طراحی سایت طبل ، سطل و بشکه

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت طبل ، سطل و بشکه کسب وکار اینترنتی خودتان را رونق بخشید در بین رقبا خودتان جزو اولین ها باشید. در صنعت دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی اینترنتی این موضوع که اولین ها معمولا برنده اند به اثبات رسیده است منتها به شرطی که جزو خوب ها باشید و بمانید . طراحی سایت حرفه ای ، سئو سایت قوی ، بازاریابی و تبلیغات و برندینگ تخصص ما در شرکت سیماگر است اگر که شما بتوانید با تیمی که نه فقط در بیان بلکه در عمل بتواند این نیاز ها را از روی دوش شما بردارد و درراستای بهینه سازی سایت و یا وب اپلیکیشن شما عمکرد خوبی داشته باشد شما قطعا جزو بهترین در صفحه اول موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ خواهید بود.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

ساخت انواع دبه پلاستیکی از مواد اولیه مرغوب تنوع بالا در اندازه های مختلف توسط مجموعه های تخصصی در حال انجام بوده و همواره تولیدات خود را به صورت عمده در تناژ بالا با قیمت های مناسب به فروش می رسانند.

کارخانه تولید دبه پلاستیکی روزانه به ساخت انواع مختلف و متفاوتی از دبه ها و بشکه های پلاستیکی با اندازه های مختلف می پردازد تا بتوان از این ظروف برای بسته بندی انواع محصولات استفاده کرد.

دبه ها و بشکه های پلاستیکی نقش بسیار مهمی در صنایع بسته بندی دارند و از آن ها در صنایع مواد غذایی و صنایع شیمیایی استفاده زیادی می کنند.

دبه های پلاستیکی در اندازه های کوچک تر و ظریف تری تولید می شوند که بیشتر برای بسته بندی مواد غذایی مانند شیر و یا خیار شور مورد استفاده قرار می گیرند.

اما بشکه های پلاستیکی دارای ضخامت بیشتر بوده و ابعاد بزرگتری دارند که از آن ها در صنایع غذایی و بیشتر در صنایع شیمیایی مانند نفت و یا بنزین استفاده می کنند.

کارخانه های تولید انواع دبه پلاستیکی روزانه سفارشات زیادی برای ساخت انواع  دبه های پلاستیکی دارند و توسط دستگاه های مخصوصی به ساخت دبه های پلاستیکی می پردازند و بعد از کارخانه ظروف به دست مشتری و یا به مراکز پخش فرستاده می شوند.

فروش گالن پلاستیکی بنزین و مدل های دیگر گالن که برای مصارف دیگری استفاده می شود، بیشتر به عنوان ظروف بسته بندی کار برد دارند.

گالن بنزین  در مدل ها و اندازه های مختلف توسط مراکز پخش و فروش گالن های پلاستیکی و یا از طریق کارخانه های ساخت گالن پلاستیکی به فروش می رسند امروزه اکثر فروشگاه ها دارای فروش اینترنتی از طریق سایت می باشند.

سایت اینترنتی که ما برای معرفی و فروش گالن های پلاستیکی طراحی کرده ایم.

دارای انواع بسیاری از گالن های پلاستیکی در ابعاد ها و اندازه های مختلفی بوده و گالن های درب دار کمربندی، گالن های شیر دار، گالن آبی ضخیم و مدل های مختلفی در سایت ما برای فروش موجود می باشد که می توانید برای خرید به راحتی دسترسی داشته باشید.

برای خرید گالن بنزین به صورت عمده فقط کافیست با ما تماس بگیرید و سفارش گالن را به ما اطلاع دهید فروشندگان شما را برای پرداخت و مراحل دیگر خرید راهنمایی خواهند کرد.

دبه پلاستیکی 10 لیتری یکی از ابعاد های ظروف پلاستیکی دبه ها می باشد که می توانید تا حدود 10 لیتر مایعات مختلف را در این دبه اعم از آب، شیر، ماست و غیره را درون آن نگه دارای کنید.

