طراحی سایت فروشگاهی در یزد

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

اصلا ما چرا باید طراحی سایت فروشگاهی در یزد داشته باشیم ؟؟

استیو جابز هم مالک شرکت اپل هم نه به این شکل اما این سوال را پرسیده بود. او تک تک عملیات هایی را که در شرکتش انجام می شد را به چالش کشید و همه نیروهای کاری از مهندسان گرفته تا پرسنل مالی را به انجام کارها به روشهای متفاوتی با گذشته واداشت. زیرا همیشه از آنها می خواست که راجع به اینکه چرا کاری را به یک روش خاصی انجام می دهند فکر کنند و این جواب که “خب این روش ایه که همه همینطوری انجام میدن” اصلا برای او قانع کننده نبود.

من وقتی چندین سال پیش اولین حرفه تجاری خود رو شروع کردم اولین چیزی که از خودم پرسیدم این بود که آیا من به یک وبسایت نیاز دارم؟ چرا چنین فکری کردم؟ چرا من به وب سایت نیاز دارم؟ به چه شرکت طراحی سایت اعتماد کنم؟

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و دیجیتال مارکتینگ میباشد که آماده مشاوره و آگاه سازی شما مشتریان گرامی در جهت توسعه کسب وکار اینترنتی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

طراحی انواع وب سایت فروشگاهی حرفه‌ای و جذاب جهت فروش محصولات و خدمات بهمراه سئو و بهینه سازی برای گوگل کسب و کارها به سرعت به سمت اینترنتی شدن پیش  می‌روند.

منظورمان از اینترنتی شدن این است که بسیاری خرید و فروش ها از طریق اینترنت انجام می‌گیرد و هم‌چنین بسیاری خدمات بر روی این بستر ارائه می‌شود.

به عنوان مثال شما لباس مورد نظرتان را اینترنتی سفارش می‌دهید و هم چنین ممکن است نقشه صنعتی مورد نیاز مشتری‌تان را آماده کرده و فایلش را به صورت اینترنتی برای او بفرستید.

از مهم‌ترین الزامات داشتن یک کسب و کار یا فعالیت حرفه ای، داشتن یک وب سایت حرفه ای است.

در این مطلب در مورد یک نوع پر کاربرد از وب سایت ها به نام وب سایت فروشگاهی اطلاعات مفیدی به شما ارائه می‌دهیم.

طراحی سایت فروشگاهی اولین قدم برای یک کسب و کار موفق اینترنتی است.

همان طور که از عنوان می توان متوجه شد، این وب سایت برای یک فروشگاه ایجاد می‌شود.

اما چرا؟ شما ممکن است مکانی به صورت فیزیکی برای فروشگاه تان نداشته باشید.

در این صورت طراحی سایت فروشگاه اینترنتی، به شما کمک می کند با هزینه های بسیار کمتر و به شکلی به روزتر محصولات خود را بفروشید.

محصولات شما می‌تواند به صورت 24 ساعته به فروش برسد بدون این که نیازی باشد خودتان کاری انجام دهید یا حضور فیزیکی داشته باشید.

حالت دیگر این است که شما یک فروشگاه فیزیکی دارید.

در این صورت شما از موفقیت و درآمد بیشتر بدتان می‌آید؟ طراحی یک وب سایت فروشگاهی باعث می‌شود علاوه بر فضای فیزیکی بتوانید از طریق سایت تان هم، درآمد داشته باشید.

هر چه زمان جلوتر برود فعالیت انلاین قوی تر از فعالیت فیزیکی می شود، پیوستن به این قافله در حقیقت یک اجبار است برای موفقیت! هر چه زودتر به این قافله بپیوندید، مسیر پیش رو را سریع تر طی خواهید نمود.

در آینده احتمالا تنها راه موفقیت، فعالیت به صورت آنلاین است.

ما، راه رسیدن شما به وب سایت فروشگاهی حرفه ای تان هستیم.

برای اولین قدم کافی است با ما تماس بگیرید.

