طراحی سایت طباخي

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت طباخي شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است، بسیاری از شرکت‌های طراحی وب سایت وجود دارند که نه تنها کارشان گویای کیفیت کار بالای آنهاست بلکه مشاوره های قوی در زمینه تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی دارند که با ارائه این مشاوره ها جای هیچ گونه نگرانی برای شما باقی نمی‌گذارند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت است و آمادگی کامل خود را در زمینه توسعه کسب وکار اینترنتی داریم با توجه به این نکته که اکثر شما دوستان افراد بسیار باهوشی هستید و این رو خوب میدونید که اکثر موفقیت ها هم پشت ترس ها قرار گرفته پس ترس خود را کنار بگذارید و با یک مشاوره از دنیای وب سایت های اینترنتی کسب در آمد کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

از مهارت و تخصص خود استفاده خواهیم کرد تا با توجه به نیاز شما یک وب‌سایت زیبا و کاربردی بیافرینیم.

با یک سایت فروشگاهی سریع و کارآمد می‌توانید تجربۀ خریدی لذت‌بخش را به مشتریان خود ارائه دهید.

مطمئن شوید که نام شما در صفحۀ اول جستجوهای مرتبط می‌درخشد و مشتریان واقعی شما را می‌یابند.

یک برنامۀ مناسب برای گوشی‌های اندرویدی طراحی کنید تا مشتریان به راحتی با شما ارتباط داشته باشند.

برند خود را از طریق تمام رسانه‌های دیجیتال تبلیغ کنید و بگذارید کاربران ایرانی با نام شما آشنا شوند.

مطالب جذاب و مفید تولید کنید تا مخاطبان از آنها بهره‌مند شوند و شما را به عنوان یک مرجع بشناسند.

شرکت نیلپر هم‌ اکنون تنها شركت توليدكنندة صندلي در ايران است كه درصد بسيار زيادي از قطعات اوليه را در داخل مجموعه شرکت توليد مي کند.

طراحی سایت نیلپر مجموعه فولاد مارکت آماده اطلاع رسانی و فروش ورق های گالوانیزه و رنگی بر اساس موجودی کلیه تامین کنندگان و تجار اصلی طراحی سایت فولاد مارکت Chemazma فروش انواع مواد شیمیایی و تجهیزات، شیشه آلات و ملزومات آزمایشگاهی طراحی سایت chemazma babyfoot در سال 2015 جایزه آرایشی بهداشتی ویکتور دلا بیوت را دریافت کرد.

طراحی سایت babyfoot رویای زیبا تنها گروه تخصصی انجام پروژه های آماری با نرم افزار های AMOS و SmartPLS طراحی سایت رویای زیبا در صدابازار بر آن شدیم تا از ساده ترین واژگان برای بیان یکی از اسرارآمیزترین و رازآلودترین حرفه های هستی با شما سخن بگوئیم طراحی سایت صدابازار Mecca gourmet, we came up with a unique system that enables us to offer an extensive range of exceptional quality food, drinks .

.

.

طراحی سایت Mecca gourmet فروشگاه آژانس کتاب به صورت حضوری و غیر حضوری مبادرت به فروش انواع کتابهای دانشگاهی و غیر دانشگاهی می نماید.

طراحی سایت آژانس کتاب شرکت سایت کد تیم متشکل 25 نفراز توسعه دهنگان و طراحان سایت است که توجه ویژه ای بر جنبه های توسعه UX دارند.

سایت کد در سال 83 بصورت منسجم کار خود را در تهران و شهرستان ها آغاز نمود.

خوشبختانه در این زمان اندک سایت های طراحی شده توسط سایت کد توانسته در جوامع طراحی سایت بین الملی همچون سایت های مطرح در زمینه اعطای جوایز طراحی مانند csswinner.

com و cssreel.

com جوایزی را دریافت نماید.

ما آماده ارائه راه حل های دیجیتال خلاقانه و کارآمد برای کسب و کار آنلاین شما هستیم.

تعهد ، خلاقیت و کارآمیخته با شور و شوق حاصلی جز یک اثر ماندگار برای شما و ما ندارد.

علاوه بر جنبه های کاربر پسند بودن در حین طراحی رعایت اصول بهینه سازی سایت ساختار برای موتورهای جستجو اهمیت ویژه ای دارد که به آن نیز پرداخته ایم.

منحصر به فرد بودن همراه با خلاقیت ، تجربه و دانش تضمین بالاترین کیفیت در کار ماست .

طراحی سایت و توسعه نرم افزار های تحت وب تخصص ماست.

شرکت طراحی سایت سایت کد نیز بعنوان یکی از شرکتهای تابعه نونگار پردازش است ! مجموعه شرکتهای طراحی سایت نونگار با بیش از 19 سال سابقه فعالیت (طبق روزنامه رسمی ) در خصوص طراحی سایت اطلاع رسانی، طراحی سایت فروشگاهی و طراحی اپلیکیشن اندروید و اپلیکیشن IOS بعنوان یکی از بزرگترین و قدیمی ترین شرکت های طراحی سایت در ایران محسوب میشوند .

شرکت های طراحی سایت در ایران بدلیل عدم انسجام و مدیریت یکپارچه از الگریتم اجرائی و خط مشی مشترکی بهرمند نیستند از همین رو هر یک از شرکتهای طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن در ایران مطابق با سلیقه مدیریتی خود ارئه خدمات می نمایند .

