طراحی سایت فروشگاهی در کرج

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

طراحی سایت فروشگاهی در کرج از فرصت هایی است که شما را با ما آشنا کرده است ، بله شما از این طریق با ما آشنا شدید تا برای داشتن یک سفر درآمد زا در اینترنت آماده شوید. شاید تابحال این اتفاق برای شما افتاده باشه که رقیبتان در این اوضاع اقتصادی تلفن کاری اش زنگ خور به شدت زیادی دارد و شما در ذهنتان به این فکر فرو بروید که چرا کسب و کار شما که دقیقا هم صنف با او است چنین وضعیتی ندارد. ما برای شما این معما را حل خواهیم کرد شما با داشتن یک وب سایت حرفه ای و سئو کردن آن میتوانید در سطح اینترنت به قدری معروف شوید که پس از آن هر کاربری که نام فیلد شغلی شما یا کلماتی که معرف شغل شما هستند را در اینترنت و علی الخصوص در سایت گوگل جستجو کرد وب سایت شما جزو نمایش های برتر سایت گوگل قرار بگیرد و مشتری برای گرفتن خدمات و یا خرید محصول با کلیک بر روی سایت تان با شما ارتباط بگیرد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه موفق در این زمینه است و با یک تماس و مشاوره آگاهانه شما را به حضور در اینترنت ترغیب خواهد کرد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

طراحی سایت همراه تیم با‌تجربه ، بر پایه خلق آثاری متفاوت با کیفیت ممتاز طراحی سایت حرفه ای و سئو پایدار ، این تخصص ماست …! شرکت طراحی سایت کرج (گوهران) از با سابقه ترین های طراحی سایت در ایران و قدیمی ترین شرکت طراحی سایت در کرج می باشد.

ثمره سالها تجربه و دانش در کنار استفاده از تکنولوژی و استانداردهای مدرن و به روز در طراحی سایت، آمادگی لازم برای ارائه خدمات نوین و ایده آل را به ارمغان می آورد.

از مشخصه های بارز مجموعه طراحی وب سایت در کرج بر پایه نیازهای مشتری است،همچنین طراحی سایت حرفه ای و شکیل و استاندارد در حداقل زمان و هزینه است.

برخی از خدمات مهم طراحی سایت در کرج گوهران که به مشتریان خود ارائه می دهد را می توان طراحی سایت حرفه ای ، سئو و بهینه سازی سایت ، طراحی سایت فروشگاهی ،طراحی هویت بصری برند، دیجیتال مارکتینگ و… نام برد.

طراحی سایت در کرج “گوهران” با تکیه بر سالها تجربه خود در زمینه طراحی سایت، این اطمینان را خواهد داد که وب سایت را مطابق با امکانات مورد نیاز و بر اساس سلیقه شما طراحی و راه اندازی خواهد نمود.

استفاده از بروزترین متدهای طراحی سایت، سهولت کاربری و قابلیت ارتقا، خلق المان‌های گرافیکی، امنیت و سرعت بالا از مهمترین ویژگی‌های تیم ما می باشد.

ما برای طراحی سایت در کرج از با تجربه ترین متخصصان طراح سایت در کرج استفاده کرده ایم.

نمونه کارهای طراحی سایت نمایانگر قدرت و توانمندی ما در طراحی وب سایت می باشد و این اطمینان را به شما می دهیم که مجموعه ما بهترین گزینه برای طراحی سایت حرفه ای و متفاوت شماست.

اگر خدمات و یا محصولاتی دارید که به‌ دنبال تبلیغ ، معرفی و فروش آن هستید، بهترین گزینه برای کمک به‌ شما طراحی سایت فروشگاهی در کرج است.

اولین قدم در این مسیر طراحی یک سایت خواهد بود که بتواند امکانات کامل و مورد نیاز فروشگاه اینترنتی شما را در خود داشته باشد.

