طراحی سایت فیبر کربن

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت فیبر کربن شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است که به صورت مختصر به بیان آن میپردازم از جمله این فواید در دسترس بودن به صورت 24 ساعت در شبانه روزی میباشد، کاهش هزینه ها از نظر مصرف آب و گاز و برق ، جلوگیری از اتلاف زمان برای پاسخگویی به مشتری و آنلاین بودن ، داشتن یک بازاریابی قوی بدلیل اینکه مشتریان شما میتوانند تمامی محصولات و خدمات شما را بصورت کامل رصد کنند و عملا نمایشگاه بین المللی محصولات شما با کمترین هزینه همیشه برپاست ، بدون اینکه قبض آب ، برق ، مالیات و … داشته باشید. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر طراحی سایت و تولید کننده استارت آپ با سابقه درخشان است که مشاورین ما برای مشاوره به سوالات و استعلام قیمت های درخواستی شما آماده است.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

نکات زیر به طور مختصر اطلاعاتی در مورد فیبر ها و الیاف کربن در اختیار شما قرار می دهد.

از ترکیب فیبرها و الیاف کربن با رزین و قالب‌گیری آنها می‌توان کامپوزیت‌های مختلفی را ایجاد نمود.

از کامپوزیت‌های الیاف کربن معمولا در ساخت قطعات هواپیما‌ها و فضاپیماها، بدنه ماشین‌های مسابقه، تجهیزات ورزشی، بدنه دوچرخه، فنرهای اتوموبیل و در بسیاری دیگر از قطعات که با داشتن وزن کم مقاومت بیشتری لازم دارد استفاده می‌شود.

الیاف کربن معمولا بر اساس مقاومت کششی دسته‌بندی می‌شوند.

درحالیکه وزن الیاف کربن یک پنجم وزن فولاد است اما مقاومت کششی آن ۱۰ برابر فولاد می‌باشد.

علاوه بر این خواص خستگی الیاف کربن بسیار بیشتر از کلیه ساختارهای فلزی شناخته شده است و در عین حال با ترکیب مناسب با رزین‌ها یکی از بهترین مواد در مقابل  خوردگی هستند.

در حدود ۳۰ سال پیش الیاف کربن فقط در صنعت هوافضا کاربرد داشتند اما امروزه معمولا الیاف کربن در بسیاری از تجهیزات مانند توربین‌های بادی، اتوموبیل‌ها و وسایل ورزشی کاربرد دارند.

خانه گرافیت ایران به منظور آشنایی صنایع مختلف با خــواص و کاربردهای گرافیت راه اندازی شده است و در حال حاضر در حال خدمت رسانی به صنایع مختلف در زمینه مشاوره، ساخت و تولید و تامین قطعات گرافیتی می باشد.

اصفهان- خیابان امام خمینی – خیابان عطاءالملک – خیابان کار و کارگر – بلوک 26 – پلاک 42 تلفن : 5003 32 31 031 فکس: 5004 32 31 031 ایمیل : سیماگرGraphitehome.

com

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map