طراحی سایت قطعات پمپ

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

وب سایت، امکان حضور هر شخص، مجموعه، شرکت و سازمان را در دنیای وب فراهم می کند. داشتن یک وب سایت اینترنتی مانند داشتن یک مغازه، فروشگاه و یا فضایی است که دارای هیچ محدودیت مکانی و زمانی نیست و در دسترس کل جهان می باشد. با ما همراه باشید تا در کوتاه ترین زمان ممکن شما را وراد فضای کسب و کار اینترنتی کنیم.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه تولید تخصصی طراحی سایت ، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با طراحی سایت قطعات پمپ شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

رئوس فعاليت هاي ما لطفا برای کسب اطلاعات بيشتر، به منوي خدمات مراجعه فرمائيد ماموریت ما   برخي خصوصيات بارز ما را اينجا بخوانيد ما شرکتي با قدمت 15 ساله هستيم که همواره ميکوشيم براي ارائه خدمات مطلوب تر به مشتريانمان موارد زير را رعايت نمائيم: ديدگاه مديران شرکت : ما در پتساکو بر اين باور هستيم که مجموعه ما، مشتريان، کارکنان، تامين کنندگان، پيمانکاران و ساير خدمات دهندگان مان، اعضائي از يک خانواده هستيم و تمامي تلاشمان را براي رضايت همه آنها انجام مي دهيم.

ما براي خود اقيانوسي آبي طراحي کرده ايم دوار تا چند ده هزار دور در دقيقه و با دقت هزارم ميليمتر از انواع متريال هاي معمولي و آلياژي ما تمايل داريم روي قطعات پيچيده و سخت براي توليد، تلاش کنيم و نتيجه بگيريم.

ما تجارب و علاقه بسيار زيادي در ريخته گري انواع اينکونل، هستلوي و ساير سوپرآلياژها داريم.

با ما راحت باشيد و با ما تماس بگيريد براي ما فرقي نمي کند، قطعه يا تجهيز مورد نظر شما برای ساخت چيست، مهم اينست که نمونه يا نقشه و اطلاعات ساخت آن را داشته باشيد.

ما روي تجهيزاتي نظير انواع پمپ، شيرآلات و انواع قطعات عمومي مصرفي مانند انواع فلنج، گسکت، پيچ، مهره، واشر، اورينگ، پکينگ، ياتاقان، بلبرينگ، فولي و قطعاتي از اين دست، کار مي کنيم.

قطعات مورد نظر اگر در بازار داخل موجود نبود، توانائي ساخت آنها را هم به طور کامل داريم و در 15 سال اخير بيش از 2000 نوع قطعه و تجهيز مختلف را براي صنايع و ماشين آلات مختلف ساخته ايم.

ما در زمينه توليد همکاران بسيار مجرب با توان توليد انواع درخواست هاي شما، پيمانکاران مدلساز، ريخته گر، تزريق کار لاستيک و پلاستيک، برشکار، جوشکار، ماشينکار، سنگ زن، عمليات حرارتي، ليزر، واتر جت، اسکن سه بعدي و نقشه کشي و غيره، به فراخور نياز مشتريان خود استفاده مي کنيم.

خب طبيعتا براي ما فرقي نمي کند، ولي در گذشته بيشتر مشتريان ما، پتروشيمي ها، پالايشگاهها، نيروگاهها و ديگر صنايع و شرکت هاي دولتي بزرگ بودند، ولي متاسفانه شرکت هاي دولتي در حال حاضر بودجه درستي نه برای توسعه و نه براي نگهداري دارند، و در حق سازندگان داخلي به جفا برخورد مي کنند و حق الزحمه ما را بعضي اوقات تا دو سال هم پرداخت نمي کنند و ما در حال حاضر تمايل داريم قطعات و دستگاههائي را با اصول کامل مهندسي و کيفيت عالي و بسته بندي زيبا، با خدمات پس از فروش مشتري پسند، براي بازار توليد کنيم.

طبعا در اين زمان ورود کالا به کشور هم کمتر شده است و تمايل مردم به خريد کالاهاي با کيفيت ايراني نيز بيشتر شده است.

در مورد پتساکو بيشتر بدانيم ما در پتساکو امکانات، توانائيها و تجارب ارزنده اي داريم، به نظر من لازم نيست براي کسب درآمد، شما هم ريسک و زحماتي براي ايجاد چنين شرکتي را متقبل شويد، من با کمال ميل، حاضر به شراکت کاري برد-برد با شما هستم.

با من تماس بگيريد.

شرکت پترو سازه تدبير گستر با نام تجاري پتساکو در 17/8/1386 در شهر تهران، با هدف تامين بخشي از احتياجات فني مکانيکي کارخانجات و ماشين آلات مختلف صنعتي، کشاورزي، معدني، راهسازي، ساختماني و غيره پا به عرصه صنعت گذاشت.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map