طراحی سایت ظریف كاري روي چوب

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت ظریف كاري روي چوب شما کسب وکار اینترنتی خود که را کنار شغل سنتی تان است فعال نمایید تا از دیگر فرصت هایی که تابحال تجربه نکرده اید بهره مند شوید. تا به امروز تمامی کسانی که به صورت عمده و خرده در بازار فعالیت میکردند فضای اینترنت را کمی خاموش دیده بودند با بالا رفتن سطح آگاهی مردم و حضور اپلیکیشن هایی مانند اینستاگرام این نیاز در خود پیدا کرده اند و به صورت جسته و گریخته بدنبال طراحی سایت و سئو سایت وب سایت یا وب اپلیکیشن شان افتاده اند.

شرکت سیماگر یکی از شرکت هایی معروف در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد که توسط تیمی جوان و خلاق و خوش فکر با سابقه 15 ساله در زمینه برنامه نویسی و راه اندازی استارت آپ و دیجیتال مارکتینگ تاسیس شده است. با طراحی سایت ظریف كاري روي چوب شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را برای بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

ریزه کاری چوب از جمله صنایع دستی پررونق شهرهای ارومیه و سنندج بوده و اساس آن روکش کردن قطعات چوبی آماده شده براساس طرح مورد نظر است.

اگر این محصولات توسط چوب گردو ، سنجد، گلابی، سرو، صنوبر،تبریزی و بروش بریدن چوب در قطعات نازک و کنار هم چسباندن آنها تولید می‌شوند.

  انواع جعبه سیگار، دستمال کاغذی، شکلات خوری، وسایل تزئینی و انواع گردنبند و دستبند،جعبه لوازم آرایش و.

.

.

که در این شهرستان تولید می‌شوند به روش ریزه کاری روی چوب است.

ابزار مورد استفاده تقریباً همانند منبت کاری است و بیشتر از وسایل مخصوص برش و چسباندن و سمباده استفاده می‌شود.

پس از اتمام کار روی محصول را با لایه‌های از لاک الکل یا سیلر و کیلر می‌پوشانند.

«صنعت و هنر ریزه کاری چوب در آذربایجان رونق و رواج شایسته ای (داشته) دارد و اگر چه تولیدات فعلی به دلیل برخورداری صنعتگران از بازار مناسب فاقد ویژگی‌های لازم می‌باشد و اکثر تولید کنندگان شهری به جای خلق آثار ارزشمند هنری ترجیح می‌دهند محصولاتی مشتری پسند ارائه دهند،با این وجود هنوز در محلات پراکنده شهر ونیز در قسمتی از مناطق روستایی تولید کنندگان وهنرمندانی یافت می‌شوند که صبر و هنرشان را پشتوانه‌ی ساخت فرآورده‌های ظریف هنری و مصرفی کرده اند»   منبع :ichto.

ir آشنایی با هنرهای دستی آخر هفته کجا بریم غذا بخوریم؟ باغ رستوران پیشنهادی مرجانه گلچین در فشم الان بهترین فرصت برای بازسازی پوستته! خرید ظروف مسی فیروز کوب/قیمت کارگاهی قیمت امروز بلیط هواپیما به هرکجای ایران ثبت رایگان تبلیغات خرید بی واسطه صنایع دستی و قیمتی ماشین لباسشویی با آبکشی شرعی خرید لباس بچگانه با نصف قیمت!! رزرواسیون آنلاین هتل/تضمین کمترین قیمت خرید قسطی انواع سمعک بدون بهره راهی بدون بازگشت برای ترک سیگار طعم موردعلاقه کیکت رو انتخاب کن برای خرید ادکلن اصل باتخفیف70% کلیک کن Makan Inc.

‎| All Rights Reserved - © 2013 - 2020

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map