شاید تمامی امکاناتی که‌ یک شرکت طراحی سایت معرفی می نماید، مناسب با‌ تجارت شما نباشد، اما باید هر آنچه که برای مخاطب و فروش مورد نیاز است را‌ مشخص کرده و در طراحی سایت فروشگاهی از آن استفاده نمایید.

گام دوم طراحی سایت استاندارد می باشد، بر همین اساس ابتدا باید برای کاربردی بودن و سهولت استفاده از سایت تلاش نمود و در‌مرحله بعد، استانداردسازی برای موتورهای جستجو صورت بگیرد.

در طراحی سایت فروشگاهی داشتن گرافیک چشمگیر و امکانات تخصصی، هر دو درکنار هم در موفقیت دخیل هستند.

همچنین رعایت برخی اصول در طراحی وب ضروری می باشد.

مواردی همانند چیدمان اصولی و دسترسی آسان به محصولات، سرعت بالا ، سازگاری کامل‌ با گوگل ، جستجوی پیشرفته و سریع محصولات و امکانات مورد نیاز دیگر.

ما آماده ایم تا طراحی فروشگاه اینترنتی در کرج را به صورت کاملا سفارشی طراحی نماییم.

سئو یا همان بهینه سازی سایت لیستی از فعالیت ها را شامل می شود که موجب افزایش رتبه پس از طراحی سایت در صفحات گوگل می گردد.

از مهمترین عوامل موفقیت یک سایت سئو و بهینه سازی است، زیرا امکان افزایش رتبه سایت در گوگل فراهم شده و مخاطب هدف محصولات و خدمات را به سمت سایت شما هدایت می نماید، درنتیجه باعث افزایش فروش شما خواهد شد.

زیرا بهینه سازی سایت مهمترین اصل در افزایش رتبه، افزایش فروش، رشد و افزایش اعتبار و اعتماد یک سایت پس از طراحی سایت است.

سئو، مراحل و فعالیت های متعددی را شامل می شود که در زمان طراحی سایت هم داخل سایت و همچنین بیرون از سایت باید انجام شود تا پس از مدت زمانی سایت شما امکان قرار گرفتن در صفحه اول گوگل را داشته باشد.

بهترین روش سئو در کرج استفاده از طراحی وب سایت بر اساس اصول سئو و استاندارد‌های طراحی می باشد.

ما با بهره‌گیری از آخرین متدهای روز دنیا و استفاده از برترین ابزارهای طراحی سایت، و تیم متخصص طراح سایت در کرج، وب سایت شما را بر اساس الگوریتم‌های جدید سئو و بهینه سازی خواهیم نمود و افزایش رتبه را برایتان به‌ ارمغان خواهیم آورد.

طراحی سایت شرکتی چیست و چرا هر شرکت به آن نیاز خواهد داشت؟ در دنیای امروز با توجه به پیشرفت دنیای اینترنت و خرید اینترنتی هر کسب‌و‌کاری این نیاز را احساس می ‌کند که خدمات طراحی سایت شرکتی می تواند باعث برندسازی ،آشنایی افراد با خدمات شرکت ، ارتقا سطح فروش و خدمات آنها شود.

اهمیت و جایگاه طراحی سایت بر هیچکس پوشیده نیست و قطعا می دانید که طراحی سایت اولین قدم برای پا گذاشتن به تجارت آنلاین است.

پس باید در‌نظر داشته باشید که وب سایت شما اهمیت بسیاری دارد.

خدمات طراحی سایت شرکتی در کرج فقط محدود به طراحی وب سایت نبوده و شامل مواردی همچون ، طراحی سایت در کرج بصورت اختصاصی ، تولید محتوای سایت براساس اصول سئو و کاربرپسند، بروزرسانی سایت و… اشاره کرد.

پشتیبانی فنی پس از طراحی سایت شرکتی یکی از مهم‌ترین ابزارها برای مشتریان برای گسترش کسب و کارشان به‌ حساب می آید.

