طراحی سایت قدرت سنج

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت قدرت سنج شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است، بسیاری از شرکت‌های طراحی وب سایت وجود دارند که نه تنها کارشان گویای کیفیت کار بالای آنهاست بلکه مشاوره های قوی در زمینه تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی دارند که با ارائه این مشاوره ها جای هیچ گونه نگرانی برای شما باقی نمی‌گذارند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت است و آمادگی کامل خود را در زمینه توسعه کسب وکار اینترنتی داریم با توجه به این نکته که اکثر شما دوستان افراد بسیار باهوشی هستید و این رو خوب میدونید که اکثر موفقیت ها هم پشت ترس ها قرار گرفته پس ترس خود را کنار بگذارید و با یک مشاوره از دنیای وب سایت های اینترنتی کسب در آمد کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

تست سرعت سایت و همینطور تست سرعت هاست و ارزیابی لود آن‌ها باید برای یک وبمستر و یا مدیر سایت همیشه اهمیت داشته باشید چرا که گوگل هر روز به این موضوع توجه بیشتری می‌کند.

در ادامه بیشتر درباره آزمایش بارگزاری یک وبسایت در ابزارهای تست لود سایت صحبت خواهیم کرد.

سرفصل‌های پست یکی از مهمترین مواردی که می‌تواند باعث شود یک سایت کمتر بازدید کننده داشته باشد کندی سرعت لود شدن آن سایت است.

سرعت سایت و نحوه بارگذاری آن یک عنصر مهم در کسب موفقیت است و باید همیشه به فکر تست سرعت سایت خود باشید.

از طرفی یکی از فاکتورهای مهم در سئو سایت، سرعت سایت می‌باشد و گوگل رسما اعلام کرده است که بهینه بودن سرعت وب‌سایت در افزایش رتبه سایت در نتاریج جستجو تاثیرگذار خواهد بود، این موضوع برای گوگل انقدر مهم است که پروژه AMP  را حمایت و سعی بر آن دارد تا در بین سایت‌ها AMP را فرهنگ‌سازی کند (AMP چیست).

همینطور بارگذاری سریع وب سایت در افزایش نرخ تبدیل هم تاثیرگذار است.

در پست GTMetrix چیست به اهمیت سرعت یک وب سایت از نگاه گوگل بیشتر پرداخته‌ایم.

در این مقاله به معرفی ابزارهای سئو و سایت‌های مفید و کاربردی در حوزه آنالیز و بهینه سازی سرعت سایت و تست لود وب سایت می‌پردازیم که شما بتوانید بصورت رایگان سرعت لود سایت خود را تست و بررسی کرده و در جهت هر چه بهتر نمودن وب سایت خود از آن استفاده کنید.

Google PageSpeed Insights که در فارسی به گوگل پیج اسپید معروف است یک ابزار خوب گوگل برای تست سرعت بارگذاری سایت می‌باشد، دو نمره برای سرعت سایت شما در نظر می‌گیرد، یک رتبه مربوط به سرعت سایت شما در محیط دسکتاپ (مثلا در لپ تاپ) و یک نمره دیگر در دستگاه‌های گوشی به شما ارائه می‌دهد.

پس این ابزار دو بار کنش (Fetch) در سایت شما انجام می‌دهد.

پس از بررسی صورت گرفته از طریق این ابزار گوگل، رتبه سایت شما از ۱ تا ۱۰۰ امتیازبندی می‌شود و عدد بالا به معنی آن است که سرعت سایت شما بهینه است (حداقل از نگاه گوگل).

و رتبه بالای 85 نشان‌دهنده بالا بودن سرعت سایت است.

سایت thinkwithgoogle هم قدرت گرفته از PageSpeed Insights گوگل است  ولی با ظاهری متفاوت و مخصوص سئو موبایل می‌باشد و صرفا به آنالیز سرعت سایت در پلتفرم‌های گوشی می‌پردازد، و یکی از فاکتورهای جدید این سایت بررسی فعال بودن پروژه AMP در سایت شما است.

  وب سایت رایگان Pingdom ابزاری قوی در زمینه تست سایت است که به مدیران سایت ها امکان دریافت اطلاعات و گزارشات خاص از عملکرد سرعت بارگذاری صفحات وب را می‌دهد.

این سیستم اساسا یک سیستم مانیتورینگ است که به شکل آنلاین برای تست سرعت وب سایت ها در دسترس قرار گرفته است و آمار بسیار خوبی از عملکرد صفحات وب سایت ها را ارائه می‌کند که برای هر مدیری سایتی بسیار مفید و کاربردی است.

حتما مقاله آموزش بررسی و تحلیل سرعت سایت با ابزار pingdom را بخوانید، مقاله‌ای جامع و مفید در جهت بهبود سرعت و آنالیز سایت شما است.

