طراحی سایت فروشندگان نرم افزار و CD

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت فروشندگان نرم افزار و CD شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است، بسیاری از شرکت‌های طراحی وب سایت وجود دارند که نه تنها کارشان گویای کیفیت کار بالای آنهاست بلکه مشاوره های قوی در زمینه تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی دارند که با ارائه این مشاوره ها جای هیچ گونه نگرانی برای شما باقی نمی‌گذارند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت است و آمادگی کامل خود را در زمینه توسعه کسب وکار اینترنتی داریم با توجه به این نکته که اکثر شما دوستان افراد بسیار باهوشی هستید و این رو خوب میدونید که اکثر موفقیت ها هم پشت ترس ها قرار گرفته پس ترس خود را کنار بگذارید و با یک مشاوره از دنیای وب سایت های اینترنتی کسب در آمد کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

نرم افزار CRM تحت وب فرادیس، نرم افزاری است برای افزایش سرعت فروش ، کاهش هزینه ها ، بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری و قویتر ساختن خدمات پس از فروش هدف ازپیاده سازی نرم افزار CRM فرادیس شناسایی و جذب مشتریان، راضی نگه داشتن مشتری و تبدیل خریدار به مشتری دایمی می باشد.

نرم افزار CRM فرادیس این قابلیت را برای شما فراهم می آورد که کلیه ارتباطات کارشناسان خود با مشتریان را از طریق تلفن، فکس، موبایل، پیامک، ایمیل، شبکه های اجتماعی و … را بر روی پروفایل مشتری با صرف کمترین زمان و هزینه ثبت کنید.

اطلاعاتی که در ارتباط با مشتری از طریق کانالهای ارتباطی مختلف ثبت می شوند جهت تصمیم گیری های بهتر مدیران در کمپین های بازاریابی فروش و خدمات مشتری به کار گرفته می شود.

در نرم افزار CRM فرادیس تمام ارتباطات مشتری (مکالمات، پیامک، ایمیل، فکس و…) با کارشناسان شرکت شما همچنین ارتباطات کارشناسان و مدیران شرکت با مشتری به صورت اطلاعات ورودی و خروجی بر روی پروفایل مشتری و پروفایل کارشناسان شما ثبت و نگهداری می شود.

.

نرم افزار CRM فرادیس به شما کمک کند برنامه ریزی و زمانبندی درستی برای اجرای کمپینهای تبلیغاتی داشته باشید و هزینه های تبلیغاتی را کاهش دهید همچنین اطلاعات بدست آمده از کمپینهای تبلیغاتی طبقه بندی، ثبت و تحلیل کنید و اطلاعات را جهت تصمیم گیری های بهتر، کاهش هزینه ها و جلوگیری از اشتباهات جبران ناپذیر در اختیار مدیران قرار دهید نرم افزار CRM فرادیس با فراهم آوردن نیازهای لازم برای چابک سازی فرآیند بازاریابی شما را یاری می کند تا منابع بازاریابی خود را مدیریت کنید.

امکانات نرم افزار CRM فرادیس در چابک سازی فرآیند بازاریابی شامل قابلیت بخش بندی بازار، قابلیت ایجاد کمپین بازاریابی، مدیریت داشبوردهای بازاریابی و .

.

.

است نرم افزار CRM فرادیس واحد فروش در هر سازمانی از اهمیت زیادی برخوردار است.

نرم افزار فروش فرادیس فرآیند های فروش کسب و کار شما را با سرعت بیشتر کنترل، سازماندهی و مدیریت می کند.

نرم افزار CRM فرادیس نرم افزار فروش فرادیس بسیار انعطاف پذیر است و می توانید قدرت، دقت، سرعت، یکپارچگی و ظرفیت فروش خود را افزایش دهید.

هدف گذاری فروش، پیش بینی فروش ،مدیریت قیف فروش،همکان تولید سرنخ های با کیفیت ،مدیریت فرصت های فروش در نرم افزار CRM ، هدف گذاری فروش فرادیس

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map