طراحی سایت لامپهای فلزی هالید

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

وب سایت، امکان حضور هر شخص، مجموعه، شرکت و سازمان را در دنیای وب فراهم می کند. داشتن یک وب سایت اینترنتی مانند داشتن یک مغازه، فروشگاه و یا فضایی است که دارای هیچ محدودیت مکانی و زمانی نیست و در دسترس کل جهان می باشد. با ما همراه باشید تا در کوتاه ترین زمان ممکن شما را وراد فضای کسب و کار اینترنتی کنیم.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه تولید تخصصی طراحی سایت ، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با طراحی سایت لامپهای فلزی هالید شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

راهنمای خرید مشتری گرامی در این صفحه تعداد 39 محصول وجود دارد .

لطفا جهت مشاهده تمامی محصولات، صفحات بعدی را ملاحظه فرمایید.

در صورتی که موفق به پیدا کردن کالای مورد نظرتان نشدید، کارشناسان فروش ما درساعات اداری از طریق شماره پنج رقمی 72031 آماده مشاوره و پاسخگویی به سوالات شما می باشند.

نمایش بر اساس --قیمت (پایین به بالا)قیمت (بالا به پایین)الفبایی (الف - ی)الفبایی (ی - الف)کالاهای موجود---- مقایسه مقایسه مقایسه مقایسه مقایسه مقایسه مقایسه مقایسه مقایسه مقایسه مقایسه مقایسه مقایسه مقایسه مقایسه مقایسه مقایسه مقایسه مقایسه مقایسه مقایسه مقایسه مقایسه مقایسه مقایسه مقایسه مقایسه مقایسه مقایسه مقایسه مقایسه مقایسه مقایسه مقایسه مقایسه مقایسه مقایسه مقایسه مقایسه لامپ های متال هالید مانند لامپ های بخار جیوه است با این تفاوت که مقدار کمی از نمک های هالوژنی را هم در ساختمان آنها وارد کرده اند که باعث بالا بردن کیفیت رنگ و بهره نوری آن شده است همچنین این لامپ ها به دلیل داشتن نوری با شدت و کیفیت مناسب امروزه کاربرد زیادی پیدا کرده اند و در توان های مختلف و اشکال متفاوت تولید می شوند بنابراین مشتریان می توانند متناسب با نیاز خود یکی از این لامپ ها را جهت تامین روشنایی فضا انتخاب نمایند.

این لامپ ها را می توان به عنوان روشنایی داخلی و روشنایی سالن های کارخانه ها ، معابر شهری ، استادیوم های ورزشی ، محوطه های بزرگ و غیره مورد استفاده قرار داد  همچنین باید توجه نمود لامپ های متال هالید نیاز به استارت و ترانس دارند و معمولا دارای دو حباب هستند ، حباب درونی و حباب بیرونی که حباب بیرونی از انتشار اشعه ماورا بنفش جلوگیری می کند و باید دقت نمود که در صورت شکستن حباب استفاده از لامپ خطرناک است و ممکن است سبب آسیب رسیدن به پوست و چشم شود.

انواع لامپ متال هالید دارای نوری درخشنده است که نمود رنگ خوب و راندمان بالایی دارند به همین دلیل به سرعت در حال جایگزینی با سایر لامپ ها هستند.

این لامپ ها با توان 20 تا 2000 وات تولید می شوند که از انواع لامپ متال هالید با توان کمتر می توان در محیط های داخلی و از انواع پر توان تر در محیط های کارگاهی بزرگ استفاده کرد.

اساس کار لامپ متال هالید در ساختمان لامپ های متال هالید از نمک های هالوژنی استفاده شده است که این نمک ها بعد از گرم شدن تبخیر شده و به فلز تشکیل دهنده شان تجزیه می شوند که بخار ایجاد شده سبب تولید نور می شود و همین باعث می شود طیف نور بهتری داشته باشند و اثرگذاری نوری لامپ افزایش پیدا کند.

طیف نوری لامپ های متال هالید به گونه ای است که کاملا سفید به نظر می رسند.

انواع لامپ متال هالید باید در محفظه ای کاملا بسته قرار گیرد زیرا در صورت شکستن حباب لامپ خرده های لامپ به اطراف پرتاب می شوند که ممکن است خطر ساز باشد.

مقایسه لامپ متال هالید و لامپ LED این لامپ ها به دلیل توان بالایی که دارند مصرف انرژی آنها نیز زیاد است به همین دلیل بهتر است از لامپ های ال ای دی استفاده کرد که مصرف برق کمتری دارند و می توانند نور مناسبی را در فضا منتشر سازند.

لامپ های متال هالید از لحاظ میزان نوری که تولید می کنند در مقایسه با لامپ های LED ارزانتر هستند به همین دلیل در صورتی که نیاز دارید یک محوطه بزرگ را نورپردازی نمایید بهتر است از این محصولات استفاده کنید در غیر این صورت برای مصارف کم خانگی استفاده از لامپ های ال ای دی توصیه می شود.

شما مشتریان می توانید جهت خرید لامپ متال هالید و یا اطلاع از قیمت این لامپ ها به سایت www.

lighthome.

ir مراجعه نمایید.

در حال بارگزاری نمایش همه محصولات ویژه تلفن: 72031-021 (داخلی های 206 الی 215) شماره کمکی: 0912-8238263-021 واتساپ: 0912-8238263 واتساپ: 0912-8238263 واتساپ: 0912-8238263 واتساپ: 0912-8238263 تلگرام:  (0912-8238263) - ([email protected]) فکس: 0912-8238263-021  ایمیل: info [at] lighthome.

ir  آدرس: تهران - نارمک - میدان 47 - ضلع غربی میدان - پلاک 8 مدیریت سایت: امیرحسین بقایی قوانین و مقررات - "کلیه حقوق این سایت متعلق به کلینیک برق بقایی می باشد" lighthome.

ir - Copyright © 2009-2020 |»LightHome

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map