ابزار معروف GTmetrix جزئیات گسترده‌تری نسبت به دو ابزار دیگر بعد از تست سرعت سایت، به شما گزارش می‌دهد.

سایت GTmetrix یکی از ابزارهای آنلاین قوی و پرطرفدار است مخصوصا در ایران طرفداران زیادی به این سایت سر میزنند و وب سایت خودشان را مورد ارزیابی قرار میدهند، و جالب آن است که بدانید بیشترین ترافیک سایت جی تی متریکس از سمت ایران است و کاربران ایرانی بیشتر از هر کاربران دیگری وارد این سایت میشوند، GTmetrix یک سایت کارآمد جهت تست و آنالیز سرعت بارگذاری وب سایت است که به بررسی لودینگ و پارامترهای مختلف که در سرعت بارگذاری وبسایت تاثیرگذار هستند، می پردازد.

و سعی دارد با نشان دادن فاکتورهای لازم باعث افزایش سرعت سایت شما شود.

همچنین سایت جی تی متریکس این اجازه را به شما می‌دهد تا گزارش کار سرعت سایت خود را به شکل فایل CSV خروجی بگیرید.

میزفا مقالات بسیار جامعی در حوزه آموزش کامل کار با GTmetrix انتشار داده است، خواندن این مقالات اختصاصی را در جهت افزایش کسب و کار آن خود از دست ندهید.

WebPagetest هم جز ابزارهای رایگان تست سرعت سایت می‌باشد که خدمات مختلف و منحصربه‌فردی را به کاربران خود ارائه می‌دهد، به کاربران خود اجازه می‌دهد تا از طریق مرورگرهای مختلف سایت را تست کنند یا از طریق مکان‌های مختلف مانیتورینگ لازم را انجام دهند.

این موضوع برای وب سایت‌های چند زبانه که کاربران مختلف از کشورها، فرهنگ‌ها و دستگاه‌ها و مرورگرهای مختلف دارند به خوبی بهینه باشند.

مزیت این ابزار آنلاین نسبت به بقیه سایت‌های تست سرعت آن است که نمودار آبشاری بسیار دقیق و جامعی از نحوه فراخوانی فایل‌ها در سایت تست شده ارائه می‌دهد.

  از نگاه بنده این ابزار متفاوت‌ترین ابزار تست سایت است و خصوصیاتی دارد که هیچ یک از ابزارهای بالا نیز ندارند، یکی از مهم‌ترین ویژگی این ابزار نمایش آمار دقیق‌تر برای کاربران ایرانی است چرا که ابزار Devtools در مرورگر گوگل کروم مستقر شده و شما می‌توانید با لوکیشن ایران سرعت سایت خود را تست کنید، در هیچ یک از ابزارهای بالا لوکیشن ایران وجود ندارد، البته سرعت اینترنت شما هم گاهی در نتایج دخیل می‌شود.

حتما پیشنهاد میکنم مقاله تحلیل آبشاری با ابزار devtools را بخوانید تا مشکلات و کندی سرعت سایت خود را به راحتی پیدا کنید.

گوگل در سال ۲۰۱۷ یک ابزاری را معرفی کرد به نام lighthouse که قابلیت نصب در کروم را دارد و شما می‌توانید به کمک این ابزار جدا از آنکه به بحث تست سرعت سایت و performance آن بپردازید به بحث هایی چون: Progressive Web App Accessibility Best Practices SEO هم نگاهی متفاوت در لوکیشن خود نیز داشته باشید.

امیدوارم این مقاله آموزش سئو و بهینه سازی سرعت وب سایت مورد استفاده شما قرار گرفته باشد، ابزارهای مختلف دیگری هم موجود همانند httparchive.

org است که می‌توانید سایت خود را مورد ارزیابی و تست سرعت قرار دهید، ولی سعی شد در این مقاله سئو بهترین ابزارها مورد بررسی قرار گیرد.

    سلام و احترام لطفا این صفحه رو بروز رسانی نمایید یکی دو تا از سایت ها کار نمیکنند ممنون سلام.

همه شون کار میکنن و هیچ مشکلی هم ندارن.

با ای پی ایران برخی هاشون باز نمیشن.

با ای پی سایر کشورها برید.

سلام یه سوال خیلی مهم دارم.

توی بورس یه چیزی هست به اسم سر خطی.

یعنی کلی آدم راس ساعت هشت و نیم هر کس از کارگزاری خودش سفارش میذاره و بر حسب سرعت اینترنت و کارگزاری توی صف قرار میگیرید.

من داشتم سرعت صفحه معاملات آنلاین چند تا کارگزاری رو از نظر سرعت توی یه سایت بررسی میکردم اما امتیاز های کلی نزدیک به هم هستند اما توی جزییات که من سر در نمیارم با هم کلی فرق میکنن.

