طراحی سایت فروشگاهی در خلیج فارس جنوبی در تهران

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت فروشگاهی در خلیج فارس جنوبی در تهران کسب وکار اینترنتی خودتان را رونق بخشید در بین رقبا خودتان جزو اولین ها باشید. در صنعت دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی اینترنتی این موضوع که اولین ها معمولا برنده اند به اثبات رسیده است منتها به شرطی که جزو خوب ها باشید و بمانید . طراحی سایت حرفه ای ، سئو سایت قوی ، بازاریابی و تبلیغات و برندینگ تخصص ما در شرکت سیماگر است اگر که شما بتوانید با تیمی که نه فقط در بیان بلکه در عمل بتواند این نیاز ها را از روی دوش شما بردارد و درراستای بهینه سازی سایت و یا وب اپلیکیشن شما عمکرد خوبی داشته باشد شما قطعا جزو بهترین در صفحه اول موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ خواهید بود.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

در این پست می خوایم ببینیم طراحی سایت مشابه دیجی کالا چه خصوصیات و مزیت هایی دارد که سایت مانند دیجی کالا بسازید یا نه سایت اختصاصی بسازید امروز می خوایم به این سوال مهم پاسخ بدیم که خیلی ها از ما میپرسند.

خب قبل از این که به این مورد برسیم طراحی سایت مشابه دیجی کالا چه مزیتی دارد و آیا انتخاب کنیم این نوع ساخت یا نه ابتدا بپردازیم به این که در ایران شرکتی طراحی سایت شبیه دیجی کالا دارد یا خیر؟ خب، جواب این سوال واضح است بله! شرکت های زیادی هستند که پکیج های فروشگاهی دیجی کالا ارائه می دهند اما بهترین آن ها را گروه ایران تمز ارائه داده است که مدت زیادی از ارائه آن میگذرد و کاربران زیادی استفاده کرده اند.

منبع این مورد را می توانید در صفحه خودشان مشاهده کنید با لینک طراحی سایت دیجی کالا استفاده کنید و صفحه خرید این طراحی را ببینید که خودشان نصب و راه اندازی می کنند و کاملا اختصاصی است.

این پکیج بسیار کامل است و حتی اپلیکیشن هم دارد و همچنین خدمات جانبی خوبی دارد که هر کسی می تواند فروشگاه اینترنتی مشابه دیجی کالا خود را داشته باشد که با قیمت بسیار پایین ارائه می دهد.

حال بهتره در مورد مزیت های داشتن سایت مشابه دیجی کالا صحبت کنیم.

طراحی سایت مراحل پیچیده ای دارد و سایت دیجی کالا سال ها فعال است و تا الان از مخاطبان و عملکرد آنان خیلی چیز ها متوجه شده و طراحی الان دیجی کالا نتیجه سال ها تلاش تیم برنامه نویسی و طراحی دیجی کالا است.

مزیت های داشتن سایت مثل دیجی کالا را در عنوان های زیر بخوانید: اکنون داشتن سایت مثل دیجی کالا مطابق با سلیقه ایرانیان است که به راحتی می توانید آن را با پکیج هایی مثل ایران تمز استفاده نمایید و لذت ببرید! حال می خوایم بپردازیم به امکاناتی که در پکیج طراحی سایت دیجی کالا ایران تمز وجود دارد که در عنوان های زیر مشخص است: جالب بدانید دیجی کالا یکی از سایت های کامل فروشگاهی ایران است که امکانات بسیار خوبی دارد حال در موارد زیر مروری به این موارد داشته باشیم: در طراحی سایتی که ایران تمز ارائه میدهد یک اپلیکیشن ووکامرس حرفه ای و همگام با سایت وجود دارد به این صورت که هر محصول یا مقاله ای در سایت قرار دهید به صورت خودکار در اپلیکیشن شما هم منتشر می شود بنابراین اپلیکیشن کاملا خودکار است و شامل تنظیمات و شخصی سازی هایی می شود از جمله کنترل بنر های صفحه اول و انتخاب دسته بندی های دلخواه برای نمایش در صفحه اصلی است.

