طراحی سایت صابون مایع

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت صابون مایع شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است، بسیاری از شرکت‌های طراحی وب سایت وجود دارند که نه تنها کارشان گویای کیفیت کار بالای آنهاست بلکه مشاوره های قوی در زمینه تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی دارند که با ارائه این مشاوره ها جای هیچ گونه نگرانی برای شما باقی نمی‌گذارند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت است و آمادگی کامل خود را در زمینه توسعه کسب وکار اینترنتی داریم با توجه به این نکته که اکثر شما دوستان افراد بسیار باهوشی هستید و این رو خوب میدونید که اکثر موفقیت ها هم پشت ترس ها قرار گرفته پس ترس خود را کنار بگذارید و با یک مشاوره از دنیای وب سایت های اینترنتی کسب در آمد کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

شیعه نیوز: تا به حال درباره دست ها فکر کرده اید.

امکان لمس جهان و حس سطوح را به ما می دهند.

همیشه در معرض انواع مواد مختلف و شاید مضر هستند.

بنابراین می توانند بسیار آسیب پذیر باشند.

بنابراین حافظت از آن و استفاده از شوینده مناسب برای شست و شوی آن اهمیت زیادی دارد (مخصوصا که الان بخاطر کرونا باید زود به زود دستها رو شست).

شاید شما هم موافق باشید که صابون های مایع موجود در بازار چندان مناسب نباشند و سبب خشکی پوست شما شوند و هنگام استفاده از آن ها مجبور به کمک گرفتن از کرم های آب رسان و نرم کننده باشید.

در مقابل صابون های طبیعی و جامد برای پوست شما بهتر هستند که البته قبلا با نحوه ساخت آن در خانه نیز آشنا شدیم.

بنابراین اگر می خواهید از صابونی استفاده کنید که هم مثل صابون جامد مناسب تر برای پوستتان باشد و هم ویژگی مایع بودن را داشته باشد در ادامه همراه ما شوید تا بتوانیم یک صابون مایع خانگی را تهیه کنیم.

مواد لازم برای تهیه صابون مایع خانگی صابون جامد (اگر میتونید از صابون مراغه استفاده کنید که عالیه منم در دسترس نداشتم)آب به مقدار لازمبطری یا ظرف مناسب صابون مایعقابلمه یا ظرف مناسب برای قرار گرفتن روی حرارترندهدر صورت تمایل گلیسیریناگر از صابون های ساده استفاده میکنید میتونید روغن یا عصاره که بوی خوبی به صابون شما بده هم استفاده کنید.

مراحل ساخت صابون مایع در خانه خب بریم که در سه مرحله خیلی ساده یک صابون مایع درست کنیم مرحله اول : رنده کردن صابون جامد صابون جامد را رنده کنید.

اگر صابون شما بیش از حد سخت بود می توانید از دستگاه مخلوط کن یا وسایل دیگر هم استفاده کنید ولی رنده کردن آن با رنده معمولی آشپزخانه هم ممکن است.

مقدار صابون شما بستگی به حجم صابون مایعی که می خواهید داشته باشید دارد.

برای تهیه حدود یک لیتر صابون مایع به 300 گرم صابون جامد نیاز داریم.

پس از ریز کردن صابون به آن آب اضافه می کنیم.

حجم آب باید دقیقا 4 برابر حجم صابون باشد تا غلظت مناسبی از صابون مایع را در انتها داشته باشیم.

مرحله دوم : ذوب کردن صابون در این مرحله مواد خود را روی حرارت قرار می دهیم و مدام هم می زنیم تا بجوشد(هم زدن مدام خیلی مهم هست).

پس از جوشیدن حرارت را کم می کنیم و حدود 10 الی 15 دقیقه زمان می دهیم.

باید دقت داشته باشید که در این مرحله هم زدن مداوم از گلوله گلوله شدن جلوگیری می کند و زمان 15 دقیقه ای پس از جوشیدن سبب انسجام مواد می شود.

پس این دو مورد را حتما مورد توجه قرار دهید.

در انتها اگر مایل بودید می توانید مقداری گلیسیرین یا عصاره به صابون خودتون اضافه کنید.

مرحله سوم : انتقال به ظرف حالا صابون شما آماده است.

حرارت را خاموش می کنیم و حدود 1 الی 2 ساعت به آن زمان می دهیم تا آرام آرام خنک شود و هر از چندگاهی آن را هم می زنیم تا گلوله گلوله نشود.

در این مرحله به غلظت صابون خود توجه کنید.

اگر بیش از حد رقیق بود مقداری صابون جامد به روش قبل بجوشانید و به آن اضافه کنید و اگر بیش از حد غلیظ بود به ترکیب خود مقدار آب جوش اضافه کنید.

صابون مایع دست ساز خود را درون بطری مخصوص یا هر ظرف مناسب دیگر بریزید و از آن استفاده کنید تا دستتان پوست نرم و شاداب تری داشته باشد.

منبع : گل من و تو

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map