میخواستم بپرسم مهم ترین فاکتور توی سریع بودن یه سایت که به درد سر خطی توی بورس بخوره کدومشه ؟ سلام بهینه بودن کدها و داشتن سرورهای قوی با توزیع بار حرفه ای.

سلام سایت من یه مشکلی پیدا کرده میگه عکسی مثل لوگو و.

.

ریدایرکت دارن ولی هیچ ریدایرکتی ندارن و این مشکل چندروزه پیش اومده.

لطفا کمک کنید.

ممنون سلام ممکنه مربوط به http باشه.

وقتی از http به https میره یعنی ریدایرکت.

همینطور با www و بدون www هم ممکنه ریدایرکت انجام بشه.

درضمن سوالتون رو در مقاله مربوطه بپرسید تا تایید بشه.

در مقالات غیرمرتبط سوال بپرسید.

تشکر سلام مطالبتون خیلی آموزنده بود.

خوشحالیم براتون مفید بوده.

ممنون از حضورتون و ارسال نظر.

سلام ببخشید بنده قبلا اینترنت با سرعت 512 داشتم؛ که سرعت دانلود 230 کیلوبایت بر ثانیه بود.

اما الان اینترنت با سرعت 1 مگابیت دارم؛ بازم سرعت دانلود 230 کیلوبایت بر ثانیه ست.

“یعنی سرعت ها هیچ تغییری نکرده”!!! برای دانلود هم از IDM استفاده می کنم، نسخه 6.

30 – مودم تی پی لینک “سیمی” از نوع ADSL – و ویندوز 7 ممکن از: 1- سرویس دهنده باشه؟ “خیلی وقته از این سرویس دهنده استفاده می کنم” 2- دانلود منیجر باشه؟ “چون نسخه قدیمی 6.

30” 3- از تنظیمات مودم باشه؟ “بررسی کردم کاملا درسته” 4- و یا از تنظیمات خاصی از سیستم باشه؛ مثل فایروال، آنتی ویروس و…؟ اگر ممکنه لطف کنید راهنمایی کنید، باید چطوری این مشکل رو حل کنم.

ممنون سلام مهدی جان.

سوال شما در حیطه تخصص ما نیست ولی پیشنهاد میشه با سرویس دهنده تماس برقرار کنید تا مشکل شما رو بررسی کنن و راه کارهای لازم ارائه بدن.

موفق باشید.

بهترین هاشون gtmetrix و pingdom هستن ما زمان تحویل سایت به مشتری فرمی مربوط به سلامت سایت به مشتری ها تحویل میدیم که گزارش کاملی از این دو سایت در آن قرار دارد مرسی از مطلبتون ممنونم بسیار مفید بود خواهش سلام.

ابزار بومی برای تست سرعت سایت با ارائه راهکار بهینه سازی به زبان فارسی در آدرس در این لینک هم در دسترسه سلام، موفق و پیروز باشید.

بسیار عالی و کاربردی بود ممنون خواهش میکنم دوستم نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * وب‌ سایت اینجا کلیک کن و اسکرین شات یا ویسی از مشکل یا سوالت اپلود کن: حداکثر حجم فایل برای آپلود: 1 مگابایت.

فایل‌های مجاز برای آپلود: عکس, ویس, ویدیو, ورد یا پی دی اف, فایل متنی, زیپ.

شما می‌تونید برای بهتر پرسیدن سوالتون، عکس یا ویس یا حتی فیلم در بخش نظرات میزفا آپلود کنید.

برای ضبط ویس می‌تونید از خود واتس آپ استفاده کنید و بعد اینجا آپلود کنید و برای ارسال عکس هم کافی هست اسکرین شات بگیرید.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم می‌توانید بدون ارسال دیدگاه مشترک ایمیلی این نوشته شوید.

عضویت در خبرنامه هفتگی برای دریافت: این تفاوت اصلی ما با اکثر سایت‌ها می‌باشد، بله بالای ۹۵ درصد از مقاله‌های میزفا را سایت‌های دیگر کپی می‌کنند، و این نشان میدهد که مقالات ما در زمینه خود جز بهترین های فضای وب فارسی هستند چرا که بالای ۸۰ درصد عکس‌ها اختصاصی بوده و همینطور برای هر مقاله خالصانه زمان گذاشته شده تا کیفیت بالایی داشته باشند، از بازخوردهای کاربران در نظرات به کیفیت این مقاله‌های رایگان می‌توان به راحتی پی برد، حال ببینید خدمات غیررایگان ما چه کیفیتی خواهند داشت.

دیگر کیفیت کپی کردنی نیست ;-) عضویت در خبرنامه هفتگی برای دریافت:

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map