طراحی سایت فلوکس یکساله

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت فلوکس یکساله کسب وکار اینترنتی حرفه ای به صورت فروشگاهی و یا خدماتی در سطح اینترنت یکه تازی کنید. داشتن یک وب سایت حرفه ای و بهینه سازی و سئو کردن آن میتواند وضعیت اقتصادی شما را تغییر دهد. یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی که علی الخصوص در این دوره ویروس منحوس کرونا میتوان انجام داد، سرمایه گذاری بر روی کسب و کار اینترنتی میباشد. شرکت سیماگر از معدود شرکت های معتبر در زمینه طراحی سایت، سئو سایت ، تبلیغات و برندینگ و بازرایابی اینترنتی است که توانسته با کنار هم قرار دادن یک تیم متخصص در هریک از زمینه های فوق برای مشتریان ارزش آفرینی و توسعه بازار داشته باشد. سیماگر خود را متعهد به توسه مشتریان میداند زیرا که توسه سیماگر در توسعه مشتریان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

تنها مرجع قانونی عرضه قالب و افزونه در ایران .

.

.

قالب Phlox Pro | قالب فلوکس پرو | قالب Phlox | قالب فلاکس | قالب چندمنظوره فلوکس | Phlox Pro Elementor Theme آپدیت بزرگ از راه رسید…   قالب چندمنظوره فلوکس (Phlox Pro) بصورت 100% اورجینال و قانونی تهیه شده است.

رویای لوکس خود را با فلوکس به واقعیت تبدیل کنید و سایت خود را همانطور که دوست دارید بسازید.

فلوکس بهترین قالب المنتوری است که تا به حال ساخته شده است و بیشترین سازگاری با این صفحه ساز را دارد؛ بیش از 100 دموی کامل دارد که میتوانید به سادگی آن ها را درون ریزی نموده و با المنتور ویرایش کنید.

فلوکس با پیشرفته ترین و قدرتمند ترین سیستم تنظیمات همراه شده است؛ شما میتوانید تنظیمات خود را برای هر صفحه انجام دهید یا آن را بصورت عمومی بر روی کل وبسایتتان اعمال کنید و نتایج را بصورت واقعی و زنده همانجا مشاهده کنید! الگوریتم منظم و هوشمندانه تنظیمات قالب کار کردن با آن را بسیار لذت بخش، ساده و بصری کرده است.

قالب phlox با منحصر بفردترین و مدرن ترین کالکشن دموهای المنتور همراه شده است، این مجموعه بر اساس تمامی نیازهای روز دنیا طراحی شده است و هر روز در حال توسعه یافتن و بزرگ تر شدن است.

فلوکس برای طراحی هرگونه وبسایتی در هر زمینه ای ساخته شده است.

این پوسته چند منظوره با نصب کننده بسیار هوشمند همراه شده است تا درون ریزی دموها سریع، ساده و حتی امن تر صورت بپذیرد.

همچنین شما میتوانید بخش های خاصی از دموها را برای درون ریزی انتخاب کنید یا کل دمو را یکجا درون ریزی کنید؛ تمامی این موارد با 3 کلیک ساده قابل انجام هستند.

برای هر چیز المانی تعبیه شده است و برای هرکدام یک از آن ها تنظیمات متعددی وجود دارد که شما میتوانید پیکسل به پیکسل هر کدام یک از المان ها را سفارشی سازی کنید! به لطف طراحی یکپارچه و مدرن فلوکس، وبسایت شما همیشه خاص به نظر میرسد، تفاوتی ندارد که شما از چه المان هایی استفاده میکنید و یا چه المان هایی را باهم ترکیب میکنید… این یکی از ویژگی های مخفی و طلایی قالب فلوکس است.

با این وجود همچنین شما میتوانید ابزارک هایی را برای تقریبا تمامی نیازهای خود پیدا کنید.

هیچ قالبی در تعداد و تنوع ابزارک ها و المان های متعدد المنتور همانند فلوکس وجود ندارد.

کتابخانه ی المان ها و ماژول های المنتور در این قالب همیشه در حال رشد کردن هست.

بله واقعیت دارد! شما میتوانید همه چیز را بصورت زنده با موس خود بسازید، با کشیدن و رها کردن.

ما قدرت صفحه ساز المنتور، افزودنی ها و جت پک های المنتور، سفارشی ساز زنده وردپرس و فریمورک انحصاری آوکسین را با هم ترکیب کرده ایم تا شما بتوانید بدون نوشتن حتی یک خط کد بهترین وبسایت ها را بسادگی بسازید.

از آنجایی که فلوکس همواره با توجه به نیازهای فریلنسر ها توسعه داده شده است، گزینه های متعددی برای تمامی چیزهایی که شما به آن نیاز دارید وجود دارد.

کدهای تگ گذاری شده تمیز و به خوبی نوشته شده به شما اجازه میدهد تا بتوانید بسادگی آنرا را تغییر دهید یا آن را سفارشی سازی کنید و بتوانید برای مشتریان خود بسیار سریع و ساده وبسایت منحصر بفرد آن ها را بسازید.

