طراحی سایت عرق گاو زبان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت عرق گاو زبان شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است، بسیاری از شرکت‌های طراحی وب سایت وجود دارند که نه تنها کارشان گویای کیفیت کار بالای آنهاست بلکه مشاوره های قوی در زمینه تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی دارند که با ارائه این مشاوره ها جای هیچ گونه نگرانی برای شما باقی نمی‌گذارند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت است و آمادگی کامل خود را در زمینه توسعه کسب وکار اینترنتی داریم با توجه به این نکته که اکثر شما دوستان افراد بسیار باهوشی هستید و این رو خوب میدونید که اکثر موفقیت ها هم پشت ترس ها قرار گرفته پس ترس خود را کنار بگذارید و با یک مشاوره از دنیای وب سایت های اینترنتی کسب در آمد کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

گل گاوزبان گیاهی دوساله یا پایا، بوته‌ای، پوشیده از کرک‌های نرم و نازک یا بلند و ابریشمی و با ساقه‌های ایستاده است.

این گیاه بومی مناطق البرز ایران است و در تمام نواحی گیلان و مازندران، ارتفاعات کندوان، کلاردشت، ارتفاعات چالوس و منجیل گزارش شده است.

برگ و گل ‌های این گیاه استفاده دارویی دارند.

گل مرغوب گل گاوزبان گلی است که دارای دم سفید و گلیرگ‌های بنفش باشد.

گل گاوزبان دارای موسیلاژ (لعاب)، فلاونوئید، آنتوسیانین و .

.

است و برگ‌های تازه گل گاوزبان دارای مقدار زیادی ویتامین C میباشند، همچنین دم کرده آن حاوی املاح سدیم و پتاسیم است.

این عرق طبیعت گرمی داشته و آرام‌بخش است، برخی خواص دارویی آن عبارتند از: در هر زمانی می توان از عرق گاوزبان استفاده کرد ولی بهترین زمان مصرف صبح خیلی زود و شب موقع خواب است که باید یک فنجان آن را به همراه دو فنجان آب و مقداری یک قاشق غذاخوری عسل میل نمود.

البته لازم است دقت شود مصرف بیش از 5 روز مداوم این عرق ممکن است باعث عادت شده، بنابراین پس از 5 روز استفاده از آن در صورت نیاز، 3 روز فاصله انداخته و سپس دوباره مصرف شود.

به طور کلی مصرف دمنوش گل گاوزبان و عرق آن برای افراد سالم مشکلی ایجاد نمی‌کند.

کسانی که فشار خون بالا دارند و افرادی که داروهای آرام بخش و ضد افسردگی مصرف می نمایند بهتر است از این عرق ننوشند.

همچنین افراد دچار مشکلات زمینه‌ای کبد و مجاری صفراوی در مصرف آن احتیاط و به مقدار کم از آن استفاده کنند.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map