طراحی سایت فروشگاهی با php

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت فروشگاهی با php شما کسب وکار اینترنتی خود که را کنار شغل سنتی تان است فعال نمایید تا از دیگر فرصت هایی که تابحال تجربه نکرده اید بهره مند شوید. تا به امروز تمامی کسانی که به صورت عمده و خرده در بازار فعالیت میکردند فضای اینترنت را کمی خاموش دیده بودند با بالا رفتن سطح آگاهی مردم و حضور اپلیکیشن هایی مانند اینستاگرام این نیاز در خود پیدا کرده اند و به صورت جسته و گریخته بدنبال طراحی سایت و سئو سایت وب سایت یا وب اپلیکیشن شان افتاده اند.

شرکت سیماگر یکی از شرکت هایی معروف در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد که توسط تیمی جوان و خلاق و خوش فکر با سابقه 15 ساله در زمینه برنامه نویسی و راه اندازی استارت آپ و دیجیتال مارکتینگ تاسیس شده است. با طراحی سایت فروشگاهی با php شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را برای بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

با سلام خدمت شما سروران گرامی برای ایجاد یک فروشگاه اینترنتی با PHP در ابتدا باید چند زبان برنامه نویسی وب را به خوبی یاد گرفته باشید یا حداقل مهارت لازم را کسب کنید تا در فهم کدها دچار مشکل نشوید.

این زبانها عبارتند از php، css، html، javascript و کار با MySQL.

خوشبختانه وب سایت روکسو یک مجموعه کامل از آموزش زبان PHP را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار داده است که برای دستیابی تمام این بخش ها کافیست به لینک زیر مراجعه کنید: دومین مسئله داشتن یک دامنه و هاست هست که بتوانید کد هایی را که می نویسید در آنجا تست کنید.

پیشنهاد من این است که ابتدا از یک محیط لوکال هاست استفاده کنید که دیگر نیازی به هزینه اضافی نداشته باشید.

در مورد ایجاد یک محیط لوکال هاست هم مقاله ی “فصل ۱: مقدمه و معرفی زبان برنامه نویسی PHP” را می توانید مطالعه کنید.

من با پیش فرض هایی که در بالا به آن اشاره کردم شروع به آموزش برنامه نویسی خواهم کرد.

پس با من همراه باشید.

فهرست محتوای این مقاله قبل از هر کاری باید یک نام مناسب برای سایت فروشگاه اینترنتی خودتان انتخاب کنید من در اینجا نام ecommerce را انتخاب می کنم.

و حالا کاری که باید انجام دهم این است که در آدرس C:\wamp\www یک فولدر جدید با همین نام ایجاد کنیم و وارد این فولدر شویم.

فایل های زیر را در این فولدر ایجاد کنید: در مورد هر کدام از فولدر های بالا در مراحل بعد به طور کامل توضیح میدهم که هر کدام برای چه ساخته شده است و شامل چه چیزهایی خواهد بود.

حالا اگر wamp را روشن کرده باشید و آدرس localhost/ecommerce را بزنید باید این فولدر ها برای شما به نمایش در بیاییند.

در همان فولدر ecommerce یک فایل با نام index.

php درست کنید.

حال اگر آدرس localhost/ecommerce را بزنید با وجود اینکه هیچ کدی در این فایل هنور قرار ندادیم، دیگر فولدر های مرحله قبل را نمی بینید.

باز هم در همان فولدر ecommerce یک فایل به نام style.

css بسازید.

نمای کلی از فولدر هایی که باید ساخته شوند به شکل زیر هست: بهتر است که این را هم بدانید که یک برنامه نویس خوب اگر بخواهد تبدیل به یک برنامه نویس عالی شود باید uml رو به خوبی بلد باشد و روابط بین کاربر و سایت را به خوبی شناسایی کند.

هرچه شما در ابتدا روی uml کار کنید مسلما در طول کد نویسی، یک نقشه راه در دست دارید و از گیج شدن شما در طول کد نویسی جلوگیری می شود.