ما به خوبی این موضوع را درک می‌کنیم که وب سایت شما بزرگترین پایگاه آنلاین شماست و با مهارت و تجربه لازم ، خدمات طراحی سایت شرکتی شما را متناسب با‌ سلیقه و بودجه شما ارائه خواهیم داد.

خدمات طراحی وب سایت شرکتی با‌ بالاترین کیفیت و سئو، ارمغان کارشناسان با‌ تجربه ما به شماست.

مجموعه طراحی سایت ما بطور تخصصی در زمینه طراحی سایت در کرج و بهینه سازی سایت فعالیت می نماید.

شرکت طراحی سایت خوب کرج ” گوهران ” با سابقه طولانی مدت خود همراه با نمونه کارهای موفق توانسته خود را یکی از بهترین شرکت طراحی سایت در کرج معرفی نماید.

طراحی سایت خوب در کرج توسط تیم ما با‌‌ امکانات یک سایت کاملا حرفه ای و استاندارد، زیبا و با قیمت مناسب، همراه‌ سئو که سایت شما امکان افزایش رتبه سایت خواهد داشت انجام می شود.

طراحی سایت حرفه ای در کرج به‌ عوامل مختلفی بستگی دارد همانند : طراحی وب سایت اختصاصی صورت بگیرد ، طراحی سایت به صورت ریسپانسیو انجام شود و در موبایل و تبلت بصورت استاندارد نمایش داده شود ، در کنار رعایت اصول سئو، کاربر پسند نیز باشد و موارد مهم دیگر.

انتخاب طراح سایت در کرج باید با‌ توجه به سابقه آن شرکت طراحی سایت ، نمونه کار ، قیمت طراحی سایت در کرج ، پشتیبانی وب سایت و دانش کارشناسان انجام گیرد.

ما با افتخار اعلام می داریم که با‌ تیم حرفه ای خود تمامی خدمات طراحی سایت در کرج را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ارائه می نماییم.

طراحی سایت در کرج (تیم گوهران) در این بخش برای شما به طور کامل شرح خواهد داد که منظور از طراحی وب سایت در کرج دقیقا چیست و به عوامل مهم موفقیت یک سایت پس از طراحی سایت کرج خواهیم پرداخت.

در مورد وب سایت تعاریف زیادی وجود دارد و این تعاریف با توجه به دیدگاه های متفاوت تعریف می شود.

وب سایت برای بازدیدکننده یک آدرس است که او برای رسیدن به چیزی از آن بازدید می کند ، شاید به دنبال خدمات مورد نظر است ، و یا به دنبال خرید یک محصول و شاید بخواهد اطلاعاتی کسب کند و یا حتی برای سرگرمی استفاده کند.

وب سایت برای صاحبان سایت : سایت پنجره ای است به منظور بازاریابی یک محصول یا خدمات ، یا محتوا در سایت که از طریق آن به مشتریان هدف می رسیم ، و اغلب هدف از طراحی سایت برای مدیران سایت ها کسب سود است.

ما با طراحی سایت در کرج تلاش می کنیم که مدیران سایت ها به خوبی به اهدافی که برای شرکت طراحی سایت در کرج بازگو می کنند و برای آن برنامه ریزی کرده اند دست یابند.

در دنیای امروز طراحی سایت پل اصلی ورود به دنیای دیجیتال مارکتینگ تعریف می‌شود.

امروزه می توان یک وب سایت را به عنوان دریچه بسیار مهم برای تجارت ، معرفی افراد، گروه ها و سازمان های مختلف دانست .

طراحی سایت قطعا هزینه اضافی برای شرکت یا فعالیت های تجاری نخواهد بود، زیرا هیچ کسب و کاری نتوانسته است بدون حضور در محیط های تبلیغات ی گوناگون بقا خود را تضمین نماید.

