی  در  حوزه های نفت  و  گاز، پتروشیمی، هوا- فضا، کشاورزی، خودروسازی اعم از سبک و سنگین(شیلنگ خودرو)، راه سازی، معدن و … تولید کرده است .

این  شرکت  با تولید  محصولات  متنوع  شامل انواع قطعات لاستیکی (قطعه لاستیکی)، لاستیک – فلز، لاستیک های  مسلح ( الیاف دار )، انواع شیلنگ ( صاف، طول، خم، هواکش )،  پروفیل لاستیکی ( نوار، گسکت )، روکش انواع غلطک در سایز های مختلف و  قطعات تخصصی مانند انواع دیافراگم در نظر دارد ،  سهم بسزایی در صنایع  پلیمری کشورمان ایفا کند.

Receive email-only deals, special offers & product exclusives احمد آباد مستوفی – رضی آباد حریری – خیابان رودکی – بن بست اول – پلاک ۱۶ ۰۲۱-0912-8238263 * ۰۲۱-0912-8238263 * ۰۲۱-0912-8238263 سیماگر.

com کلیه حقوق محفوظ و متعلق به ایران ماگن پلیمر می باشد.

هرگونه کپی برداری با ذکر منبع آزاد است.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map