طراحی سایت لاستیک استایرن بوتادین

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت لاستیک استایرن بوتادین در اینترنت شما میتوانید کاری کنید که کسب و کارتان بیشتر دیده شود. شما ابتدا به ساکن میبایست یک طراحی سایت انجام دهید و پس از آن برای بهینه سازی و نمایش داده شدن بر اساس کلماتی که مرتبط با فضای شغلی تان است وب سایت تان را به اصطلاع سئو کنید . در صورتی که برنامه های خیلی بیشتر و قوی تری مدنظر دارید میبایست وب سایت تان را در فضای وب سایت های پر بازدید تبلیغات نمایید و البته همواره این موضوع رو دقت نمایید که به برندینگ برندتان ضربه ای وارد نشود. شرکت سیماگر با دارابودن کادر تخصصی قوی در موضوعات ذکر شده آماده همکاری با شما عزیزانی که هوشمندانه بدنبال توسعه زیرساخت کسب و کارتان هستید میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

تلفن: 0912-82382630 - 021واتساپ: 0912-8238263 - 0902شنبه تا چهارشنبه 9:30 الی 16 شرحی کامل از لاستیک استایرن بوتادین و خواص ان لاستیک استایرن بوتادین به صورت گسترده ای در صنایع مختلف و به عنوان لاستیک معمولی به کار برده میشود.

این ماده نوعی الاستومر ارزان است که برای اهداف عمومی استفاده میشود و در مواردی نیز جایگزین لاستیک میشود.

علت موفقیت این نوع از لاستیکهای ترکیبی، خواص گوناگون و کاربردهای فراوان انها است.

همچنین این ماده تنها نمونه ای است که دارای قابلیت ارتجاعی طولانی مدت میباشد و میتواند پاسخگوی بسیاری از نیازهای فناوری نوین باشد.

در این مقاله اطلاعاتی کلی در خصوص لاستیک استایرن بوتادین به همراه خواص اصلی، مزیتها و مصارف ان ارائه میکنیم و شما میتوانید با مطالعه انها به دانش خوبی در این زمینه دست یابید.

لاستیک استایرن بوتادین به چه ماده ای گفته میشود؟ لاستیک استایرن بوتادین (که با نامهای SBR یا استایرن بوتادین شناخته میشود) نوعی لاستیک ترکیبی است که از مونومرهای استایرن و بوتادین تشکیل شده است.

این هم بسپار تناوبی خواصی مشابه لاستیک طبیعی دارد و دارای این خاصیت میباشد: مزیت های لاستیک استایرن بوتادین عبارتند از: هم چنین زمانی که این ماده به تنهایی با لاستیک پلی بوتادین مقایسه شود، دارای استحکام بیشتر، مقاومت در برابر ساییدگی و سازگاری با سایر مواد است .

حتی این امکان وجود دارد که خواص لاستیک استایرن بوتادین را با استفاده از افزودنی ها بهبود بخشید.

مصارف اصلی این ماده شامل تایر خودرو و و محصولات تایری، بخش های خودرو و محصولات مکانیکی میشود.

Asahi Kasei, Lion Elastomers, Versalis (Eni Group), Kumho Petrochemical و سایر شرکتها از تولید کنندگان اصلی این ماده به حساب می ایند.

لاستیک استایرن بوتادین چه خواصی دارد و دارای چه ساختاری است؟ تولید این ماده بار اول در دهه 30 در المان و توسط IG Farben's Walter Bock و Eduard Tschunkur صورت گرفت که نوعی لاستیک ترکیبی با نام Buna-S (گرفته شده از استایرن و بوتادین) را در یک امولسیون اب بسپارش کردند.

پس از ان اولین لاستیک استایرن بوتادین محلول بسپارش شده  به صورت تناوبی در دهه 60 و توسط Firestone و Phillips به صورت تجاری تولید شد.