این نکته را نیز باید در نظر گرفت که کسب‌ و کارهایی که اقدامی برای طراحی سایت نداشته اند، خود را در غاری پنهان نموده اند.

طراحی سایت کرج یکی از مهمترین عوامل موفقیت در تجارت آنلاین است و اگر هدف شما از طراحی سایت پیشرفت در کسب و کار می باشد، باید متفاوت تر از رقبای خود ظاهر شوید.

کاملا درست است که طراحی وب سایت باعث رشد روز افزون یک شرکت و یا فعالیت خواهد شد، اما انتخاب صحیح یک شرکت طراحی سایت بسیار مهم و حائز اهمیت است، زیرا ایجاد و رشد سایت تخصصی بوده و نیاز به دانش بسیاری دارد.

در واقع طراحی سایت به معنای ایجاد یک ساختار یکپارچه از صفحه اصلی ، صفحات داخلی و هر قسمتی از وب سایت که برای کاربران قابل مشاهده باشد.

طراحی سایت باید کاربرپسند ، ۱۰۰٪ قابل مدیریت و با موتورهای جستجو کاملا سازگار باشد.

طراحی سایت با یک طراحی ظاهری و برنامه نویسی خاص تهیه شده است که نشان دهنده فعالیت وب سایت است.

باید یادآور شد که شما می توانید با طراحی سایت اصولی که با موتورهای جستجو به خوبی ارتباط برقرار کند ، به مشتریان جدید برسید.

وب سایت های طراحی شده توسط ما برای موتورهای جستجو کاملا بهینه بوده و در خدمات طراحی سایت ارزان در کرج ، کیفیت و امنیت بالا در کنار تمرکز بر روی افزایش بازدید و فروش است.

  بیایید قبل از یافتن یک طراح سایت در کرج به چند سوال پاسخ دهیم که چرا طراحی سایت در کرج مهم است : اگر جواب شما به اکثر سوالات فوق بله باشد، به طراحی وب سایت در کرج نیاز دارید.

حال که مطمئن شدید که شما نیز به طراحی سایت نیاز دارید با هم بررسی کنیم که چرا طراحی سایت برای شما بسیار مهم است؟ ما می دانیم که گاهی اوقات درک این مسئله دشوار است که چرا شرکت ها مبالغ زیادی را برای طراحی وب سایت به شرکتهای طراحی سایت کرج پرداخت می کنند اما پاسخ آن بسیار ساده است ، آنها دریافتند که برای بقا در بازار امروز باید همراه با رقبا و یا یک گام جلوتر از آنها در حرکت بود.

طراحی سایت یکی از مهمترین جنبه های حضور آنلاین تمام مشاغل است.

این بدان معنا نیست که برای به دست آوردن یک طراحی سایت حرفه ای باید مبلغ بسیار زیادی پرداخت کنید.

آنچه شما واقعاً به آن احتیاج دارید این است که یک شرکت طراحی سایت در کرج پیدا کنید که به خوبی برای تجارت شما کار کند و بتواند به شما در این حوزه کمک کند.

یک طراحی ایده آل برای سایت ، به شما این امکان را می دهد تا فقط تصویری را که می خواهید مشتریان شما مشاهده کنند نمایش دهید و تصویری بسیار حرفه ای از خود در ذهن آنها به یادگار بگذارید.

همه ما تلاش می کنیم تا یک چهره خوب از برند خود به مشتریان نمایش دهیم تا یک برداشت خوب و حرفه ای داشته باشد.

بنابراین این نکته را به خوبی باید بخاطر سپرد که وب سایت شما در اینترنت به چهره دیجیتالی شما تبدیل می شود.

در نتیجه ، طراحی سایت ارزان و ضعیف به نماینده ناکارآمد شما تبدیل خواهد شد.

از طرف دیگر طراحی سایت حرفه ای مانند یک نماینده فرهیخته و کارآمد است که می تواند به مشتریان کمک کند تا آنچه را که به دنبالشان هستند را پیدا کنند.

