طراحی سایت فروشگاهی با المنتور

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت فروشگاهی با المنتور در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید. تابحال این اتفاق برای شما رخ داده است که در گوگل بدنبال موضوع خاصی گشته باشید و بلافاصله بعد از اینکه گوگل نتایج رو برایتان به نمایش درآورد روی دو الی سه لینک اول کلیک کرده باشید تا محتوای آن را مطالعه نمایید و درصورتی که از آن محتوا بهره کافی ببرید با مشاورین یا م سئو لین آن وب سایت ارتباط برقرار کرده باشید. به این فرآیند که در چند خط برایتان شرح دادم به صورت کلیات سئو سایت گفته میشود که روی یک وب سایت که توسط یک شرکت طراحی سایت تولید شده انجام میگردد. شرکت سیماگر تمامی این فرآیند را با دارا بودن تیم های تخصصی در زمینه طراحی سایت، سئو سایت، تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی برای شما در کمترین زمان ممکن انجام میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

820,000 تومان 620,000 تومان برای مشاهده جلسات هر سرفصل، روی آن کلیک کنید 1 خرداد 1399 نسخه 1.

0.

0 منتشر گردید 3 خرداد 1399 نسخه 1.

0.

1 منتشر گردید 6 خرداد 1399 نسخه 1.

0.

2 منتشر گردید 8 خرداد 1399 نسخه 1.

0.

3 منتشر گردید قدم اول برای راه اندازی یک کسب و کار آنلاین، مهارت طراحی سایت می باشد.

با شرکت در این دوره، به به جای صرف وقت جهت کسب مهارت های برنامه نویسی شما یاد خواهید گرفت که چگونه به صورت کامل و در کمترین زمان سایت خودتان را طراحی و راه اندازی نموده و تمرکز خود را بر روی توسعه و گسترش فروش آنلاینتان بگذارید.

بله، این دوره یک دوره جامع و کامل می باشد و در کنار اینکه شما به تمامی بخش های المنتور مسلط می شوید،نکات و ترفند های مربوط به المنتور را نیز یاد خواهید گرفت و از تجربه چندین ساله ما در نحوه کار با این افزونه بهره مند خواهید شد.

این دوره آموزشی به صورت غیر حضوری برگزار میگردد و شما از هر نقطه ایران می توانید این دوره را تهیه کنید و پس از خریداری سریعاً به فایل های این دوره دسترسی خواهید داشت.

تسلط بر طراحی سایت فروشگاهی می تواند مهارت شما را برای طراحی هر سایتی تضمین کند.

با اینکه تفاوت های در نوع سایتهای مختلف از قبیل خبری، آموزشی و … وجود دارد اما یکی از پر چالش ترین انواع سایتها، سایت فروشگاهی می باشد.

ما در این دوره تمامی تلاش خود را کرده ایم که بتوانید یک سایت فروشگاهی حرفه ای و بروز را طراحی و پیاده سازی کنید.

820,000 تومان 620,000 تومان استفاده از تمامی مطالب اینترنتی وب سایت فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

کلیه حقوق این سایت متعلق به وب سایت ایران المنتور و حق استفاده از آن محفوظ است

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map