کارشناسان ما اطلاعات لازم را از شما دریافت می‌کنند و همه موارد تخصصی را بررسی می‌کنند تا مشخص شود دقیقا به چه وب سایتی با چه امکاناتی احتیاج دارید.

راستش را بخواهید مانند هر کار تخصصی دیگری، ساخت سایت فروشگاهی هم پیچ و خم های فراوانی دارد که تنها متخصصان از عهده‌ی انجام آن بر می آیند.

اما شما تمرکز خود را روی کسب و کارتان بگذارید و این بخش مهم از کار را به ما بسپارید.

ما با استفاده از جدیدترین متدهای طراحی و با کیفیت بسیار بالا، سایت شما را طراحی می‌کنیم و ساختاری کاملا قابل توسعه برای آن در نظر می‌گیریم.

از اولین تماس شما با ما، تا تحویل نهایی وب سایت به شما، کارشناسان ما همواره با شما در ارتباط هستند و شما را در پیمودن این مسیر یاری می‌نمایند.

موارد بسیار زیادی هستند که در ساخت سایت فروشگاه اینترنتی اثرگذارهستند.

به بررسی برخی از موارد مهم در این زمینه می پردازیم.

ظاهر اولین چیزی است که دیده می شود.

وقتی ما وارد یک فروشگاه فیزیکی می‌شویم خیلی مهم است که فروشگاه دکوراسیون زیبایی داشته باشد.

هم‌چنین مهم است که فروشنده خوش برخورد و خوش لباس باشد.

در واقع این ها به منزله اولین جرقه در ذهن مشتری است که او را سمت شما و فروشگاه تان جلب کند.

برای یک وب سایت، این جرقه توسط گرافیک سایت ایجاد می‌شود.

گرافیک سایت، هر آن چیزی از تصاویر و رنگ ها و ظاهر سایت است که شما می‌بینید.

ما در راستین وب، با طراحی تصاویر تخصصی توسط گرافیست های خلاق و ایده پرداز، ظاهر منحصر به فردی به وب سایت شما می‌بخشیم و در واقع آن جرقه طلایی را برایتان ایجاد می‌کنیم.

اهمیت این موضوع  در طراحی سایت خیلی بیشتر از آن است که فکرش را بکنید و تاثیر روان شناسی آن بسیار عمیق است.

بیشتر بخوانید: روانشناسی و تاثیر رنگ ها در طراحی سایت امکانات مورد نیاز در طراحی سایت خرید اینترنتی وقتی ما وارد یک وب سایت می‌شویم همه چیز باید حرفه ای و مرتب باشد.

مطمئنا دلمان نمی‌خواهد برای پیدا کردن محصول مورد نظر دردسر بکشیم یا چندین دقیقه دنبال دکمه خرید آن بگردیم! چنین اتفاقاتی مشتری را برای همیشه از ما فراری می دهد.

از طرفی هم وب سایت باید طوری طراحی شود که خود شما به عنوان فروشنده هم با آن راحت باشید.

مثلا شما باید بتوانید به راحتی تعداد خریدها، میزان سود و.

.

.

را محاسبه کنید.

برخی امکانات مهم که در طراحی سایت فروش کالا باید در نظر گرفته شود عبارتند از: امکانات در طراحی سایت فروش اینترنتی، باید حرفه ای باشد.

حقیقت این است که شرکت های زیادی به طراحی وب سایت فروشگاهی می‌پردازند.

همه ی این شرکت ها هم امکانات مختلفی به کاربر می دهند.

از مسائل مهمی که میان یک وب سایت ضعیف، معمولی و قوی تفاوت ایجاد می کند نحوه ی ارائه ی این امکانات است.

در واقع علاوه بر ظاهری که ما از سایت و امکانات آن می بینیم، موضوع مهمی وجود دارد که همان ساختار سایت است.

 موارد تخصصی زیادی هستند که در تمامی مراحل طراحی وب سایت باید لحاظ شود.

وب سایت شما از دو نظر بررسی می شود: از نظر کاربر و از نظر موتورهای جست و جو (سئو).

در نظر داشته باشید که این دو همواره به هم مرتبط هستند و هرگز از هم جدا نیستند.