نکته قابل توجه این است که اپلیکیشن هم در کنار سایت بسیار اهمیت دارد جدا از این که به اعتبار سایت شما می افزاید، مخاطبان در گوشی شما هم به محصولات شما دسترسی خواهند داشت و ارتباط نزدیک تری وجود دارد و نکته مثبت دیگر اپلیکیشن را می توانید در مارکت های مختلف مثل بازار منتشر کنید و از این طریق بدون هزینه اضافه بازدید و در نهایت مشتری جذب نمایید.

این اپلیکیشن با داشتن ظاهری کاربرپسند یک اپلیکیشن بسیار حرفه ای طراحی سایت دیجی کالا است که می تواند یک مکمل عالی برای فروشگاه اینترنتی شما باشد.

ایا وردپرس با قالب های فروشگاهی خود می تواند سایتی مانند دیجی کالا برای شما بسازد؟ پاسخ بله است وردپرس با گسترشی که داشته است با یک قالب فروشگاهی وردپرس می توانید سایتی مانند دیجی کالا داشته باشید.

که در هر نظر شبیه به دیجی کالا عمل کند البته لازم به ذکر است بعضی از امکانات دیجی کالا تنها خارج از وردپرس یا با افزونه فوق حرفه ای قابل پیاده سازی است.

اما در کل شما می توانید سایتی مانند دیجی کالا را با قالب های فروشگاهی داشته باشید که در هزینه های خود صرفه جویی می شود.

موضوع مهمی که باید مورد توجه افرادی که می خواهند فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنند باشد کاربر پسند بودن سایت و اپلیکیشن است که انتخاب ما برای این پکیج شباهت با دیجی کالا بوده چرا که بزرگترین فروشگاه ایرانی است در ظاهر آن در ذهن ایرانیان جا افتاده در نتیجه این پکیج مطابق با سلیقه ایرانیان است.

ما در طراحی سایت دیجی کالا این پکیج استراتژی های بازاریابی و افزایش فروش یک فروشگاه اینترنتی موفق را بررسی کردیم و در راستا آن امکاناتی را افزودیم.

مواردی همچون انواع کد تخفیفات و سه مدل نمایش پیشنهادات و تخفیفات فروشگاه که به فروش شما کمک خواهند کرد.

همچنین قابلیت فعال سازی پاپ آپ های حرفه ای برای پیشنهادات تخفیفات و موارد دیگر که برای افزایش فروش در نظر گرفته شده است.

شما می توانید با طراحی قالب وردپرس مشابه دیجی کالا را داشته باشید یعنی به طراح بگویید که مانند سایت دیجی کالا برای شما بسازد که المان های اختصاصی که در فکرتان است را پیاده کنید در این امر بهترین راه برای داشتن سایتی حرفه ای چه مشابه دیجی کالا و چه سایت های دیگر می باشد.

سایت ایران تمز قدیمی ترین سایت در زمینه طراحی اختصاصی قالب های وردپرس است که به راحتی می توانید سفارش طراحی را ثبت کنید سایت مشابه دیجی کالا توسط مجموعه ایران تمز به طوری ساخته شده که مناسب هر نوع موضوع کاری است.

موضوعات تخصصی با دسته بندی های کم مانند فروش عسل، فروش قطعات و… و یا فروشگاهی تخصصی با دسته بندی و محصولات فراوان مانند فروشگاه موبایل، فروش لوازم جانبی، فروش لوازم بهداشتی، فروش لوازم خانگی و… و یا فروشگاهی با دسته بندی و محصولات بسیار زیاد به بزرگی دیجی کالا را پوشش می دهد.

در آخر حتما پیشنهاد می کنم از پکیج طراحی سایت ایران تمز استفاده کنید و سایت وردپرسی خود را بر پایه ووکامرس فروشگاهی بسازید.

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

ما را دنبال کنید.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map