طراحی سایت عصای کوهنوردی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت عصای کوهنوردی در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید. تابحال این اتفاق برای شما رخ داده است که در گوگل بدنبال موضوع خاصی گشته باشید و بلافاصله بعد از اینکه گوگل نتایج رو برایتان به نمایش درآورد روی دو الی سه لینک اول کلیک کرده باشید تا محتوای آن را مطالعه نمایید و درصورتی که از آن محتوا بهره کافی ببرید با مشاورین یا م سئو لین آن وب سایت ارتباط برقرار کرده باشید. به این فرآیند که در چند خط برایتان شرح دادم به صورت کلیات سئو سایت گفته میشود که روی یک وب سایت که توسط یک شرکت طراحی سایت تولید شده انجام میگردد. شرکت سیماگر تمامی این فرآیند را با دارا بودن تیم های تخصصی در زمینه طراحی سایت، سئو سایت، تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی برای شما در کمترین زمان ممکن انجام میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

تومان این کالا توسط فروشنده آن، کوهنوردی و کمپینگ و تاکتیکال، قیمت‌گذاری شده‌ است.

کوهنوردی و کمپینگ و تاکتیکال ماجراجویی تبریزکمپ ماجراجویی رسا کمپ ورزش کوه‌نوردی یکی از ورزش‌های محبوبی است که علاقه‌مندان به آن نیاز به استفاده از تجهیزات مناسبی برای حفاظت از خود در برابر خطرات احتمالی آن دارند.

عصای کوهنوردی اکسپوننت مدل ABD-3-8009 با استفاده از بدنه آلومینیومی و بسیار مقاوم به شما کمک می‌کند، تا بتوانید در مدت زمان زیادی از عصای خود استفاده کنید.

استفاده از یخ شکن، یا گل یخ، در این عصا به شما کمک می‌کند تا در شرایطی که از سخمه کاربیدی قرار گرفته بر روی عصا استفاده می‌کنید، اگر تکه یخی بر اثر برخورد سخمه شکست و عصا به پایین لغزید از فرو رفتن عصا به داخل شکاف و انتقال فشار به دست‌های شما تا حدودی جلوگیری کند.

عصای کوهنوردی اکسپوننت مدل ABD-3-8009 دارای سخمه کاربیدی در انتهای عصا بوده، که استفاده از کاربید که آلیاژی فلزی است، باعث مقاومت آن در برابر سنگ و یخ می‌شود و به راحتی بر روی آن‌ها خط می‌اندازد.

دسته این عصا از جنس فوم است که به شما کمک می‌کند تا بتوانید عصای خود را در مدت زمان زیادی در دستان خود داشته باشید و احساس خستگی نکنید.

عصای کوهنوردی اکسپوننت مدل ABD-3-8009 قابلیت تنظیم اندازه در سه مرحله را دارد، به طوری که ارتفاع آن تا اندازه 139 سانتی‌متر قابل تغییر می‌باشد.

عصای کوهنوردی اکسپوننت مدل ABD-3-8009 با استفاده از گل یخ، قابلیت تنظیم اندازه در سه مرحله، بدنه آلومینیوم و مقاوم و سخمه کاربیدی می‌تواند انتخابی بسیار مناسب برای شما باشد تا با استفاده از آن در حین کوهنوردی، از ورزش خود بیشتر لذت ببرید.

این کالا پس از موجود شدن به مدت یک ساعت برای شما رززو می‌گردد و می‌توانید با پرداخت هزینه سفارش آن را خریداری نمایید.

تنها برای کاربران سیماگر قبلا در این نظرسنجی شرکت کرده‌اید.

این معیار نمایانگر آن است که فروشنده در بازه‌ی زمانی اعلام شده بدون هیچ تاخیری، کالا را تامین و ارسال کرده است.

این معیار نمایانگر آن است که فروشنده سفارشات ثبت شده‌ی مشتریان را بدون کنسلی (لغو سفارش) ارسال کرده است.

این معیار نمایانگر درصد کالاهای مرجوع شده از سوی مشتری است که به علت تخلفات فروشنده و با دلایل قابل قبول از طرف مشتری مرجوع شده است.

ارسال سریع کالای سوپر مارکتی فقط در تهران و کرج امکان پذیر است.

با توجه به محدودیت ارسال، آیا مایل هستید این کالا به سبد خرید شما افزوده شود؟

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map