اگر طراحی سایت را به حوزه اعتماد ببریم ، اتفاق مشابهی رخ خواهد داد.

آیا به شغلی که در یک ساختمان که در کوچه های پر پیچ و خم واقع شده و محل کار آن نامنظم است، پنجره های آن شکسته و سرویس دهی کارکنان ضعیف است، اعتماد می کنید؟ قطعا جواب شما منفی است.

وقتی در مورد طراحی سایت فکر می کنید ، در نظر بگیرید که انسان ها موجودات بصری هستند ، بنابراین ایجاد بهترین طراحی سایت برای رضایت مشتریان فعلی و جذب مشتری جدید بسیار مهم است.

    دسترسی آسان برای یافتن مشتریان جدید : هنگامی که شما طراحی سایت خود را انجام داده اید با سئو سایت می توانید با حضور در موتورهای جستجو همانند Google برای محصول یا خدمات خود مشتریان جدیدی بدست آورید.

  طراحی وب سایت به شما امکان می دهد تا همیشه با مشتریان خود در تماس باشید : وب سایت شما در تمامی ساعات شبانه روز در مقابل مشتریان شما حضور دارد که به مشتری شما امکان می دهد هر لحظه با شما ارتباط برقرار کند.

این امر به وضوح شانس حضور شما را برای مشتری از طریق یک آگهی یا جستجوی سرویس شما افزایش می دهد.

  طراحی سایت به اعتبار شما می افزاید: وقتی شخصی اقدام به جستجوی یک سرویس یا کالای خاص می نماید ، ترجیح می دهد نیاز خود را توسط شرکت هایی که دارای وب سایت هستند برطرف نماید ، و در مقابل شرکت هایی را که فقط در رسانه های اجتماعی حضور دارند را انتخاب نکند.

، زیرا از دید آنها خدمات و محصولات شما در سطح بالایی قرار ندارند.

طراحی سایت به شما این امکان را می دهد و بدون شک اعتبار شما را در مقابل مشتریان افزایش می دهد و برای برند شما ارزش قائل می شود.

  به راحتی اطلاعات و محصولات خود را به روز نگه می دارید: وقتی صاحب یک وب سایت هستید می توانید در هر زمان به آسانی به آن دسترسی پیدا کرده و آن را تغییر دهید و همچنین در هر زمان با زحمت بسیار کم به روز شوید.

  مشتریان خود را بیشتر می شناسید: وب سایت به شما امکان می دهد بازدید کنندگان و رفتار آنها را هنگام ورود به سایت خود تجزیه و تحلیل کنید.

این باعث می شود درک شما از نیازهای آنها برای شما آسانتر شود.

قبل از طراحی سایت باید اول از همه در مورد ماهیت بازدیدکنندگان و کاربرانی که مورد توجه آنها قرار خواهید گرفت دقت داشته باشید.

به عنوان مثال ، اگر بازدیدکنندگان شما اکثراً بانوان هستند ، این یک مورد مهم برای در نظر گرفتن در طراحی سایت خواهد بود.

خانم ها نسبت به آقایان عاشق رنگ هستند و با دقت بیشتری به جزئیات و شکل آنها اهمیت می دهند.

ماهیت بازدید کنندگان شما مهمترین کلید شماست که باید هنگام طراحی سایت به آن فکر کنید.

غالباً طراحان سایت و یا مدیران وب سایت ها در هنگام طراحی سایت از یک سایت محبوب طرح آنرا کپی و در خیلی از عنتصر وب سایت همانند آنها عمل میکنند که این مورد یک اشتباه مشهور و بزرگ را در دنیای وب و طراحی سایت ایجاد می نماید.

در واقع ، سایت های محبوب و مطرح قطعا توسط کاربران شما بازدید شده و در ذهن آن ها نقش بسته است زیرا بارها از آنها بازدید کرده اند و آنها متوجه خواهند شد که شما در طراحی سایت خود از این سایت ها کپی یا پیاده سازی کرده اید و این امر تأثیر بدی بر روی آنها می گذارد.