موفقیت وب سایت شما وقتی به دست می‌آید که در هر دوی این زمینه ها، در سطح خوبی قرار بگیرید.

کاربر وقتی با سایت شما راحت است که ظاهر زیبایی ببیند، به راحتی محصول مورد نظر را پیدا کند و سفارش دهد و از پشتیبانی شما راضی باشد.

اما نقش موتورهای جست و و چیست؟ این موضوع را در ادامه به ساده ترین شکل توضیح می دهیم.

مطلب مرتبط: طراحی سایت شرکتی   اهمیت سئو به این جهت است که باعث می‌شود شما بیشتر دیده شوید در نتیجه بیشتر بفروشید یا معرفی شوید و در نهایت بیشتر موفق شوید.

  سئو چیست؟ شما یک وب سایت طراحی می‌کنید و در فضای آنلاین مشغول فعالیت هستید.

مرجعی هست که بر فعالیت شما نظارت دارد و هر چه حرفه ای تر رفتار کنید، به شما کمک می کند که زودتر موفق شوید.

این مرجع موتورهای جست و جو هستند.

مهم ترین موضوع برای موتورهای جست و جو این است که شما چه میزان به کاربرتان اهمیت می‌دهید.

موتورهای جست و جو برای بررسی این موضوع قوانین خاص و بسیار دقیقی دارند.

ما برای رعایت این قوانین باید از علمی پیروی کنیم که به آن (SEO ) می گوییم.

SEO به ما کمک می کند که قوانین موتورهای جست و جو را رعایت کنیم در نتیجه بتوانیم موفق شویم.

بیشتر بخوانید: سئو چیست؟ اصلا به موتورهای جست و جو چه ربطی دارد؟ تصور کنید شما در گوگل به عنوان یکی از معتبرترین موتورهای جست و جو، به جست و جوی عبارتی مانند " خرید اینترنتی لباس" می‌پردازید.

گوگل در واقع میزبان شماست و دلش می‌خواهد وب سایت هایی را به شما معرفی کند که هدف شما را برآورده کنند.

هدف خود گوگل از این کار این است که اولا اعتبار خودش را بالا ببرد و شما و مراجعه کنندگانش را به خوبی حفظ نماید.

نفع این موضوع برای گوگل بر‌می‌گردد به استراتژی های خیلی زیادی از جمله تبلیغات و بسیاری موراد دیگر که به ذهن تان هم نمی رسد! کمی در این موارد توضیح دادیم تا دید روشن تری داشته باشید.

می بینید که همه ی دنیا حول و حوش اینترنت و تبلیغات و.

.

.

می‌گردد و پیوستن به این قافله الزامی است؟ ما برای سئو وب سایت فروشگاهی شما چه می‌کنیم؟ ما هنگام طراحی وب سایت فروشگاهی شما همه اصول سئو را در نظر می‌گیریم تا گوگل و دیگر موتورهای جست و جو شما را دوست داشته باشند! در نتیجه شما می‌توانید مسیر موفقیت را سریع تر طی کنید.

کارشناسان ما در این زمینه تجربه های بسیار موفقی دارند.

البته شما پس از طراحی سایت و شروع فعالیت تان باز هم با سئو سر و کار دارید که توضیح آن در این مطلب نمی گنجد.

کارشناسان ما می توانند در این زمینه و دیگر زمینه های مربوط به طراحی سایت و تبلیغات اینترنتی و موارد مربوط، به شما مشاوره تخصصی و رایگان تلفنی بدهند.

پس از این که وب سایت شما طراحی شود، درگاه پرداخت فعال می شود و اینماد از مراجع مربوطه اخذ می‌گردد.

اینماد در واقع نماد اعتبار شماست و نشان می‌دهد که سازمان های دولتی بر فعالیت تان نظارت دارند، در نتیجه مشتری نگران از بین رفتن پولش نیست.

این روش خرید به اندازه خرید حضوری امن است.

