طراحی سایت قطعات تجهیزات لیزری

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت قطعات تجهیزات لیزری شما کسب وکار اینترنتی خود که را کنار شغل سنتی تان است فعال نمایید تا از دیگر فرصت هایی که تابحال تجربه نکرده اید بهره مند شوید. تا به امروز تمامی کسانی که به صورت عمده و خرده در بازار فعالیت میکردند فضای اینترنت را کمی خاموش دیده بودند با بالا رفتن سطح آگاهی مردم و حضور اپلیکیشن هایی مانند اینستاگرام این نیاز در خود پیدا کرده اند و به صورت جسته و گریخته بدنبال طراحی سایت و سئو سایت وب سایت یا وب اپلیکیشن شان افتاده اند.

شرکت سیماگر یکی از شرکت هایی معروف در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد که توسط تیمی جوان و خلاق و خوش فکر با سابقه 15 ساله در زمینه برنامه نویسی و راه اندازی استارت آپ و دیجیتال مارکتینگ تاسیس شده است. با طراحی سایت قطعات تجهیزات لیزری شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را برای بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

شرکت پژوهشی مهندسی فرانوران با هدف بومی سازی و توسعه فناوری لیزر در ایران توسط جمعی از متخصصین دانشگاهی از سال 1374 فعالیت خود را آغاز نموده است.

این شرکت در سال 1390 براساس ارزیابی های تخصصی صورت گرفته توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری موفق به دریافت عنوان دانش بنیان گردید.

هم اکنون مفتخریم که با ارایه سیستم های صنعتی برش و جوش لیزری، کیفیت محصولات خود را به حد دستگاه های اروپایی ارتقاء داده ایم.

پشتیبانی و خدمات پس از فروش قابل‌اطمینان، حاصل تجربه و دانش فنی این شرکت، مکمل محصولات و خدمات ما خواهد بود.

ساخت ایران حاصل تجربه و دانش فنی متخصصین ایرانی تاییدیه دانش بنیان از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گواهینامه صنایع پیشرفته از وزارت صنعت، معدن و تجارت گواهینامه توانمندی فناورانه از سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران سیستم‌های برش لیزری می‌تواند خطوط تولید شما را به تولید سریع‌تر، بهتر و ارزان‌تر برساند.

این فن‌آوری ابزاری کارآمد برای برش به‌منظور نمونه‌سازی و تولید انبوه است.

فرانوران آماده است که غالب قطعات مورد درخواست شما را به‌صورت رایگان و قبل از اینکه سیستمی خریداری کنید، برش دهد.

سیستم‌های متنوع برش لیزری ما به آخرین فن‌آوری های لیزری مجهز و در کارگاه فرانوران قابل استفاده است.

کیفیت لبه برش، دقت و تکرارپذیری از ویژگی‌های دستگاه‌های برش لیزر ساخت فرانوران محسوب می‌شوند و تجربه تولیدکنندگانی که سال‌هاست از دستگاهای ساخت فرانوران استفاده می‌کنند نشان داده است که با دوامی ویژگی دیگری از تولیدات فرانوران است.

این مهم موجب شده است تا کارخانجات صنعتی کشورمان دستگاه‌های برش لیزر تولید فرانوران را جهت استفاده دایمی و ۳ شیفت در خطوط تولید خود بکارگیرند.

دقت و قابلیت فاصله‌یاب اتوماتیک در سربرش سیستم‌های برش لیزر فرانوران قابلیت‌های منحصر به فردی را رقم زده است.

برش قطعات فرم دار توسط دستگاه دو بعدی از جمله این توانمندی هاست.

سیستم‌های برش و جوش لیزر ۵ و ۶ محورساخت فرانوران شما را قادر خواهند ساخت انواع قطعات پرسی را بعد از مرحله کشش و فرم­‌دهی برشکاری کنید.

همچنین با تعویض سر برش و جایگزینی سر جوش لیزر، طیف وسیعی از کاربردهای جوش لیزر در دسترس شما خواهد بود.

سیستم‌های برش و جوش لیزر ۵ و ۶ محورساخت فرانوران شما را قادر خواهند ساخت انواع قطعات پرسی را بعد از مرحله کشش و فرم­‌دهی برشکاری کنید.

همچنین با تعویض سر برش و جایگزینی سر جوش لیزر، طیف وسیعی از کاربردهای جوش لیزر در دسترس شما خواهد بود.

بخش خدمات لیزر شرکت فرانوران همگام با فناوری روز دنیا، با اتکا به دانش فنی و تجربه متخصصین خود و بکارگیری بروزترین تجهیزات لیزر و روباتیک آماده مرتفع نمودن نیازهای صنایع کشور عزیزمان می باشد.

وجه تمایز فرانوران در ارایه خدمات در زمینه پردازش مواد لیزری در این است که توانمندی و تجربه ما در طراحی و ساخت سیستم‌های لیزری صنعتی، ما را قادر می سازد تا برای سفارش های خاص، راه حل های ویژه ای مطابق با سفارش مشتری ارایه نماییم.

تولید ماهانه 1000 عدد "در جلوی پژو405 "با بکارگیری فناوری برش لیزر روباتک با همکاری بخش خدمات پیشرفته لیزر شرکت فرانوران و شرکت "مهندسی خور" آغاز شد.

دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در بازدید از غرفه شرکت فرانوران حمایت خود از این محصول فناورپایه را اعلام کردند.

شرکت البا گاز (آلتون گاز) برای دومین بار شرکت فرانوران را به منظور خرید دستگاه برش لیزر برگزید.

دومین دستگاه برش لیزر به سفارش البا گاز در کارخانه این شرکت نصب و راه اندازی شد.

جوشکاری لیزری بیش از 600 قطعه صفحات مبدل حراررتی از جنس استیل در بخش خدمات پیشرفته لیزر شرکت فرانوران برای اولین بار در ایران انجام شد ارایه دستگاه های برش لیزر و جوش لیزر ساخت ایران در نمایشگاه بین المللی صنعت تهران مورد استقبال صنعتگران کشورمان قرارگرفت.

دستگاه برش لیزر پروفیل و لوله ( 4 محور کنترل) ساخت شرکت فرانوران در کارخانه «فن آوند پایدار» نصب و راه اندازی شد.

برش لیزر مقاطع پروفیلی یا لوله های استیل تا طول 5/6 متر از ویژگیهای این دستگاه است.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map