طراحی سایت قالب سازی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

طراحی سایت قالب سازی از فرصت هایی است که شما را با ما آشنا کرده است ، بله شما از این طریق با ما آشنا شدید تا برای داشتن یک سفر درآمد زا در اینترنت آماده شوید. شاید تابحال این اتفاق برای شما افتاده باشه که رقیبتان در این اوضاع اقتصادی تلفن کاری اش زنگ خور به شدت زیادی دارد و شما در ذهنتان به این فکر فرو بروید که چرا کسب و کار شما که دقیقا هم صنف با او است چنین وضعیتی ندارد. ما برای شما این معما را حل خواهیم کرد شما با داشتن یک وب سایت حرفه ای و سئو کردن آن میتوانید در سطح اینترنت به قدری معروف شوید که پس از آن هر کاربری که نام فیلد شغلی شما یا کلماتی که معرف شغل شما هستند را در اینترنت و علی الخصوص در سایت گوگل جستجو کرد وب سایت شما جزو نمایش های برتر سایت گوگل قرار بگیرد و مشتری برای گرفتن خدمات و یا خرید محصول با کلیک بر روی سایت تان با شما ارتباط بگیرد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه موفق در این زمینه است و با یک تماس و مشاوره آگاهانه شما را به حضور در اینترنت ترغیب خواهد کرد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

031.

0912-8238263☎    طراحی سایت حرفه ای، امر موثری است برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی.

در این مقاله ما به معرفی 5 منبع قالب های آماده برای طراحی سایت رایگان پرداخته ایم و نکاتی را برای شما عزیزان شرح داده ایم.

برای انتخاب بهترین قالب با ما همراه باشید.

در این مقاله ما به بررسی جنبه های مختلف طراحی قالب سایت رایگان پرداختیم و در ادامه می خواهیم 5 منبع قالب وب سایت رایگان را قرار دهیم که شما با استفاده از آنها قادر به طراحی قالب سایت رایگان خواهید بود.

www.

free-css.

com www.

freewebsitetemplates.

com www.

templatemonster.

com https://colorlib.

com   یکی از مهمترین عناصری که در طراحی سایت حرفه ای از اهمیت بالاتری برخوردار است، قالب وب سایت شما است.

این قالب سایت را می توان در دو دسته کلی طبقه بندی نمود؛ شما می توانید با مشاوره با طراحان و متخصصین طراحی سایت، قالبی که مورد نظرتان است را از صفر تا صد طراحی نموده و سپس به معرض نمایش بگذارید.

اما روش دیگری نیز وجود دارد که شما می توانید با مراجعه به برخی سایت ها، اقدام به طراحی قالب وب سایت رایگان کنید.

همانطور که گفتیم قالب سایت را می توانید یا طراحی کنید یا به صورت رایگان دانلود یا طراحی کنید.

شما می توانید این قالب های آماده را از یک سری سایت ها که از قبل طراحی شده اند، با توجه به نیاز خود دانلود کنید.

البته به خاطر داشته باشید که این قالب ها یا به شکل HTML هستند یا در قالب یکی از سیستم های تولید محتوا مثل جوملا، وردپرس، دروپال و یا سایر سیستم های تولید محتوا می باشد، پس ابتدا می بایست در نظر داشته باشید که می خواهید از کدام یک از سیستم های تولید محتوا استفاده کنید؛ زیرا سیستم های تولید محتوا با هم تفاوت های زیادی دارند که شما باید حتما در نظر داشته باشید که می خواهید کدام قالب با چه سیستم تولید محتوایی را دانلود کنید.

البته می توانید این قالب را به صورت HTML نیز دانلود کنید.

   طراحی سایت و همچنین راه اندازی سایت نیاز به دانش و مهارت فنی و تخصصی دارد؛ پس فراموش نکنید که طراحی سایت و راه اندازی وب سایت حرفه ای نیازمند آن است که با متخصصین طراحی سایت حتما در تماس باشید و از آنها بخواهید تمام مراحل بارگذاری دامنه و هاست را برای شما انجام دهند.

زیرا در طراحی سایت و راه اندازی سایت این تنها طراحی آن نیست که اهمیت دارد، بلکه باید به بهینه سازی و سئو، امنیت سایت و تولید محتوای تخصصی نیز توجه ویژه ای کنید که باید برای هر کدام از این عوامل از تیمی متخصص استفاده کنید که اگر به دنبال بهترین طراحی سایت حرفه ای هستید و می خواهید با قالب سایت رایگان سایت خود را راه اندازی کنید و از بهترین خدمات بهینه سازی و سئو و امنیت سایت بهره مند شوید، با گروه طراحی وب پویا تماس بگیرید و تمام خدمات انواع  طراحی سایت را از ما بخواهید.

  بیشتر بخوانید: ساخت وب سایت بدون نیاز به دانش فنی و به صورت رایگان   همانطور که در بالا اشاره کردیم، طراحی قالب آماده سایت رایگان و همچنین راه اندازی سایت حرفه ای، نیازمند دانش و تخصص طراحی وب سایت است.

  می توانید در این امر از طراحان وب سایت کمک بگیرید.

همینطور اشاره کردیم که اگر می خواهید در طراحی و راه اندازی وب سایت خود در هزینه ها صرفه جویی کنید، می توانید از قالب  های آماده در برخی سایت ها استفاده و آنها را دانلود کنید که یا به صورت HTML هستند یا باید با توجه به سیستم تولید محتوا مورد نظر خودتان آنها را انتخاب و استفاده نمایید.

  البته در این میان، سایت سازهای رایگانی هم هستند که به شما این اختیار را می دهند که می توانید اقدام به طراحی قالب سایت رایگان خود بکنید، بدون اینکه نیاز به استفاده از برنامه طراحی سایت یا طراحی قالب سایت داشته باشید.

البته به خاطر داشته باشید با استفاده از این سایت ساز ها شما از قالب های دایو بیس که کاملا استانداردهای  w3s در آنها رعایت شده است استفاده می نمایید که تا حدودی خیال شما را از سئو سایت رعایت می کند؛ اما حتما برای بهینه سازی و سئو سایت خود با متخصصین و مشاورین این زمینه در ارتباط باشید.

  وب پویا شما را در راه اندازی کسب و کار اینترنتی و ساخت فروشگاه مجازی یاری می کند.

با استفاده از سایت های آماده ما می توانید با هر سرمایه و امکاناتی که در اختیار دارید، کسب درآمد اینترنتی مطمئنی داشته باشید.

با ما در تماس باشید طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم سیماگره هرگونه کپی برداری ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

تمام حقوق متعلق به وب پویا می باشد.

| Copyright 2020 © سیماگر سلام اگر سوالی دارید اینجا بپرسید

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map