طراحی سایت لباس ایمنی منعکس کننده

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت لباس ایمنی منعکس کننده کسب وکار اینترنتی خودتان را رونق بخشید در بین رقبا خودتان جزو اولین ها باشید. در صنعت دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی اینترنتی این موضوع که اولین ها معمولا برنده اند به اثبات رسیده است منتها به شرطی که جزو خوب ها باشید و بمانید . طراحی سایت حرفه ای ، سئو سایت قوی ، بازاریابی و تبلیغات و برندینگ تخصص ما در شرکت سیماگر است اگر که شما بتوانید با تیمی که نه فقط در بیان بلکه در عمل بتواند این نیاز ها را از روی دوش شما بردارد و درراستای بهینه سازی سایت و یا وب اپلیکیشن شما عمکرد خوبی داشته باشد شما قطعا جزو بهترین در صفحه اول موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ خواهید بود.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

اصولا کار در ساختمان‌های در حال ساخت خطرات و چالش‌های خاص خود را دارد.

کارگرانی که صدها متر بالاتر از سطح زمین کار می‌کنند در معرض خطراتی مانند گرمای تابشی خورشید، جرقه، شعله‌های خطرناک و افتادن اجسام سنگینی  مثل آجرها و سقوط از ارتفاع می‌باشند.

حتی کارگرانی در خیابان تردد می‌کنند و به طور مستقیم در کار ساخت فعالیت نمی کنند هم در خطر آسیب های ناشی از ترافیک قرار می گیرند.

همه این دلایل باعث شده حفاظت در مقابل موارد خطرناک و شعله‌های آتش که تقریبا یکی از عناوین مهم برای حفاظت امنیت در محل ساختمان در حال ساخت است، یکی از موارد مهم ایمنی محسوب شود.

کارگران در محل ساخت و ساز با انواع اشیاء سنگین، شعله‌های آتش، مواد شیمیایی خطرناک و همین طور صداهای بلند مواجه هستند به همین دلیل موضوع ایمنی برای این افراد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

در این اماکن و برای کارگرانی که مشغول ساخت و ساز هستند هیچ چیز مهمتر از لباس‌های محافظتی و ایمنی نیست.

لباس هایی است که در سایت‌های ساخت و ساز در همه جا به خصوص در سایت‌های مدیران استفاده می‌ شود جزء شایع‌ترین تجهیزات ایمنی است.

کارگران حرفه ای در مشاغل مختلف لباس‌های خاص خود را دارند.

به همین ترتیب کارگران ساختمانی هم باید برای حفاظت خود در برابر آسیب‌ها از لباس کار مخصوص خود استفاده کنند.

  لباس های محافظتی علاوه براین که باید شیک باشند باید از افراد محافظت کنند.

پوشیدن این لباس ها برای کارگران غرورآفرین است و کارگران با پوشیدن این لباس ها احساس م سئو لیت بیشتری می کنند.

این لباس ها باید بعد از هر نوبت استفاده شسته و تمیز شوند.

        همان طور که در ابتدای این مقاله از سایت آتشران گفتیم متاسفانه لباس محافظ به عنوان یک لباس غیر رسمی برای کارگران استفاده می‌شود در حالی که این لباس نه تنها ارزش زیادی دارد بلکه ابزار خوبی برای معرفی کارگران یک شرکت است.

لباس محافظ با محافظت از کارگران در برابر خطرات مختلف باعث می‌شود بتوانند راحت تر کار خود را انجام دهند.

استفاده از این لباس‌ها به ویژه در سایت های ساخت و ساز بسیار ضروری است چرا که کارگران را از خطراتی مثل حریق محافظت می‌کند.

این لباس‌ها از پارچه های مقاوم در برابر آتش ساخته شده است و کارگران را به خوبی محافظت می‌کنند.

مورد دیگری که برای راحت تر شدن کار برای کارگران باید در نظر گرفته شود این است که این افراد معمولا از ابزارهای مختلف مانند انواع انبردست ها، پیچ گوشتی ها، لوازم برش و .

.

.

 استفاده می‌کنند بنابراین لباس کارشان باید طوری طراحی شده باشد که بتواند هر گونه ابزار کوچکی را که نیاز دارند را در جیب های لباس کار خود قرار دهند و به راحتی از آن استفاده کنند.