چرا این موضوع را هم اکنون مطرح کردم؟ چون تا حالا ما هیچ کار خاصی انجام ندادیم ولی از اینجا به بعد باید بدانید که من کدها رو بر چه اساس پیاده سازی می کنم.

تصویری را که ملاحظه می کنید، یک نمای کلی از رابطه کاربر با سایت، پایگاه داده ای که باید در نظر بگیریم و در کل کار هایی که در سایت باید انجام بگیرد.

در این تصویر هر استوانه یک جدول پایگاه داده ای هست.

مشتری به سایت وارد می شود محصول مورد نظرش را می خرد و فاکتور برای او محاسبه می شود.

اگر خریدش قطعی شود، آنگاه فاکتور برای ایمیلش فرستاده می شود و پول از حساب او کم می شود.

این یک نمای کلی است و شاید در مراحل بعد جزییاتی به این نما اضافه کنیم.

بعد از این مرحله ما باید برای سایت خودمان یک قالب html استاتیک به همراه css مورد نظر داشته باشیم.

من خودم از یک قالب آماده استفاده می کنم.

شما هم می توانید واژه ی “template ecommerce” را در گوگل سرچ کنید و یک قالب آماده و رایگان را برای ادامه کار تهیه کنید.

من در قسمت بعدی یک قالب را برای شما آماده می کنم.

حالا فرض می کنم که شما یک قالب آماده کرده اید (اگر هم آماده نکرده اید می توانید از قالبی که در قسمت بعد، من از آن استفاده کرده ام، بهره بگیرید).

در قسمت منو (menu) ما باید این موارد را داشته باشیم .

اصلا سردرگم نشوید .

من از شما کار خاصی نمی خواهم انجام دهید فقط اگر قالبی که تهیه کرده اید که دارای منو در بالای صفحه است این موارد را به فارسی به جای موارد پیش فرض (که معمولا انگلیسی است) بنویسید.

اگر دچار مشکل بودید در قسمت نظر دهی عنوان کنید تا من شما را راهنمایی کنم.

اما اگر به قسمت بعد بروید هم می توانید کدهای من را ببینید.

انشاالله در قسمتهای آینده ادامه این مبحث را به شما آموزش می دهم ، با من همراه باشید.

با عرض سلام.

من نتونستم ایمیل تایید ثبت نام را دریافت نمایم.

لطفا من را راهنمایی کنید سلام به شما دوست عزیز این سوال رو نباید اینجا مطرح می کردید.

با تشکر اموزش کامل و مفیدی ممنونم .

بازم تشکر بابت اموزش عالیتون سلام آقا محمد گل منم از شما ممنونم که حمایتم کردین، انشاالله این آموزش مقدمه ایی باشه برای انجام کارهای بزرگتر ، توسط خود شما.

من از خداوند بزرگ برای شما سلامتی و موفقیت روز افزون رو آرزو دارم.

با تشکر، جهانگیر پچکم با سلام وخسته نباشی و ممنون از آموزشات یه سوال داشتم و ممنون میشم اگر راه ارتباطی رو به من بدین.

شما می توانید با مراجعه به سامانه پرسش و پاسخ روکسو سوالات خود را مطرح کنید.

برای ورود به سامانه به آدرس http://www.

roxo.

ir/q مراجعه کنید.

سلام و خسته نباشید آموزش خوبی را شروع کردید، ممنون.

سلام به شما خدا رو شکر، انشاالله بتونم در خدمت شما و سایر دوستان عزیز باشم، در ضمن اگر دوست داشتید، فایل نهایی این پروژه رو هم می تونید در آدرس https://www.

roxo.

ir/home/programming/php-online-shop-script تهیه کنید، حتما پیش نمایش رو مشاهده کنید تا با تمامی قابلیت های این قالب فروشگاهی آشنا بشید.

با تشکر از شما و سایر دوستان عزیز به خاطر حمایتتون ذخیره اطلاعات برای ثبت دیدگاه‌های بعدی نشانی مقصد را وارد نمایید یا پیوند به محتوای موجود

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map