وقتی یکبار از قالب فلوکس استفاده کنید دیگه دست از سرش بر نمیدارید : ) اگر شما یک وبلاگنویس حرفه ای هستید یا اینکه تازه میخواهید به دنیای وبلاگ نویسی قدم بگذارید، فلوکس تنظمات متعدد و طراحی های مدرن بسیار متعددی دارد تا شما را به یک وبلاگنویس حرفه ای تبدیل کند.

همه چیز برای وبلاگنویسی موجود هست، واقعا همه چیز! این قالب همچنین با بهترین شیوه ها در طراحی تایپوگرافی همراه شده است تا مطمئن شویم متون و محتوای شما واقعا جذاب و خوانا هست و در تمامی دستگاه ها و برای همه مثل شیشه شفاف است.

علاوه بر این، فلوکس تمامی طرح ها و سبک های چیدمان وبلاگنویسی را پوشش میدهد از جمله شبکه ای، بنائی، خط زمانی، کاشی وار، کلاسیک، گردانه ای و…شاید باورش کمی سخت باشد، اما هیچ ابزار یا ویژگی ضروری برای وبلاگنوسی نیست که شما در این قالب وردپرس حرفه ای پیدا نکنید.

شما میخواهید پروژه های خود را نمایش دهید و ما هم میخواهیم کارهای شما به بهترین حالت نمایش داده شوند.

شما فقط پروژه های خود را به سایتتان اضافه کنید و باقی کار را به این پوسته وردپرس حرفه ای همه کاره بسپارید، فلوکس آن ها را به بهترین شیوه ممکن نمایش میدهد.

نگران نباشید، سبک ها و طرح های مختلفی متناسب با انواع پروژه ها وجود دارد.

از قدرت محبوب ترین پلتفرم فروشگاهی، ووکامرس استفاده کنید و هر چیزی که میخواهید را بفروشید.

بیشتر بفروشید و اجازه دهید مشتریان شما از خرید اینترنتی خود در فروشگاه جذاب و متفاوت شما لذت ببرند.

تقریبا هر چیدمانی که فکرش را میکنید در قالب فلوکس موجود میباشد، شما میتوانید به سادگی چند کلیک چیدمان ها را تغییر دهید.

سایت جعبه‌ای، تمام عرض، حاشیه‌دار و… 8 استایل از پیش تعریف شده برای انتخاب از میان آن ها و 21 تنظیمات پیشرفته برای شخصی سازیشان موجود میباشد؛ تازه این بخشی از آن هاست، همچنین شما میتوانید عناوین متفاوتی برای برگه های متفاوت، مطالب و… سایت خود تنظیم کنید.

از قدرت داشتن 1 ، 2 و یا هیچ سایدباری در هر صفحه خود لذت ببرید و همچنین شما میتوانید استایل سایدبارها را متفاوت از هر برگه خود انتخاب کنید.

در حال حاظر 4 انیمیشن پیش بارگذاری پیشفرض برای انتخاب از میان آن ها وجود دارد، همچنین شما میتوانید در صورت تمایل از انیمیشن گیف سفارشی خود استفاده نمایید.

تقریبا در هرجایی که نیاز خواهید داشت انیمیشن های جذابی وجود دارد.

شما نحوه نمایش تصاویر در سایت فلیکر را دوست دارید؟ یا تصاویر گوگل را؟ یا شاید هم دوست دارید یک گالری با چنین طرح بندی هایی روی وبسایت خود داشته باشید؟ با فلوکس داشتن چنین گالری هایی در یک قالب وردپرسی دیگر رویا نیست.

فلوکس با یک گالری تصویر مدرن به همراه چیدمان ها و الگوهای متفاوتی همراه شده است که میتوانید از میان آن ها انتخاب کنید.

همچنین گالری فلوکس دارای بارگذاری ایجکس نیز میباشد که باعث پیش بارگذاری تصاویر میشود هنگامی که کاربر اسکرول میکند و عملکرد وبسایت شما را نیز بهبود میبخشد.

فلوکس به معنای واقعی کلمه واکنش گراست و سایت شما میتواند بهترین حالت نمایش را در دستگاه های مختلف داشته باشد؛ همچنین تنظیماتی را در اختیار شما قرار میدهد که موارد مورد نیاز خود را در دستگاه های متفاوت تغییر دهید.

با فلوکس شما میتوانید هدر و فوتر سایت خود را بدون هیچ گونه محدودیتی با المنتور بسازید؛ حتی اگر مایل باشید میتوانید از طریق تنظیمات قالب این کار را انجام دهید… فلوکس به خودی خود تنظیمات بسیار متعددی برای ساخت سربرگ و پاورقی در اختیار شما قرار میدهد.

ما در این قالب چند منظوره بهترین افزونه ها را بصورت رایگان برای استفاده شما قرار دادیم.

پس فلوکس پرو تمام چیزی است که شما برای ساخت سایت شگفت انگیز خود به آن نیاز دارید.

آموزش کار با قالب فلوکس توسط تیم راست چین تهیه شده است.

در این آموزش به صورت جامع با بخش هایی از قالب و تنظیمات آن آشنا شده و می توانید راحت تر با آن کار کنید.

قبل از هرگونه استفاده از قالب فلوکس ابتدا فایل راهنمای محصول را مطالعه فرمایید.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map