طراحی سایت فازمتر

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت فازمتر شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است که به صورت مختصر به بیان آن میپردازم از جمله این فواید در دسترس بودن به صورت 24 ساعت در شبانه روزی میباشد، کاهش هزینه ها از نظر مصرف آب و گاز و برق ، جلوگیری از اتلاف زمان برای پاسخگویی به مشتری و آنلاین بودن ، داشتن یک بازاریابی قوی بدلیل اینکه مشتریان شما میتوانند تمامی محصولات و خدمات شما را بصورت کامل رصد کنند و عملا نمایشگاه بین المللی محصولات شما با کمترین هزینه همیشه برپاست ، بدون اینکه قبض آب ، برق ، مالیات و … داشته باشید. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر طراحی سایت و تولید کننده استارت آپ با سابقه درخشان است که مشاورین ما برای مشاوره به سوالات و استعلام قیمت های درخواستی شما آماده است.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

طراحی سایت فاز متر شاپ | طراحی سایت مشهد فازمتر شاپ با هدف ارائه محصولات برقی ساختمان در قالب فروشگاهی اینترنتی خواستار سایتی با کاربری ساده و عامه پسند بود که بعد از رایزنی ها با این گروه و دریافت نقطه نظرات و هدف پیشروی آنها، اقدام به طراحی و اجرای سایت مورد نظر کردیم که در انتهای پروژه با استقبال خوب و رضایتمندی کامل گروه فازمتر شاپ شدیم.

این سایت با طراحی رسپانسیو (واکنش گرا) مناسب برای دستگاه های کامپیوتر، تبلت، موبایل و .

.

.

می باشد و مشتریان و مراجعه کنندگان می توانند در داخل سایت تمامی محصولات عرضه شده را به راحتی در دسته بندی های مشخص شده مشاهده کنند و توضیحات و نظرات آن محصول را بررسی و به صورت اینترنتی اقدام به خرید کنند.

لذت خرید اینترنتی لوازم برق ساختمان مورد علاقه شما از فروشگاه فازمتربا توجه به اینکه با پیشرفت علم و تکنولوژی، خرید اینترنتی انواع و اقسام کالا از جمله کالای الکترونیکی، لوازم منزل و حتی اقلام خوراکی و .

.

.

به سادگی میسر شده است مجموعه فازمتر نیز بر آن شد تا خرید لوازم برق ساختمان را همانند تجربه خرید حضوری از یک فروشگاه، برای مشتریان علاقمند به خرید اینترنتی، تا حد امکان فراهم آورد.

‌امروزه با افزایش روز افزون تولیدکنندگان مطرح داخلی و خارجی محصولات برقی ساختمان ، قدرت انتخاب مشتری به شدت بالا رفته است.

اما با توجه به اینکه هیچ فروشگاهی به طور فیزیکی، گنجایش تمامی این محصولات را نداشته و نیز هیچ فروشنده‌ای اطلاعات کاملی از تمامی محصولات موجود در فروشگاه خود ندارد و حتی در صورت داشتن تمامی اطلاعات، توضیح تک تک آنها، نیازمند صرف انرژی و زمان بسیار زیادی خواهد بود، مجموعه فازمتر بر آن شد تا یک مرجع جامع و کامل تخصصی ارزیابی، مشاوره و فروش محصولات برقی ساختمان تولید داخل و خارج کشور را بصورت یک فروشگاه اینترنتی در اختیار عموم مردم ایران قرار دهد.

‌فروشگاه فازمتر با در اختیار قراردادن اطلاعات دقیق محصول مورد نظر خریدار که توسط شرکت تولید کننده ارائه شده، همچنین اطلاعات چندین مرجع متخصص تولید کننده لوازم برقی ساختمانی و نیز با استفاده از تجربیات به اشتراک گذاشته شده کاربران در سطح دنیا، این امکان را به مشتری می‌دهد تا با فراق خاطر، محصول مورد علاقه چندین ساله خود و یا محصولات جدیدی که تا به حال تجربه استفاده از آن را نداشته را خریداری کند.

نکات ویژه و مهم سایت فاز متر شاپطراحی ساده و در عین حال زیبااستفاده از جدیدترین تکنولوژی های برنامه نویسیمحصولات ثبت شده در سایتطراحی واکنش گرا (رسپانسیو)نصب ووکامرس طراحی اپلیکیشن اندرویددسته بندی محصولات فاز متر شاپ تکنولوژی های مورد استفاده در سایت:

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map