طراحی سایت لامپ حرارتی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت لامپ حرارتی شما میتوانید سریعا کسب وکار اینترنتی خود را ایجاد و توسعه دهید، دنیای امروز اینترنت در تلاش است تا کسب و کار سنتی دیروز را به کسب وکار اینترنتی امروز متصل کند . شبکه های اجتماعی و فضای وب سایت باعث بیشتر دیده شدن و در نهایت باعث افزایش فروش میشود.

شرکت سیماگر با حضور برنامه نویسان برتر چند ساله ایران و چین و هند توانسته است در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی حضور پر رنگی داشته باشد..با طراحی سایت لامپ حرارتی شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

آموزش ساخت لامپ مادر مصنوعی در این نوشته از وب سایت چیکن هچ به صورت کامل آموزش داده خواهد شد تا در صورتی که تمایلی به انجام هزینه برای خرید لامپ مادر مصنوعی ندارید، بتوانید با آموزش های داده شده در این مقاله یک مادر مصنوعی مناسب و استاندارد برای جوجه های تازه متولد شده خود بسازید.

معمولا در ساخت لامپ مادر مصنوعی از اشعه های مادون قرمز استفاده می شود، بنابراین شما نیز در ساخت لامپ مادر مصنوعی برای جوجه های خود باید به این نکته توجه کنید.

چون که نور مادون قرمز حامل گرما بوده و باعث از بین رفتن باکتری های موجود در بستر شده و به سلامت پرنده کمک خواهد کرد.

همانطور که می دانید در روش جوجه کشی طبیعی ، پرنده مادر با خوابیدن بر روی جوجه ها گرمای مورد نیاز برای گرم نمودن بدن جوجه ها را تامین می کند، اما در روش جوجه کشی مصنوعی خبری از پرنده نیست و برای جلوگیری از تلف شدن جوجه ها از سرما حتما باید از لامپ مادر مصنوعی و یا لامپ های استاندارد دست ساز استفاده کنید.

نور قرمز لامپ نیز برای حفظ آرامش جوجه ها در محیط بسیار تاثیر گذار است و ضمن اینکه خاصیت میکروب کشی نیز دارد.

در ادامه آموزش ساخت لامپ مادر مصنوعی به صورت قدم به قدم آموزش داده خواهد شد: شما به راحتی می توانید یک لامپ رشته ای را در مغازه ها پیدا کنید.

بهتر است از لامپ های 40 وات و یا 60 وات استفاده کنید، اما در صورتی که سالن پرورش جوجه ها کمی بزرگ است و احساس می کنید که به گرمای بیشتری نیاز است، می توانید از لامپ های 100 وات استفاده کنید.

هدف ما تامین گرمای مورد نیاز ضمن رساندن نور قرمز به جوجه ها می باشد.

برای تولید نور قرمز می توانید از نوارهای پلاستیکی قرمز و استفاده کنید، این نوارها به راحتی یافت می شوند.

برای اینکه نور و حرارت تولید شده توسط لامپ فقط به قسمت زیرین بتابد، باید از یک فوم آلومینیومی برای متمرکز کردن نور استفاده کنید، این کار باعث استفاده بهینه از انرژی شده و گرما و نور را فقط به سمت جوجه ها هدایت خواهد کرد.

برای اینکار کافیست یک متر از فوم آلومینیومی را به صورت دایره ای برش دهید و یک چهارم آن را بردارید و باقی مانده را به هم بچسبانید، به سادگی یک مخروط خواهید ساخت، در شکل زیر نحوه ساخت مخروط توضیح داده شده است: پس از ساخت مخروط، می توانید لامپ رشته ای را در داخل آن قرار دهید، طوری که سرپیچ لامپ در انتهای مخروط قرار بگیرد.

برای چسباندن سرپیچ به فوم آلومینیومی می توانید از چسب حرارتی و یا نوار چسب استفاده کنید و یا یک بند کنفی را به صورت محکم به دور انتهای فوم و سرپیچ بپیچید.

تا اینجای کار شما لامپ مادر مصنوعی را ساخته اید، اما برای اینکه این لامپ بتواند نور قرمز تولید کند، باید نوار قرمز را به دهانه مخروط بچسبانید، تا نور خروجی لامپ به رنگ قرمز باشد.

برای وصل کردن نوار قرمز به دهانه مخروط ابتدا باید نوار را به شکل دایره ای برش دهید و پس از قرار دادن نوار بر روی دهانه ، با استفاده از پونز و یا میخ کوب ، آن را متصل کنید.

حالا می توانید لامپ مادر مصنوعی دست ساز خودتان را بر روی بستر جوجه ها آویزان کنید.

برای اینکار می توانید از خود سیم لامپ استفاده کنید، اما برای اینکه فشار زیادی به سیم وارد نشود، می توانید از بند نیز برای آویزان کردن لامپ مادر مصنوعی استفاده کنید.

تا اینجا شما می توانید یک لامپ مادر مصنوعی بسازید و شما را با نحوه ساخت لامپ مادر مصنوعی آشنا کردیم.

اما برای اینکه از لامپ مادر مصنوعی استفاده بهینه داشته باشید و حداکثر فایده را برای جوجه ها داشته باشد.

✿ هر لامپ 100 وات برای گرم کردن 50 الی 70 جوجه کفایت می کند، بنابراین می توانید هر کدام از لامپ ها را به فاصله چند متری بر روی بستر نصب کنید.

✿ برای اینکه لامپ دائما روشن نباشد و برق زیادی مصرف نکند، می توانید آن را به یک ترموستات محیطی وصل کنید.

یعنی زمانی که دمای بستر جوجه ها به اندازه مورد نیاز رسید، لامپ به وسیله ترموستات خاموش خواهد شد تا ضمن جلوگیری از افزایش دمای محیط ، از مصرف زیاد برق نیز جلوگیری کند.

✿ برای اینکه جوجه ها به راحتی در زیر لامپ قرار بگیرند و گرمای بیش از حد آنها را از زیر لامپ فراری ندهد، بهتر است آن را در ارتفاع 60 الی 80 سانتی متری نصب کنید.

در نهایت از شما میخواهیم که نظرات و پیشنهادات خود را در رابطه با این مقاله از طریق بخش ارسال نظر با ما در میان بگذارید.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

سلام از ارتفاع بالا هم گرم میکند سلام ارتفاع زیاد باشه خیر بسته به نوع طراحی عملکرد متفاوت خواهد بود از تخفیف‌ها و جدیدترین‌های فروشگاه باخبر شوید: چکین هچ را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید : در این فروشگاه هرنوع دستگاه جوجه کشی که نیاز دارید ( از جمله دستگاه جوجه کشی خانگی ، دستگاه جوجه کشی صنعتی ، دستگاه جوجه کشی خارجی ) را خواهید یافت.

توجه داشته باشید که قبل از خرید هر دستگاهی صفحه نقد و بررسی شرکت تولیدکننده آن دستگاه را مطالعه کرده و سپس اقدام به خرید کنید.

همانطور که اشاره کردیم ما در فروشگاه چیکن هچ حقایق را برای مشتریان آشکار میکنیم و این حقایق در صفحاتی همانند نقد و بررسی دستگاه جوجه کشی ایزی باتور ، نقد و بررسی دستگاه جوجه کشی دماوند ، نقد و بررسی دستگاه جوجه کشی کاکس ، نقد و بررسی دستگاه جوجه کشی اسکندری و .

.

.

.

نهفته است .

ادامه .

.

.

تمامی حقوق مادی و معنوی برای فروشگاه چکین هچ محفوظ می باشد لطفا صبر کنید.

در حال دریافت اطلاعات…

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map