امروزه دو نوع لاستیک استایرن بوتادین وجود دارد که بر اساس روند تولیدی، هر کدام دارای خواص متمایزی میباشند: امولسیون لاستیک استایرن بوتادین (e-SBR) میتوان این ماده را با بسپارش امولسیونی رادیکالهای ازاد بین استایرن و بوتادین در دمای 50 تا 60 درجه سانتی گراد (نوع بسیار گرم) و یا در دمای 5 درجه سانتی گراد (نوعی سرد) تولید کرد خواص اصلی لاستیک استایرن بوتادین محلول لاستیک استایرن بوتادین محلول با بسپارش بدون پایان بین استایرن و بوتادین و اغاز گر الکیل لیتیویم در محلول هیدروکربنی صورت میگیرد که معمولا هگزان یا سایکلوهگزان است.

لاستیک استایرن بوتادین محلول در این خواص نسبت به مورد قبلی دارای برتری های میباشد :انعطاف پذیری، عملکرد، خواص  مکانیکی مانند استحکام کششی، مقاومت چرخشی پایین به خصوص زمانی که در تولید تایر به کار برده میشود.

در  این نوع از لاستیکها وزن مولکولی به میزان کمتری توزیع شده است و در مقایسه با نوع قبلی دارای وزن مولکولی بالا تر است.

شکل نهایی لاستیک استایرن بوتادین محلول به ندرت دارای بیش از دو درصد مواد غیر لاستیکی در ساختار خود است و این در حالی است که نوع امولسیون ممکن است حداکثر دارای 5 درصد امولسیون کننده یا صابون وحداکثر10 درصد مواد غیر لاستیکی  باشد.

خواص اصلی لاستیک استایرن بوتادین در برابر لاستیک طبیعی با وجود اینکه بیشتر خواص لاستیک استایرن بوتادین مشابه لاستیک طبیعی هستند ولی مواردی مانند انباشتگی گرمایی و مقاومت کمتر ان در برابر کشش باعث میشوند تا لاستیک طبیعی عملکرد بهتری داشته باشد.

سایر معایب این ماده عبارتند از : با افزودن رزین ها و فیلرهای تقویت کننده میتوان به مقدار زیادی این خواص را بهبود بخشید.

علاوه بر ان خواصی وجود دارند که به این ماده در مقایسه با لاستیک طبیعی برتری میبخشند مانند: به طور کلی مهم ترین فاکتورهایی که این نوع از لاستیک را به گزینه ای برتر در مقایسه با سایر انواع تبدیل می کنند عبارتند از : فراوری و ترکیب لاستیکهای ترکیبی برخلاف سایر ترموپلاستیکها و یا ترموستها که به صورت قرص و رزین های مایع موجود میباشند، میتوان به انواع بسته ای لاستیک استایرن بوتادین دسترسی داشت.

فراوری لاستیکها با ترکیب الاستومر و افزودنی ها صورت میگیرد.

پس از ان نیز لاستیک با استفاده از انواع روش های فراوری، شکل داده میشود.

معمولا لاستیک استایرن بوتادین با افزودنی هایی مانند این مواد ترکیب میشود: ترکیب این مواد با افزودنی های یاد شده باعث میشود تا خواص لاستیک استایرن بوتادین بهبود یابند و بتوانند خواص، هزینه و قابلیت فراوری مناسب برای مصارف متفاوت را ارائه کنند.

ولکانش این فرایند ی است که به منظور ایجاد پیوندهای عرضی در مولکولهای الاستومر و مستحکم سازی و تقویت لاستیک انجام میشود و در عین حال توسعه پذیری را حفظ می کند.

ولکانش تمام انواع لاستیکهای استایرن بوتادین و لاستیک طبیعی با یک نوع عامل ولکانش صورت میگیرد.

میتوان این ماده را با استفاده از سولوفور، سیستمهای تولید سولفور و پراکسید ولکانش نمود.

معمولا در ولکانش لاستیک استایرن بوتادین در مقایسه با لاستیک طبیعی و ترکیبات ان از مقدار کمتری سولفور استفاده میشود.

در مقیاس میکروسکوپی، مولکولهای بلند زنجیر لاستیک در نقاط خاصی به یکدیگر متصل میشوند و در نتیجه توانایی الاستومر در شارش را کاهش میدهند.

تعدادی از افزودنی های کلیدی که برای لاستیک استایرن بوتادین امروزی استفاده میشوند عبارتند از : فیلرها سایر انواع افزودنی های کاربردی در این لاستیکها عبارتند از :

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map