طراحی سایت لوازم بهداشتی ساختمان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت لوازم بهداشتی ساختمان در اینترنت شما میتوانید کاری کنید که کسب و کارتان بیشتر دیده شود. شما ابتدا به ساکن میبایست یک طراحی سایت انجام دهید و پس از آن برای بهینه سازی و نمایش داده شدن بر اساس کلماتی که مرتبط با فضای شغلی تان است وب سایت تان را به اصطلاع سئو کنید . در صورتی که برنامه های خیلی بیشتر و قوی تری مدنظر دارید میبایست وب سایت تان را در فضای وب سایت های پر بازدید تبلیغات نمایید و البته همواره این موضوع رو دقت نمایید که به برندینگ برندتان ضربه ای وارد نشود. شرکت سیماگر با دارابودن کادر تخصصی قوی در موضوعات ذکر شده آماده همکاری با شما عزیزانی که هوشمندانه بدنبال توسعه زیرساخت کسب و کارتان هستید میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

تاسیسات مکانیکی: کلیه تاسیسات مکانیکی مورد نیاز برای یک منزل مسکونی می تواند در سبد کالایی شما باشد.

انواع لوله و اتصالات، انواع رادیاتور ها، پکیج های دیواری و زمینی، فن کویل، انواع مخازن و .

.

.

از جمله این تاسیسات مکانیکی است.

لوازم بهدشتی: چه کالاهای بهداشتی در یک ساختمان استفاده می‌شوند؟ انواع شیرآلات بهداشتی، توالت‌های فرنگی و ایرانی، مدل‌های مختلف دستشور و روشویی می‌تواند در لیست لوازم بهداشتی باشد.

تجهیزات آشپزخانه: انواع هود ها، سینک های ظرفشویی، انواع گازهای رو میزی و یا تکی، فرهای توکار از جمله کالاهایی است که برای تجهیز یک آشپزخانه مدرن به کار می‌رود.

تاسیسات الکتریکی و ایمنی : انواع کلیدها و پریزها، سیم‌ها و کابل‌ها، لوله و اتصالات برقی، کنتورها ، لامپ‌های تزیینی و .

.

.

برای تاسیسات الکتریکی هر ساختمان لازم و ضروری است.

ابزار و لوازم ساختمانی : لوازم جوشکاری، انواع لوازم بنایی مانند فرغون، کلنگ، سمباده ، کاردک، سطل و .

.

.

به راحتی در این دسته قرار می‌گیرند.

  چسب، رنگ و رزین: انواع چسب‌های کاشی، رنگ‌های روغنی، بتونه، ملات‌ها، ابزارآلات رنگ و نقاشی نیز از جمله لوازم مورد نیاز ساخت یک واحد مسکونی است.

مصالح ساختمانی پایه: انواع آجر و سفال، مصالح پودری و دانه ای، انواع ملات خشک، مصالح فلزی مانند میلگرد، انواه پانل، سقف و دیوار پیش ساخته، فرآورده های بتنی و ملزومات بتن ریزی از جمله مصالح ساختمانی پایه ای هستند که شما می‌توانید در فروشگاه اینترنتی خود به فروش برسانید.

دکوراسیون داخلی و نازک کاری: انواع سنگ و کاشی، گچ، دکورها، نرده، دیوارپوش ها و .

.

.

نیز از جمله لوازم مورد نیاز ساختمان در قسمت دکوراسیون داخلی است.

این لیست در واقع انتهایی ندارید، شما حتی می‌توانید تنها در یک یا دو دسته از محصولات نام برده شده به صورت حرفه ای کار کنید.

  برای داشتن یک فروشگاه اینترتی می‌توان به دو صورت عمل کرد.

تمامی این کالاها را از قبل خرید کنید، در انبار خود نگه دارید و بعد از دریافت سفارش به صورت مستقیم از آنجا ارسال کنید.

یک راه دیگر ایجاد یک مارکت پلیس (Market place) است.

مارکت پلیس یکی از بهترین و کارآمدترین مدل های فروشگاه  اینترنتی است.

در این روش شما به عنوان یک واسطه، تولید کننده و مصرف کننده را به هم متصل می کنید.

  البته در برخی از فروشگاه‌های اینترنتی تجهیزات ومصالح ساختمانی،ابتدا در مورد نیازهای مشتریان و محصولات موجود در بازار به آنها مشورت می دهند، محصول مورد نظر مشتریان بعد از سفارش گیری، خرید شده و تحویل او داده می‌شود.

تمام کسانی که برای تجهیز و یا ساخت ساختمان به تجهیزات و مصالح نیاز دارند مخاطبان شما هستند.

برخی از مشتریان شما شاید تنها برای تعویض شیرآلات منزل خود نیاز به یک خرید اینترنتی دارند.

اگر در کار خود به صورت حرفه ای وارد عمل شوید و بتوانید با کاربران خود ارتباط خوبی برقرار کنید، قیمت‌های مناسبی ارائه دهید و در انتها خدمات پس از فروش خوبی نیز ارائه کنید، قطعا می‌توانید آن ها را به مشتریان وفادار خود تبدیل کنید.

گروه دیگری از مخاطبان شما که می‌توانند به صورت عمده از فروشگاه اینترنتی شما خرید کنند، پیمانکاران ساخت مسکن هستند.

به خاطر داشته باشید همه به راحتی به بازار و تولید کنندگان دسترسی ندارند و شما می‌توانید با استفاده از استراتژی های درست بازاریابی ، آن ها را به خرید از فروشگاه اینترنتی تجهیزات و مصالح ساختمانی خود ترغیب کنید.

در ابتدا باید مخاطبان خود را شناسایی کنید و بدانید که می‌خواهید با چه روشی کار خود را شروع کنید.

پتانسیل های موجود در بازار و هم چنین روابط خود را شناسایی کنید.

اگر با تولید کنندگان محصولات خاصی در ارتباط هستید، شاید بهتر است برای کسب اعتماد مشتریان و ارائه قیمت پایین تر، کار خود را با فروش آن دسته از محصولات آغاز کنید.

بعد از تعیین نیازمندی‌های اولیه و ویژگی هایی که در آینده قصد گسترش آن را دارید، می‌توانید با شرکت‌های طراحی سایت معتبر تماس بگیرید، نمونه کار‌های آنان را ببینید و در مورد خدمات دیجیتال مارکتنیگ از آنها مشورت بگیرید.

شرکت اطلس ساختار داده به عنوان یکی از بهترین شرکت‌های طراحی سایت تهران در زمینه طراحی سایت فروشگاه اینترنتی، آماده ارائه خدمات ویژه خود در خصوص طراحی سایت، و خدمات دیجیتال مارکتینگ به شما همراهان گرامی است.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map