علاوه بر جیب های معمولی جیب های جداگانه‌ای هم برای نگهداری ابزاری مانند عینک محافظ یا قلم و دیگر ابزارهای ضروری هم نیاز است.

    علاوه براین که ایمنی در هنگام کار بر روی سایت ساختمانی اهمیت دارد راحتی هم فاکتور بسیار مهمی است که باید در نظر گرفته شود.

کارگرانی که در محلی راحت و بی‌خطر هستند می توانند به راحتی کار خود را انجام دهند.

برای هر نوع کاری باید از لباسی مخصوص استفاده کرد.

به همین دلیل است که لباس‌های ایمنی کارگران مختلف در یک سایت ساختمانی با هم فرق می‌کند، مثلا ممکن است کارگران در محل‌های مسطحی کار کنند که نیازی به بستن کمربندی مخصوص کار در ارتفاع نداشته باشند.

به دلیل این که کارگران مدت زمان زیادی در طول روز این لباس‌ها را به تن دارند، لباس های آن ها باید کمربندهای پلاستیکی قابل ارتجاع داشته باشد که راحت باشد و آن‌ها را در زمان به تن داشتن لباس کار خسته نکند.

لباس‌های باکیفیت مناسب وقتی گرم و مرطوب هستند کارگران در این لباس ها نسبتا خنک و راحت هستند.

جیب‌هایی که در لباس کارگران تعبیه شده این اجازه را به کارگران می‌دهد تا از هر جیب برای ابزاری خاص استفاده کنند و هنگام کار دچار مشکل و سردرگمی نشوند.

همه این امکانات باعث می‌شود کارگران در محل‌های ساختمانی بتوانند به راحتی و به صورت ایمن وظایف خود انجام دهند.

  در محلی که کارگران با مواد خطرناک کار می‌کنند هم کارگر باید بتواند بیرون محل کار را ببیند و هم دیگران باید کارگران را ببینند تا اگر خطری برایشان رخ داد به کمکشان بشتابند.

برای کارگری که در نور ضعیف شب کار می‌کند ایمنی بسیار مهم است.

لباس‌های با کیفیت بالا دارای نور بازتابنده (تا 500 CD/Lux) هستند که به راحتی هر نوری که با آن‌ها تماس داشته باشد را گرفته، منعکس می‌کنند و کارگر را قابل شناسایی می‌نمایند، حتی اگر نور بسیار کم باشد باز هم در انعکاسی شدیدتر به چشم می‌خورند.

کیفیت این لباس ها باید در حدی باشد که با شسته شدن، نور بازتابنده بر روی لباس تغییر نکرده و ضعیف نشود.

  لباس‌های کار کارگران در محیط‌های کاری مختلف متفاوت است.

لباس های معمول ممکن است از پنبه نسوز یا مواد مقاوم دیگر در برابر شعله ساخته شده باشند و در بسیاری از محل‌های ساخت و ساز مفید واقع شوند.

لباس های آتش نشانی و لباس افرادی که در برخی از محیط‌های خطرناک کاری مثل کارخانه های هسته ای، آزمایشگاه‌های شیمیایی و با کارخانه های مواد شیمیایی کار می‌کنند، با لباس های دیگری فرق دارد.

    محیط های کاری نسبت به گذشته تغییرات زیادی کرده‌اند و محیط های جدیدی مانند نیروگاه‌های هسته ‌ی و دیگر آزمایشگاه‌های تحقیقاتی خاص به وجود آمده اند.

کارگران نیروگاه‌های هسته ای باید هوشیار باشند و از لباس‌های خاصی که ایمنی آن ها را تامین می کند، استفاده کنند.

کارگران در این اماکن در معرض آلودگی با ذرات مایع و گرد و غبارهای خطرناک هستند که لباسشان حتما باید متناسب با محیط کارشان باشد.

 ایمنی نیروگاه‌های هسته ای اهمیت زیادی دارد.

در همین دهه جاری بر اثر یک زلزله، سونامی هولناکی در ژاپن به وقوع پیوست که باعث تخریب نیروگاه هسته‌ای در منطقه فوکوشیما (Fukushima Daiichi) شد که البته بر گیاهان اثر چندانی نداشت ولی دو نفر به خاطر تشعشعات هسته‌ای آن آسیب دیدند.