چیزی که می خواهیم در این مرحله به آن اشاره کنیم این است که هیچ اشکال ندارد که سایت های محبوب را هنگام طراحی سایت خود به عنوان یک الگو در نظر بگیریم و می توانید ایده های خود را از طریق آنها پیاده سازی کنید اما در زمان طراحی سایت از اجرای طرح در رنگ ها و جزئیات آن خودداری نمایید.

پیش از طراحی سایت سعی کنید نیازهای خود را بررسی کرده و بخش هایی که می خواهید به سایت اضافه کنید را با مشاوره از طراح سایت کمک بگیرید، ما در زمان طراحی سایت در کرج در صورت نیاز شما مشاوره های رایگان متعددی را برگزار خواهیم نمود تا بهترین نقشه راه را برای سایت شما ترسیم کنیم.

  شرکت های متعددی در حوزه طراحی سایت در کرج فعال می باشند که بسیاری از آن ها از شرکتهای طراحی سایت خوب کرج و معتبری هستند .

گوهران که با عنوان طراحی سایت در کرج فعالیت می نماید بیشتر از ۱۴ سال است که در ایران و شهر کرج کار طراحی وب سایت را بصورت حرفه ای انجام می دهد.

تیم ما متشکل از ماهرترین طراحان سایت در کرج است که قادر به طراحی وب سایت ها متناسب با نیازهای شرکت شما توسط بهترین شرکت طراحی وب سایت هستند.

نکته مهم که پیش از طراحی سایت باید در آن دقت کافی را داشته باشید انتخاب یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت می باشد.

نباید این نکته را فراموش کنید که کار شما پس از طراحی و تحویل وب سایت تمام نمی شود و پس از آن نیازهای بسیاری از جماه پشتیبانی ، بروزرسانی و .

.

خواهید داشت ، پس در انتخاب یک شرکت معتبر و مناسب طراحی سایت در کرج دقت لازم را به عمل آورید.

اصلی ترین تخصص شرکت طراحی سایت گوهران کرج ، طراحی فروشگاه اینترنتی و طراحی وب سایت هایی با گرافیک چشم نواز،امنیت بالا ،  قیمت مناسب، عملکرد در سطح عالی همراه با پشتیبانی مناسب است.

از ویژگی های مهم طراحی سایت در کرج توسط شرکت گوهران می توان طراحی و برنامه نویسی اصولی مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا ، طراحی ظاهر وب سایت به صورت مدرن و حرفه ای ، سرعت بارگزاری بالا در بالای وب سایت های طراحی شده ، پشتیبانی مداوم از سایت ها ، طراحی سایت ریسپانسیو برای نمایش بهتر در موبایل و تبلت ، طراحی سایت مطابق الگوریتم های گوگل برای افزایش رتبه در گوگل و سایر موتورهای جستجو نام برد.

خدمات حرفه ای طراحی گرافیک در جهت ارتقا هویت بصری برند سئو بهینه سازی پس از طراحی سایت برای بالا بردن بازدید هدفمند طراحی سایت شرکتی، سازمانی، خبری، شخصی و غیره بصورت حرفه ای طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای و کاربر پسند و‌ برپایه مفاهیم بازاریابی روش‌ های نوین دیجیتال مارکتینگ در‌ کنار طراحی سایت برای موفقیت موثر اگر مایل به طراحی سایت برای رشد برند خود هستید، ما برای انجام آن آماده ایم تاکنون دو وب سایت طراحی شده توسط گوهران به‌عنوان نامزد نهایی در‌جشنواره وب ‎وموبایل ایران در‌سال های ۹۴ – ۹۷ انتخاب شده است.

استفاده از طرح ها ، مطالب و تصاویر این وب سایت مجاز نیست.

طراحی سایت گوهران

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map