طراحی سایت قفل درب

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت قفل درب در اینترنت شما میتوانید کاری کنید که کسب و کارتان بیشتر دیده شود. شما ابتدا به ساکن میبایست یک طراحی سایت انجام دهید و پس از آن برای بهینه سازی و نمایش داده شدن بر اساس کلماتی که مرتبط با فضای شغلی تان است وب سایت تان را به اصطلاع سئو کنید . در صورتی که برنامه های خیلی بیشتر و قوی تری مدنظر دارید میبایست وب سایت تان را در فضای وب سایت های پر بازدید تبلیغات نمایید و البته همواره این موضوع رو دقت نمایید که به برندینگ برندتان ضربه ای وارد نشود. شرکت سیماگر با دارابودن کادر تخصصی قوی در موضوعات ذکر شده آماده همکاری با شما عزیزانی که هوشمندانه بدنبال توسعه زیرساخت کسب و کارتان هستید میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

قفل دیجیتال و دستگیره هوشمند الکترونیکی ALOCK با 15 سال سابقه در زمینه طراحی، تولید و واردات دستگیره درب هوشمند، به ارائه بیش از 118 مدل قفل هوشمند و دستگیره دیجیتال رمزی، کارتی هتلی و اثر انگشتی با قطعات ساخت ژاپن می پردازد.

محصولات این برند قفل دیجیتال ایرانی، با در اختیار داشتن استانداردهای روز دنیا همانند ISO 14000 / ISO 9001 / FCC / CE پس از طی کردن مراحل مختلف تست های فیزیکی، مکانیکی، تست نمک و تست های فنی بردهای الکترونیکی با 5 سال گارانتی تعویض بدون قید و شرط عرضه می شود.

مشاهده قیمت و خرید انواع مدل های قفل الکترونیکی و دستگیره درب هوشمند شامل مدل های دستگیره دیجیتال رمزی، قفل اثر انگشتی هتلی، دستگیره کارتی مناسب برای هتل و مکان های خصوصی.

ورود به بخش محصولات انواع قفل دیجیتال رمزی، اثر انگشتی و هوشمند موبایلی انواع قفل و دستگیره های کارتی هتلی، آفلاین و آنلاین انواع کنترل هوشمند، نمایشگر، پنل سرتختی و پاورسوئیچ هتلی مشاهده همه محصولات قفل های دیجیتال ALOCK با قطعات ساخت ژاپن و 5 سال گارانتی تعویض بی قید و شرط، دارای رزومه درخشانی از پروژه های هتلی.

مسکونی.

اداری و تجاری و امنیتی در ایران و کشورهای مختلف می باشد.

بیش از 320 پروژه هتلی در ایران و مشتریانی با پروژه های مسکونی در کشورهایی از قبیل کانادا، هلند، سوئد، نروژ، روسیه، ترکیه، قطر، دبی، عراق و .

.

.

برخی از افتخارات مجموعه قفل های ALOCK می باشند.

  معرفی تمام پروژه ها دارای 255 واحد مجهز به قفل کارتی هتلی ALOCK، پاورسوئیچ تخصصی هتلی با قابلیت برنامه‌ریزی وایرلس با کامپیوتر و قفل های استخری ALOCK مجهز به قفل های رمزی ALOCK برای کنترل تردد پرسنل مجهز به دستگیره های اثر انگشتی ALOCK، مقاوم در برابر حرارت با قابلیت کنترل تردد افراد مجهز به قفل های اثر انگشتی ALOCK مجهز به قفل های هتلی ALOCK، کاملا آنلاین با قابلیت کنترل تردد و رزرو اتاق‌ها توسط مدیر با موبایل در هر نقطه‌ای از دنیا دارای 200 واحد لاکچری مسکونی مجهز به قفل های رمزی ALOCK، قابل شستشو و مادام‌العمر گارانتی رنگ اخبار و مطالب مفید در این قسمت مطالبی مرتبط با صنعت قفل و دستگیره الکترونیکی را مطالعه نمائید.

.

.

امروزه ایده هتل هوشمند تحرکات زیادی در صنعت میهمان‌داری و هتل‌داری ایجاد کرده است و این ایده، صنعت هتلداری را به یکی از برترین تجارت‌های روز تبدیل می‌کند.

.

.

یکی از کاربردهای کارت مایفر استفاده از آن به عنوان قفل کارتی می باشد که در مکان های مختلف از جمله هتل ها مورد استفاده قرار می گیرد.

قفل اثر انگشتی یک دستگاه امنیتی مفید برای منازل و دفاتر اداری با سیستم‌های امنیتی پیشرفته‌تر است.

این قفل درب ها به شما اجازه می‌دهند که به راحتی و بدون گشتن دنبال کلید خود تنها با اثرانگشت ، داخل یا وارد شوید.

قفل هوشمند و‌ قفل دیجیتال، خیلی‌ها نمی‌دانند که در بیشتر اوقات به یک معنا هستند.

‌ گاهی اوقات نیز این واژه‌ها باعث سردرگمی بیشتر هم می‌شوند و در کنار هم دیگر قرار می‌گیرند.

قفل دیجیتال هوشمند! قفل‌ها و کلیدها پس از تغییراتی که در قرن اخیر داشتند با رشدی فزاینده از حالت مکانیکی قدیمی به سمت الکترونیکی شدن پیش رفته اند.

.

.

پایان سال 2019 با پدیده ای همراه شد که سلامت کل جمعیت جهان را با تهدید مواجه ساخت.

ویروس کرونا! بیماری که به سرعت در جهان انتشار پیدا نمود و زندگی عادی مردم دنیا را مختل کرد.

بسیاری از مردم دنیا جان خود را به دلیل اینکه برای این بیماری تاکنون درمان قطعی یافت نشده است از دست دادند.

مناسب‌ترین قفل درب برای هتل چه معیارهایی دارد؟ بهترین برندهای قفل درب هوشمند هتلی کدام‌اند؟ قفل های هوشمند تکنولوژی مدرن و به روزی هستند که در تامین امنیت منازل و ساختمان‌ها بسیار موفق عمل می‌نمایند.

در این مقاله به بررسی این قفل های ایمن و هوشمند می‌پردازیم.

در این مقاله سعی داریم توضیح دهیم چرا از قفل های دیجیتال برای درب منزل استفاده کنیم؟ و بهتر است کدام مدل دستگیره هوشمند را برای قفل درب منزل نصب کنیم؟ آیا نیاز دارید که امنیت محل کار خود را بیشتر کنترل کنید؟ آیا می‌خواهید از کپی کردن کلیدهای دفترتان جلوگیری کنید؟ تـــلـــفـــن تـــمــــاس 0912-8238263 -051 کارشناسان ما مشتاقانه آماده پاسخگویی به شما عزیزان می‌باشند.

  ارسال پیام 051-0912-8238263 0915-0912-8238263 alockdigitallocks[at]gmail.

com مشهد، بلوار صارمی، صارمی 3، پلاک 37   نشان ملی ثبت  رسانه های دیجیتال

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map