برخی از خطرات موجود در نیروگاه های هسته‌ای و آزمایشگاه‌ها ممکن است مربوط به اشعه یونیزاسیون یا ذرات رادیواکتیو یا مایعات خطرناک باشند.

لباس های محافظ هسته‌ای ظاهرا مشابه لباس های کارگران در سایت های ساختمانی هستند که مدیریت خوبی دارند.

لباس های محافظ در مکان های هسته ای ممکن است از موادی مانند تفلون، PVC، Tyvek یا لاستیک سنگین ساخته شوند.

در حالی که روش استاندارد، برای محافظت در برابر تابش اشعه یونیزاسیون در لباس‌ها مورد استفاده قرار می گیرد، امکان دارد برخی از لباس‌ها برای محافظت و ایمنی بیشتر حاوی مقداری سرب هم باشند.

ممکن است مواردی پیش بیاید که کارکنان در معرض ذرات و مایعات فعال رادیواکتیو قرار بگیرند.

در این موارد بهترین وایمن‌ترین روش، محافظت از تماس مستقیم با ذرات آلوده و مایعات خطرناک برای کارکنان آن بخش، پوشیدن لباس‌های محافظ است.

نکته مهم این است که لباس های حفاظتی مناطق نیروگاه های هسته‌ای را دوباره نمی‌توان شست و پوشید و باید پس از مصرف از گردونه حذف شوند.

لباس‌های ایمنی که برای محافظت از مواد شیمیایی و ذرات فعال رادیواکتیو مورد استفاده قرار می گیرند دارای هواکش‌هایی هستند که به تنفس کسی که آن را می پوشد کمک می‌کنند.

لباس‌های محافظتی محدود به کت و شلوار حفاظتی نمی‌شود بلکه کلاه‌هایی هم دارند که کسی که آن را می‌پوشد سر و مویش نیز در مقابل تشعشات رادیواکتیو محفوظ می‌ماند.

علاوه بر این در محیط‌های آلوده و خطرناک در کنار لباس‌های ایمنی حفاظتی، تجهیزات شخصی مانند ماسک، دستکش، عینک و کفش هم استفاده می‌شود.

یک سایت ساختمانی که کارگران در آن با وسایل ایمنی مناسب مجهز نیستند، یک سایت کاری ضعیف و ناامن است.

کار فرمایانی که مطمئن هستند کارگرانشان لباس مخصوص حفاظتی دارند احتمالا یک تیم شاد و پر بار را هدایت می‌کنند.

همراه با تغییرات جدید شغلی، نوع جدیدی از (PPE) لباس‌های شخصی حفاظتی نیز عرضه شده است و این صنعت در حال پیشرفت است.

    لباس کار آتش نشان‌ها، از شلوار و اورکت تشکیل شده است.

این لباس‌ها به صورت جدا و تکه ای یا سرهم و یکسره می‌باشد.

لباس‌های آتش نشان‌ها، معمولا سه لایه ای است.

این لباس‌ها از الیاف نسوز تهیه می‌شود تا در مقابل آتش و حرارت مقاوم باشد.

جنس لایه داخلی این لباس از گورتکس است که به جریان هوا کمک می‌کند و باعث می‌شود تعریق آتش نشان‌ها را کاهش پیدا کند.

تمام لباس‌های آتش نشان‌ها باید دارای استاندارد جهانی ویژه آتش‌نشانی باشد در غیر این صورت آتش نشان‌ها با خطر مرگ مواجه می‌شوند.

  رنگ‌های لباس آتش نشانی متنوع است ولی رنگ‌های قرمز، نارنجی، زرد، طوسی و سورمه ای استفاده بیشتری دارد.

به طور معمول آتش نشانانی که برای اطفا حریق می‌روند لباسشان به رنگ قرمز و نارنجی است و افرادی که در بخش پشتیبانی فعالیت می‌کنند لباسشان به رنگ سورمه ای و مشکی است.

    شرکت آتشران پیشرو در تولید جعبه آتش نشانی از سال 1359 تاکنون، مفتخر است که توانسته در سال های طولانی کیفیت و کمیت تولیدات خود به خصوص باکس های آتش نشانی را حفظ و ارتقا دهد.

صادرات فایرباکس های به کشورهای خاورمیانه از سال های دور شروع و تاکنون ادامه داشته است.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map