طراحی سایت قرص خوشبو کننده

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت قرص خوشبو کننده کسب وکار اینترنتی حرفه ای به صورت فروشگاهی و یا خدماتی در سطح اینترنت یکه تازی کنید. داشتن یک وب سایت حرفه ای و بهینه سازی و سئو کردن آن میتواند وضعیت اقتصادی شما را تغییر دهد. یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی که علی الخصوص در این دوره ویروس منحوس کرونا میتوان انجام داد، سرمایه گذاری بر روی کسب و کار اینترنتی میباشد. شرکت سیماگر از معدود شرکت های معتبر در زمینه طراحی سایت، سئو سایت ، تبلیغات و برندینگ و بازرایابی اینترنتی است که توانسته با کنار هم قرار دادن یک تیم متخصص در هریک از زمینه های فوق برای مشتریان ارزش آفرینی و توسعه بازار داشته باشد. سیماگر خود را متعهد به توسه مشتریان میداند زیرا که توسه سیماگر در توسعه مشتریان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

15,000 تومان 14,000 تومان در انبار موجود نمی باشد خوشبوکننده دهان کامپس ساخت شرکت بزرگ Powermint آلمان بوده و در طعم های مختلف ( نعناع، نعناع فلفلی، انگور فرنگی، بادرنجویه و غیره….

.

) به بازار عرضه می گردد.

در این محصول از شیرین کننده مصنوعی آسه سولفام به جای شکر استفاده شده است تا علاوه بر بی ضرر بودن برای دندان، برای افراد مبتلا به دیابت نیز قابل مصرف باشد.

داشتن یک جعبه فلزی کوچک در جیب یا کیف خود که شامل تعدادی قرص خوشبو کننده دهان باشد، می‌تواند در هر موقعیتی؛ در مدرسه قبل از شروع کلاس، قبل از کنفرانس‌ها و حتی بعد زنگ ورزش به کمک شما بشتابد و حس طراوت و تازگی را به کام شما بازگرداند.

خوشبوکننده‌های دهان دراشکال و انواع‌ مختلف دیده می‌شود.

خوشبوکننده کامپس (compass) در طعم‌‌های متفاوتی از جمله انبه، توت وحشی، لیمو نعناع، نعناع، نعناع یخ و نعناع تند تولید شده است.

هرکدام از طعم‌ها شادابی و رایحه‌ی خاصی به دهان شما می‌دهد.

بهتر است این محصول در جای خشک و خنک، دور از نور و در دمایی پایین‌تر از 25 درجه سانتی گراد نگهداری شود.

نوع بسته بندی و جعبه‌ فلزی این محصول منحصر به فرد بوده و از آسیب دیدن در برابر ضربه و نور محافظت می‌کند.

يکي از ساده‌ ترين را‌ه‌ ها و البته راه‌حل موقتي رفع بوي بد دهان، استفاده از خوشبو کننده‌ هاي دهان است از اين محصول مي‌توان به صورت روزانه و درهر زماني استفاده کرد .

حجم کوچک و بسته‌ بندي اين محصول به گونه‌اي است که به‌ راحتي مي‌توان آن را درون کيف و حتي جيب لباس حمل کرد .

خوشبو کننده دهان که به جرات میتوان گفت با کیفیت ترین و متنوع ترین خوشبو کننده در جهان میباشد که طرفداران بسیاری را در سرتاسر دنیا دارد .

0912-8238263 هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه شما * نام * ایمیل * شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.

شهر تهران 12000 تومان (برای مناطق 1 الی 18 شهر تهران) سایر مناطق 12000 تومان (اداره پست) خرید بالای 300 هزار تومان پرداخت آنلاین از طریق وب سایت پرداخت در محل با کارت عابر بانک یا وجه نقد (فقط شهر تهران) سفارش ها پس از ثبت، روز کاری بعد مشغول پردازش می شوند و پس از آن در روز کاری بعد برای ارسال آماده می شوند در صورت ارسال سریع تر می توانید با پشتیبانی هماهنگ بفرمایید.

ارسال اکسپرس تهران در روزهای کاری انجام می شود.

پس از سفارش 1 روز کاری سفارش به دست شما می رسد.

بازه زمانی 11الی 15 / 16 الی 20 می باشد.

تمامی محصولات موجود در سایت دارای ضمانت اصالت کالا و تضمین کیفیت اجناس می باشند.

در صورت نارضایتی از بسته بندی محصول یا کیفیت جنس، میتوانند محصول را عودت داده و تمام مبلغ خود را پس بگیرید.

فروشگاه اینترنتی تیاندا, از سال 1395 به عنوان فروشنده با فروشگاه های بامیلو و دیجی کالا شروع به همکاری کرد  و از سال 1397 فروش تخصصی محصولات آرایشی و تنقلات ادامه داد.

ساعت پشتیبانی: روزهای کاری 9 الی 16 بعدظهر از طریق واتس اپ با ما در ارتباط باشید رمز عبور یکبار مصرف * رمز عبور یکبار مصرف * نام کاربری یا ایمیل * رمز عبور * ورود در انبار موجود نمی باشد

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map