باعث افتخار ماست که بعنوان بهترین شرکت طراحی سایت خدمات طراحی سایت فروشگاهی | ساخت فروشگاه اینترنتی شما را با بهترین کیفیت انجام دهیم.

در وب سایت حرفه‌ای آخرین استاندارد های جهانی رعایت می شود و با جدیدترین و بهترین تکنولوژی ها طراحی صورت می‌گیرد.

سایت باید با ظاهری جذاب و چشم نواز، کاربر پسند باشد و کاربران احساس خوبی داشته و جذب آن شوند.

تمامی فاکتورهای سئو و بهینه‌سازی در هنگام طراحی وب سایت رعایت می گردد در اینصورت وب سایت شما برحسب فعالیت‌تان در گوگل محبوب می‌شود.

مشاوره مناسب در زمینه تجارت الکترونیک و نحوه مدیریت وب سایت و پاسخگویی به سئوالات متقاضیان در ایجاد وب سایتی عالی جایگاهی ویژه دارد.

طراحی سایت واچار پایپ طراحی سایت موسسه زبان آفاق طراحی سایت آل اسپرت طراحی سایت شرکت اطلس تک طراحی سایت کافه گلدون قالیشویی امیرواش مرکز اف سی ایران بتن آذری تولیدی کفش پارسیا اگر نیاز به یک وب‌سایت حرفه ای با امکانات کامل برای معرفی و ارائه خدمات کسب و کار خود دارید و یا اگر به دنبال یک وب سایت شخصی هستید، این گزینه برای شما مناسب است.

اگر به دنبال داشتن یک وب سایت فروشگاهی قدرتمند، زیبا و حرفه ای هستید که امکانات به خصوصی داشته باشد، ما طراحی اختصاصی فروشگاه اینترنتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

فرقی نمی کند از کجای ایران با ما تماس می‌گیرید، ما علاوه بر طراحی یک وب سایت زیبا، کامل و هدفمند، راهکارهایی را به شما معرفی می‌کنیم که پیشرفت کسب و کارتان را تضمین می‌کند! شنبه تا پنج شنبه ۹ الی ۱۸ : ۰۲۱  ۷۷  ۰۳  ۳۰  ۶۱ همه روزه ۲۴ ساعته : ۰  ۹۱۲  ۰۳۶  ۴۷  ۱۸ E-commerce Website Design in Tehran E-commerce Website Design in Mashhad E-commerce Website Design in Esfahan E-commerce Website Design in Karaj E-commerce Website Design in Shiraz E-commerce Website Design in Tabriz E-commerce Website Design in Qom E-commerce Website Design in Ahvaz E-commerce Website Design in Orumiyeh E-commerce Website Design in Qazvin E-commerce Website Design in Arak E-commerce Website Design in Yazd Website Design Similar To The Divar Service Company Website Design Tools and Equipment Website Design News Website Design Dedicated Website Design Insurance Website Design Car Rental Website Design Charity Website Design ما از سال ۸۸ وارد کسب ‌و ‌کار در دنیای‌ مجازی ‌و‌ دیجیتال شده‌ایم و از افتخارات ارزشمند ما موفقیت مشتریان دیرین و معرفی ما توسط آنها به متقاضیان جدید می‌باشد.

افراد فعال در راستین‌وب متخصص در زمینه‌ی طراحی‌وب، برنامه‌نویسی و تجارت‌الکترونیک می‌باشند که هدف آنها طراحی‌و‌ساخت محصولات‌دیجیتالی است که کسب‌و‌کارها (شرکت‌ها، سازمان‌ها، اشخاص و…) را به سوی بهترین‌ها در دنیای مجازی هدایت کنند.

به امید آنکه بتوانیم نقش مؤثری در بهبود و توسعه‌‌ی رسانه‌های‌دیجیتال‌فارسی داشته‌باشیم.

تلفن:‌ 0912-8238263-021 همراه: 0912-8238263 آدرس: تهران، نارمک، خیابان شهید مدنی شمالی، خیابان قاسمی، کوچه سلمان، پلاک ۷، طبقه سوم (مراجعه فقط با هماهنگی قبلی)

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map