طراحی سایت غلظت سنج

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

وب سایت، امکان حضور هر شخص، مجموعه، شرکت و سازمان را در دنیای وب فراهم می کند. داشتن یک وب سایت اینترنتی مانند داشتن یک مغازه، فروشگاه و یا فضایی است که دارای هیچ محدودیت مکانی و زمانی نیست و در دسترس کل جهان می باشد. با ما همراه باشید تا در کوتاه ترین زمان ممکن شما را وراد فضای کسب و کار اینترنتی کنیم.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه تولید تخصصی طراحی سایت ، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با طراحی سایت غلظت سنج شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

دستگاه ابداعي “غلظت سنج نوري” به همت يك دانش آموز سنندجي طراحي و ساخته شد.

فرزين اسدي، دانش آموز مركز استعدادهاي درخشان شهيد بهشتي سنندج در گفت و گو با خبرنگار سرويس پژوهشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار داشت: غلظت يا مقدار ماده حل شده در حلال كه از كميت‌هاي رايج در فيزيك و شيمي كلاسيك مي‌باشد، به صورت معمول با تقسيم كردن مقدار ماده‌ي حل شده در حلال بر حجم محلول محاسبه مي‌شود كه استفاده از اين شيوه در صورت معلوم نبودن مقدار ماده‌ي حل شده يا حجم معمول با دشواري‌هاي همراه است.

در دستگاه طراحي شده كه با وسايل و ابزارهاي بسيار ساده ساخته شده از روش ساده و بسيار مطمئني براي محاسبه‌ي غلظت استفاده شده است.

وي با اشاره به كاربردهاي وسيع سيستم‌هاي غلظت سنج در محاسبات آزمايشگاهي و تحقيقاتي و واحدهاي صنعتي از قبيل كارخانه‌هاي توليد مواد غذايي و مايعات شيميايي خاطرنشان كرد: اين دستگاه كه قادر به محاسبه‌ي بسيار دقيق غلظت مي‌باشد از يك محفظه‌ي شيشه‌يي، يك عدسي تحت محدب به ديوپتر 10 و يك فتوسل تشكيل شده است.

درجه بندي دستگاه بر اساس تغييرات فاصله‌ي كانوني عدسي در اثر رقيق يا غليظ بودن محلول جلوي عدسي انجام شده است.

اسدي افزود: فتوسل يا چشم الكترونيك تعبيه شده در دستگاه در واقع يك مقاومت نوري است كه با تغيير در شدت نور مقاومتش تغيير مي كند.

اين فتوسل در محل كانون عدسي كه تراكم پرتوها در آن زياد است نصب مي‌شود و براساس شدت نور دريافتي، كه ناشي از ميزان غلظت محلول‌ها مي باشد، اعداد متفاوتي را نشان مي‌دهد.

اين محقق جوان سنندجي در ادامه با اشاره به مطالعات و تحقيقات علمي خود در زمينه‌ي رياضيات در مورد يافته‌هاي تحقيقاتيش گفت: طرح پژوهش رياضي من كه نتايج آن در نشريه‌ي انجمن رياضيدانان جوان نيز به چاپ رسيده به ارايه‌ي روش‌هاي كاملا جديدي براي “دوران يك نقطه نسبت به مبدا‌هاي دلخواه” و ”اثبات نامساوي‌ها از طريق انتگرال‌هاي N بعدي نامتناهي” منجر شده است.

پديده‌ي دوران با وجود سادگي مفهومي در حال مسائل رياضي، طراحي بازي‌هاي رايانه‌يي، متحرك‌سازي و بسياري از زمينه‌هاي علمي اجرايي ديگر كاربرد دارد.

اسدي تصريح كرد: با وجود اين كه براي پيدا كردن دوران يافته‌ي يك نقطه نسبت به مبدا دلخواه مي‌توان از ماتريس دوران و انتقال دادن محورهاي مختصات به نقطه‌ي مبدا نيز استفاده كرد ولي به هر حال روش‌هاي ترسيمي نيز علاوه بر تقويت حس شهودي سبب درگير شدن ذهن با يك منطق جديد رياضي و ارتقاي اين دانش مي‌شوند.

انتهاي پيام

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map