حتما این سوال برایتان پیش آمده که دبه ها چه تفاوتی با گالن های پلاستیکی دارد و اگر دبه ای دارای سایز بزرگ موجود می باشد چه نیازی به گالن می باشد.

همان طور که دبه های پلاستیکی دارای ابعاد های مختف و مدل های متنوعی می باشند گالن ها هم به همین صورت دارای مدل ها و ابعاد های مختلفی بوده که می توان از آن ها برای بسته بندی محصولات مختلف از آن ها استفاده کرد.

با این تفاوت که دبه ها بیشتر مورد استفاده مواد غذایی می باشند و از مواد پلاستیکی بهداشتی در ساخت آن ها استفاده می شود.

گالن های پلاستیکی با بدنه محکم و قوی تری ساخته می شوند تا بتوانند مواد شیمیایی را درون خود بهتر نگه داری کنند اما دبه ها دارای بدنه های نارکتری می باشند.

هر دو ظروف دبه و گالن برای بسته بندی و یا نگه داری مایعات و یا مواد گرانولی مناسب هستند.

دبه پلاستیکی 60 لیتری در مدل های مختلف موجود بوده و از این دبه های 60 لیتری برای بسته بندی و یا نگه دارای مایعات مانند شیر، روغن، ماست و غیره استفاده می کنند.

این دبه دارای حجم زیادی برای نگه داری بوده و در بعضی مواقع از این دبه برای ذخیره آب استفاده می شود .

دبه ها توسط مواد پلاستیکی مرغوبی تولید می شوند تا بهداشتی باشند.

دبه های 60 لیتری وقتی درون آن ها پر می شود سنگین تر می شوند به همین دلیل بدنه آن ها را کمی ضخیم تر تولید می کنند تا بتوانند تحمل وزن و فشار زیاد را داشته باشند که دچار شکستگی و یا ترک نشوند.

دبه های 60 لیتری پلاستیکی در طولانی مدت مایعات را درون خود بدون تغییر رنگ و یا بو نگه می دارند که با گذشت زمان و یا تغییرات دما در گرما و سرما سالم خواهند ماند.

برای اطلاعات بیشتر و یا سفارش می توانید به سایت ما مراجعه کنید.

  در دنیای امروز و با پیشرفت هایی که دنیای تکنولوژی کرده است شما دیگر می توانید در منزل خود هر خریدی که دارید را از طریق اینترنت انجام دهید.

شما حتی می توانید خرید اینترنتی دبه پلاستیکی 20 لیتری و یا مدل های دیگر دبه های پلاستیکی را در خانه خود انجام دهید.

فقط کافیست یک سایت معتبر فروش دبه پلاستیکی پیدا کنید.

قیمت دبه پلاستیکی 20 لیتری را می توانید از طریق همین سایت ها به راحتی در منزل خود ببینید.

مشخصات دبه ها در مدل های مختلف در سایت وجود دارد که معمولا عکس دبه را به صورت نمونه در سایت قرار می دهند و مشخصات و همچنین قیمت دبه را به راحتی می توانید در کنار عکس ببینید و به راحتی خرید خود را در هر تعداد انجام دهید.

برای خرید اینترنتی دبه پلاستیکی 20 لیتری و یا دریافت قیمت این مدل از دبه پلاستیکی به سایت ما مراجعه نمایید.

Phone: 0912-8238263 Email: سیماگر.

com Web: http://iranplastco.

com ما عرضه کننده انواع سطل های محصولات بسته بندی پلاستیکی برای مایعات و جامدات هستیم.

امروزه نیاز به بسته بندی های شکیل در بازار عرضه محصولات برای جذب مشتری بسیار قوی به چشم می آید.

دفتر شرکت دفتر شرکت تهران اتحاد Residential Location 9521 Broadsberry Avenue Paddington RC7 9ZA

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map