طراحی سایت فروش بلیط هواپیما

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت فروش بلیط هواپیما کسب وکار اینترنتی خودتان را رونق بخشید در بین رقبا خودتان جزو اولین ها باشید. در صنعت دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی اینترنتی این موضوع که اولین ها معمولا برنده اند به اثبات رسیده است منتها به شرطی که جزو خوب ها باشید و بمانید . طراحی سایت حرفه ای ، سئو سایت قوی ، بازاریابی و تبلیغات و برندینگ تخصص ما در شرکت سیماگر است اگر که شما بتوانید با تیمی که نه فقط در بیان بلکه در عمل بتواند این نیاز ها را از روی دوش شما بردارد و درراستای بهینه سازی سایت و یا وب اپلیکیشن شما عمکرد خوبی داشته باشد شما قطعا جزو بهترین در صفحه اول موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ خواهید بود.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

خانه خدمات طراحی سایت فروش بلیط هواپیما طراحی سایت فروش بلیط هواپیما یکی از مهم ترین قسمت های راه اندازی و جذب مشتریان برای خرید و فروش بلیط های هواپیمایی ایرلاین های مختلف است که امروزه شرکت های هواپیمایی و آژانس های مسافرتی، برای ایجاد امکانات متنوع و طراحی UI آن، هزینه های زیادی می کنند.

در این مقاله با ارائه ی اطلاعاتی در این مورد، به بیان نکاتی در مورد سایت فروش بلیط هواپیما و راهنمای طراحی سایت بلیط هواپیما می پردازیم.

امروزه با الکترونیکی شدن اغلب کارهای انسان ها و با گسترش بسیار سریع فضای مجازی و افزایش قابل توجه در زندگی روزمره ما، اغلب کارها به سوی ارائه ی خدمات خود در قالب اینترنت و در فضای مجازی گام برداشته اند.

از نمونه های این موضوع می توان به الکترونیکی شدن تهیه ی بلیط های هواپیما ها در سفرهای داخلی و خارجی اشاره نمود که توانسته است فرآیند تهیه ی بلیط هواپیما را برای مسافران، بسیار آسان و راحت تر نماید.

با توجه به دغدغه ای که مسافران در تهیه ی بلیط داشتند، سایت های فروش بلیط های هواپیمایی در سراسر جهان توسط شرکت های واسطه و ایرلاین ها به وجود آمد که در ایران نیز این اتفاق افتاده است.

هم اکنون از جمله بهترین سایت های فروش بلیط هواپیما در ایران را می توان از آن علی بابا، قاصدک 24، الی گشت، فلایتیو و سامتیک دانست که به خوبی توانسته اند در کنار طراحی سایت فروش بلیط هواپیما، امکان دسترسی به انواع بلیط های هواپیمایی ایرلاین ها در ایران و در برخی موارد از ایرلاین های خارجی را فراهم سازند.

از آنجایی که در دنیای امروز، اغلب کسب و کارها سعی می کنند تا با ارائه ی خدمات خود در فضای مجازی، شرایط راحت تر و بروزتری را برای مشتریان و کسب و کار خود به وجود آورند، یکی از جنبه هایی که باید در این بین بسیار مورد توجه واقع شود، ظاهر و امکاناتی است که این کسب و کار در فضای مجازی از خود ارائه می کند.

به همین دلیل طراحی سایت یکی از مهم ترین جنبه های کسب و کار های اینترنتی است که باید بتواند اغلب امکاناتی را که مشتریان نیاز دارند را ارائه کرده و با طراحی زیبا و مناسب خود، افراد بسیاری را به کسب و کار مربوطه جذب نمایند.

از دیگر دلایل اهمیت طراحی سایت فروش بلیط هواپیما می توان گفت: با توجه به وسیع بودن دامنه ی فعالیت ایرلاین ها و خدمات آنها، می توان گفت طراحی سایت فروش بلیط هواپیما پیچیده است.

طراحی سایت فروش بلیط هوایپما از دو قسمت تشکیل می شود که اولین قسمت آن، ظاهر و وب سایتی است که کاربران مستقیما با آن سر و کار دارند و قسمت دوم که بخش بسیار مهمی تلقی می شود، پنل مدیریتی است که اطلاعات مختلفی مانند اطلاعات بلیط های هوایپما ها، اطلاعات فروش و پرواز ها و … در آن قرار می گیرد.

