طراحی سایت لاراول

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت لاراول شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن (سئو سایت) دارای فواید بسیاری است، بسیاری از شرکت‌های طراحی وب سایت وجود دارند که نه تنها کارشان گویای کیفیت کار بالای آنهاست بلکه مشاوره های قوی در زمینه تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی دارند که با ارائه این مشاوره ها جای هیچ گونه نگرانی برای شما باقی نمی‌گذارند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت است و آمادگی کامل خود را در زمینه توسعه کسب وکار اینترنتی داریم با توجه به این نکته که اکثر شما دوستان افراد بسیار باهوشی هستید و این رو خوب میدونید که اکثر موفقیت ها هم پشت ترس ها قرار گرفته پس ترس خود را کنار بگذارید و با یک مشاوره از دنیای وب سایت های اینترنتی کسب در آمد کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

زمانی که ما قصد داشته باشیم طراحی سایت را به صورت اختصاصی انجام دهیم، یکی از بهترین گزینه ها استفاده از فریمورک لاراول خواهد بود.

استفاده از فریمورک لاراول هم مانند دیگر روش های طراحی سایت مزایا و معایب خود را دارد که آن ها را بررسی خواهیم کرد.

  استفاده از فریمورک لاراول هم مانند دیگر روش های طراحی سایت مزایا و معایب خود را دارد که آن ها را بررسی خواهیم کرد.

برای درخواست طراحی سایت laravel با ما تماس بگیرید.

0912-8238263 - 0912-8238263 توسعه پذیری، سرعت و امنیت بسیار بالا در استفاده از پایگاه داده، پکیج های متنوع نیز از مزایای لاراول به حساب میاید اما علاوه بر صاحبین کسب و کار، لاراول ویژگی هخای بینظیری در اختیار توسعه دهنگان وب نیز قرار می دهد.

امکان کار به صورت تیمی،  دسترسی سریع به پایگاه داده و غیره.

تمام این ها باعث شده لاراول محبوب ترین فریمورک php میان برنامه نویسان وب باشد ابزارهای مدیریت پروژه در لاراول می توانند امکان توسعه پذیری پروژه شما را بالا ببرند.

همچنین ساختار کدنویسی در لاراول بسیار راحت و قابل درک است و تمام برنامه نویسان به راحتی می توانند کدهای یکدیگر را درک کرده و در مواقه لازم اقدان به ویرایش آن کنند.

همچنین می توانید با استفاده از نرم افزارهای مدیریت پروژه مانند گیت، به صورت تیمی و بدون نگرانی به صورت همزمان روی پروژه کار کرده و هیچ گونه تداخل و Conflict در کدها نداشته باشید.

وقتی که ما می خواهیم یک سایت را به صورت اختصاصی طراحی و پیاده سازی کنیم، تمام موارد امنیتی را باید خودمان لحاظ کنیم.

به دلیل نا شناخته بودن سایت های اختصاصی برای هکرها وعدم اطلاعات کافی از سایت ما، امنیت وب سایت اختصاصی بالاتر می رود.

فریمورک لاراول نیز از جدیدترین تکنولوژی برقراری ارتباط با پایگاه داده (PDO) استفاده می کند.

در مورد مابقی سطوح امنیتی، مهارت برنامه نویسان و تیم توسعه دهنده پروژه و تدابیر آنها باعث ایجاد امنیت یا نا امنی در وب سایت های شما خواهد شد.

اما همه ما باید بدانیم هیچ سیستمی هیچ وقت کاملا امن نیست و تمام سیستم ها قابل نفوذ هستند.

تیم متخصص Laravelweb با تجربه کافی در زمینه طراحی سایت لاراول می تواند دغدغه های شما را در مورد امنیت وب سایت حل کند و یک سیستم نسبتا امن در اختیار شما قرار دهد.

لاراول در آخرین نسخه خود از php نسخه 7.

2 استفاده می کند.

این نسخه از php بالاترین سرعت را برای وب سایت شما به ارمغان میاورد.

همچنین دسترسی به پایگاه داده در لاراول از طریق مدل Eloquent ORM می باشد که سرعت و امنیت فوق العاده ای در اتصال به پایگاه داده و اجرای کوئری های سنگین دارد.

0912 345 89 72 سیماگر.

ir تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت لاراول وب می باشد.

آدرس: شهرری بلوار قم پاساژ وکیل طبقه اول پلاک 61

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map