کلیه شرکتهای زیر مجموعه نونگار که با برند ثبتی Lemon فعالیت میکنند تحت یک ریاست واحد مدیریت میشوند .

شرکت طراحی سایت نونگار دارای پروانه کسب و نماد اعتماد و همچنین دارای رتبه بندی 4 شورای عالی انفورماتیک کشوری است ! در بازار بسیار نابسامان صنف طراحان سایت، شاید یکی از مهمترین و اصلی ترین عواملی که بتوان باعث اعتماد به کیفیت کار پیمانکار شد همین مستندات و مدارک رسمی می باشد زیرا که شرکت طراحی سایت برای دریافت این مدارک از فیلترینگ های خاص و سخت گیرانه دولتی می بایست عبور کند و برای داوری و دادرسی عملکرد پیمانکار در مقابل پروژه کارفرما نیز یک منبع ذی صلاح دولتی پاسخگو خواهد بود .

مشاوره رایگان درباره پروژه طراحی خود با ما مشورت کنید.

0912-8238263 - 021 هر پروژه منحصر به فرد است و اهداف خود را دنبال می‌کند.

بنابراین یک فرمول برای همه پروژه ها وجود ندارد.

تیم برنامه‌نویسی و طراحی ما آماده است تا با در نظر گرفتن سلیقه و اهداف شما یک وب‌سایت مناسب را طراحی کند که پاسخگوی نیازهای منحصربفرد شما باشد.

هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد.

چرا که ما می توانیم هر طراح و ایده ای را به یک وب سایت تبدیل کنیم.

در سایت کد طراحی با شور و انگیزه انجام می شود.

برای ما هر پروژۀ طراحی وب سایت به منزله چالشی برای خلق یک وبسایت فوق العاده و متفاوت است! بنابراین شما در نهایت یک طراحی پرشور و جذاب به همراه یک سیستم مدیریت محتوای ساده و کارآمد خواهید داشت.

سیستمی که به شما اجازه می‌دهد خودتان به راحتی مطالب قدیمی را ویرایش و مطالب جدید را اضافه کنید.

خلاق بودن کافی نیست.

شما باید وب‌سایت خود را به فناوری‌های روز دنیا تجهیز کنید و استانداردهای بین‌المللی را دنبال کنید.

تیم ما همواره در حال بروزرسانی دانش و تجهیزات خود است تا بتواند سایتی را برای کارفرما طراحی نماید که دارای یک طراحی سایت سبک و سریع باشد، اصول سئو در آن رعایت شده باشد و به راحتی بتواند مسیر موفقیت را بپیماید.

وب سایت شما باید با هر مرورگر یا دستگاهی که قابلیت وب‌گردی دارد سازگار باشد.

وب سایت های امروزی می‌بایست با هر دستگاه و در هر اندازۀ صفحه‌ای بدون خطا بارگذاری شوند.

این شامل مرورگرهای مدرن، گوشی‌ها، تبلت‌ها و .

.

.

می‌شود.

ما با ایجاد یک طراحی سایت واکنشگرا از این موضوع اطمینان حاصل می‌کنیم و کاری می‌کنیم که تمامی کاربران از وب‌سایت شما راضی خواهند بود.

به منظور آزمایش دقیق‌تر آسیب‌پذیری‌ امنیتی و اقدامات احتمالی مضر در صفحه ‌های اجتماعی، فیسبوک سیستمی‌جدید با نام WES (شبیه‌سازی وب) را توسعه داده است که از ربات‌های مدل سازی شده از رفتار انسان برای تکثیر الگوهای انسانی استفاده می‌کند.

" ربات‌ها آموزش داده می‌شوند تا با استفاده از همان زیرساخت‌هایی که کاربران واقعی دارند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

فیسبوک در حال تست ابزارهایی برای به نمایش در آوردن محبوب‌ترین پست‌ها در پلتفرم خود است تا نشان دهد چه محتوایی بیشترین جذابیت را داراست.

این ابزارها می‌توانند به سرعت محبوب شوند چرا که برای محققان و بازاریابان بسیار مفید است که بدانند چگونه می‌توان بیننده بیشتری داشت و تجارت خود را گسترش داد.

اینستاگرام گزینه جدیدی برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی برای کمک به مردم و مشاغل در جمع‌آوری پول در دوران همه‌گیری های بیماری کرونا ارائه خواهد داد.

همانطور که توسط اینستاگرام توضیح داده شده است: "از امروز، ما در حال یافتن راه حل جدیدی برای جمع‌آوری پول برای یک هدف شخصی هستیم، مانند مشاغل کوچک، یک دوست و یا یک اثر که برای شما مهم است.

شــــــرکت سایت کد با بیش از دو دهه تجربه در زمینه خدمات طراحی وب سایت و بهینه سازی یکی از بهترین برندهای طراحی وب سایت در کشور ایران می باشد.

این شرکت کار خود را از سال 1381 در تهران آغاز نموده و تا به امروز به فعالیت خود ادامه میدهد.

هدف ما طراحی سایت حرفه ای و شکیل بر اساس استانداردهای موجود بر روی وب در حداقل زمان و هزینه است.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map