هر کدام از این قسمت ها خود دارای امکانات و ویژگی های خاصی می باشند که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

در این قسمت، شما باید خود را جای مسافران قرار دهید تا بتوانید به تمامی امکانات و ویژگی های ظاهری که وب سایت فروش بلیط هواپیما باید آنها را داشته باشد، پی برده و آنها را شناسایی کنید.

در این مرحله از طراحی سایت فروش بلیط هواپیما، شما باید اقدام به طراحی UI یا ظاهر سایت نمایید.

از جمله امکاناتی که می توانید در این بخش قرار دهید می توان به موارد زیر اشاره کرد: در بخش دوم از طراحی سایت فروش بلیط هواپیما، ایجاد یک پنل مدیریتی که بتواند دسترسی آسان و سریع به تمامی اطلاعات و بخش های مختلف سایت را به مدیران و کارمندان ارائه کند از اهمیت بیشتری برخوردار است.

از جمله امکانات این قسمت می توان به موارد زیر اشاره نمود: بنابر گفته ی محققان، در طراحی سایت فروش بلیط هواپیما، اگر بین 50-60 درصد از نیازمندی های کاربران در صفحه ی اولیه ی سایت گنجانده شود، کاربران و مسافران به بازدید از دیگر قسمت های سایت می پردازند که این عامل در سایت فروش بلیط های هواپیما، یک مزیت محسوب می شود.

علاوه این عامل می تواند رتبه ی سایت به علت جذب کاربران و افزایش مدت زمان ماندگاری کاربران را افزایش دهد.

سئو سایت یکی دیگر از مولفه های مهم در طراحی سایت فروش بلیط هواپیما ست که به کمک آن، وب سایت شما قادر خواهد بود تا در رتبه های جستجوی بالاتری قرار گیرد و این یعنی کسب و کار شما، بیشتر مورد توجه قرار می گیر به عنوان مثال شما می توانید در کنار داد و ستد بلیط های هواپیمایی، در طراحی سایت فروش بلیط هواپیما بخشی تحت عنوان مقاله یا مطالب تازه را اضافه نمایید.

از آنجایی که تولید محتوا یکی از مهم ترین فاکتورهای سئو می باشد، بروز بودن و انتشار مطالب مرتبط با خدمات هواپیمایی، بسیار می تواند در افزایش سئو و رتبه ی سایت موثر باشد.

در طراحی سایت فروش بلیط هواپیما، به کارگیری از ویژگی ها و امکانات بروز و افزودن قابلیت هایی که سبب می شود تا مشتریان بتوانند راحت تر به امور خود در رابطه با خرید، استرداد و دریافت اطلاعات کامل برسند، می تواند از اولویت های شما در طراحی وب سایت فروش بلیط هواپیما باشد.

از جمله این امکانات می توان به موارد زیر نام برد: نام و نام خانوادگی آدرس ایمیل شماره موبایل 0912-8238263۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱ فروردیناردیبهشتخردادتیرمردادشهریورمهرآبانآذردیبهمناسفند آدرس تهران، میدان آرژانتین، بلوار بیهقی، کوچه ۱۲ شرقی، پلاک ۱۵، واحد ۴ متن پیام شما گروه سیتی نت فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ در زمینه طراحی و تولید نرم افزارهای جامع تحت وب با رویکرد کاملا حرفه ای و تخصصی برای شرکت های هواپیمایی و آژانس های مسافرتی آغاز کرده و موفق شده است بواسطه طراحی و تولید نرم افزار رزرواسیون آنلاین بلیط، هتل و تور نام خود را در زمره شرکت های دانش بنیان مطرح نماید لطفا کارشناس مورد نظر را انتخاب نمائید.

آدرس: تهران، میدان آرژانتین، بلوار بیهقی، کوچه ۱۲ شرقی، پلاک ۱۵، واحد ۴ شماره تماس: آدرس ایمیل: آدرس: کیش, بلوار میرمهنا، برج نوآوری کیش شماره تماس: آدرس ایمیل:

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map