طراحی سایت قطعات سازه گلخانه

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

طراحی سایت قطعات سازه گلخانه از فرصت هایی است که شما را با ما آشنا کرده است ، بله شما از این طریق با ما آشنا شدید تا برای داشتن یک سفر درآمد زا در اینترنت آماده شوید. شاید تابحال این اتفاق برای شما افتاده باشه که رقیبتان در این اوضاع اقتصادی تلفن کاری اش زنگ خور به شدت زیادی دارد و شما در ذهنتان به این فکر فرو بروید که چرا کسب و کار شما که دقیقا هم صنف با او است چنین وضعیتی ندارد. ما برای شما این معما را حل خواهیم کرد شما با داشتن یک وب سایت حرفه ای و سئو کردن آن میتوانید در سطح اینترنت به قدری معروف شوید که پس از آن هر کاربری که نام فیلد شغلی شما یا کلماتی که معرف شغل شما هستند را در اینترنت و علی الخصوص در سایت گوگل جستجو کرد وب سایت شما جزو نمایش های برتر سایت گوگل قرار بگیرد و مشتری برای گرفتن خدمات و یا خرید محصول با کلیک بر روی سایت تان با شما ارتباط بگیرد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه موفق در این زمینه است و با یک تماس و مشاوره آگاهانه شما را به حضور در اینترنت ترغیب خواهد کرد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

شرکت زر کشت گلستان: ۰۲۱-0912-8238263 شرکت زر کشت نماینده شرکت ININSA طراح و سازنده گلخانه های Hi-tech اسپانیایی با سقف گاتیک و مرتفع ، با صرف زمان و بوجه و نیروی انسانی فنی قابل ملاحظهای توانسته یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و صادر کنندگان این نوع سازه، قطعات و تجهیزات شود.

این شرکت تامین کننده کلیه اتصالات و بست های گالوانیزه مورد نیاز سازه گلخانه طرح اسپانیایی به صورت تولید داخل و وارداتی می باشد.

این شرکت تنها تولید کننده قطعات سازه(سقف و پنجره) گلخانه شیشه ای در ایران از جنس آلومینیوم می باشد.

قطعات سازه گلخانه قطعات گلخانه اسپانیایی سازنده گلخانه شرکت زر کشت گلستان تهران > تهران ۰۲۱-0912-8238263 آدرس: تهران، خیابان قرنی بالاتر از طالقانی پلاک108 واحد 8 همه تصاویر آگهی تعداد بازدید: ۵۴۰۷ به روز رسانی: ۸ ماه پیش شناسه آگهی: 0912-8238263 طراحی، تولید و ساخت جدیدترین نوع سازه های گلخانه ای نسل 5 و 6 سازه های اسپانیایی 50٪؜ وزن آهن بیشتر در سازه 50٪؜ تولید محصول بیشتر 50٪؜ صرفه جویی در.

.

.

*یا لطیف* "" مهندس بابک سیمرغ "" کارشناس مجرب نظام جامع گلخانه ای کشور (سال1388 تاکنون) _ طراح و مجری سازه ای گلخانه ای _مشاور تام.

.

.

مشاوره ، طراحی، نظارت و ساخت گلخانه توسط تیم حرفه ای مجرب و مورد تائید جهاد کشاورزی صدور پیش فاکتور جهت اخذ تسهیلات گلخانه تأمین و راه اندازی تجهیزات گلخ.

.

.

⭐❄❄SUNTECH❄❄⭐ ❄Unique outdoor life❄ Builded the glass pasyio Builded the glass and wooden گروه صنعتی ساختمانی سانتک طراحی تولید و اجرای انو.

.

.

باسلام.

کولر گازی 18000 ایوولی موتور ایتالیا سرمایشی و گرمایشی .

40 عدد لامپ فول اسپکتروم مخصوص رشد گیاه 50 واتی تایوانی به همراه هیت سینگ ( خنک کننده) 5.

.

.

از طراحی تا ساخت گلخانه ساخت گلخانه شیشه ای ساخت گلخانه تونلی ساخت گلخانه فلزی اجرای گلخانه هیدروپونیک عکس تزئینی می باشد.

می توانید برای دیدن نمونه کا.

.

.

با سلام زمین به متراژ از 1000متر تا پنج هکتار و اب چاه عمیق در بهترین منطقه شهرستان نیشابور جهت احداث گلخانه به صورت شراکتی شرکت مهندسی کشاورزی نهال رویش فروش و تولید انواع بست و اتصالات گلخانه ای و ساخت و تجهیز گلخانه سازه های پیش ساخته فلزی بصورت نیم کره جهت استفادهای مختلف از جمله گلخانه ارسال کیت به سراسر ایران در قطر ها و مدلهای مختلف این شرکت با نام های زوسان کشت سنه و آراد هیدروکشت از سال 1380 کار خود را با تولید محصولات گلخانه ای شروع نموده که هم اکنون با نام بلوط سبز کردستان در زمینه ط.

.

.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map