طراحی سایت لوله فایبر گلاس و کامپوزیت

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت لوله فایبر گلاس و کامپوزیت شما کسب وکار اینترنتی خود که را کنار شغل سنتی تان است فعال نمایید تا از دیگر فرصت هایی که تابحال تجربه نکرده اید بهره مند شوید. تا به امروز تمامی کسانی که به صورت عمده و خرده در بازار فعالیت میکردند فضای اینترنت را کمی خاموش دیده بودند با بالا رفتن سطح آگاهی مردم و حضور اپلیکیشن هایی مانند اینستاگرام این نیاز در خود پیدا کرده اند و به صورت جسته و گریخته بدنبال طراحی سایت و سئو سایت وب سایت یا وب اپلیکیشن شان افتاده اند.

شرکت سیماگر یکی از شرکت هایی معروف در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد که توسط تیمی جوان و خلاق و خوش فکر با سابقه 15 ساله در زمینه برنامه نویسی و راه اندازی استارت آپ و دیجیتال مارکتینگ تاسیس شده است. با طراحی سایت لوله فایبر گلاس و کامپوزیت شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را برای بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

امروزه فن آوری های جدید در روش های تولید لوله، امکان عملکرد بهتر با هزینه کمتر را فراهم نموده است.

لوله های فایبرگلاس، لوله هایی سبک و مقاوم در برابر خورندگی می باشند که تحت استانداردهای پیشرفته کیفی تولید می شوند.

لوله های فایبرگلاس اولین بار در سال ۱۹۴۸  میلادی تولید گردیدند.

لوله و اتصالات کامپوزیتی طی 60 سال گذشته جهت انتقال و فرایند سیالات خورنده کاربردهای روز افزونی در صنایع پیدا کرده است .

یکی از راههای مقابله با خوردگی استفاده از لوله و اتصالات کامپوزیتی به جای نوع فلزی آن است پلیمرها اغلب نسبت به فلزات مقاوم تر هستند علاوه بر آن به علت سبکی وزن و هزینه های نگهداری پایینتر نسبت به فلزات ترجیح داده می شوند .

لوله های فایبرگلاس با توجه به نوع رزین مصرفی و نحوه مسلح شدن آن ها، به چندین نوع تقسیم می شوند که یکی از آن ها لوله های GRP مخفف (Glass Reinforced plastic Pipe)  است ولی معمولاً نام های فایبرگلاس و GRP  را مترادف یکدیگر می گیرند.

لوله GRP  دارای یک ساختار کامپوزیتی از رزین، الیاف شیشه و مواد دیگر است.

این لوله ها در مواردی مانند لوله انتقال آب، جمع آوری فاضلاب، جمع آوری آب های سطحی، انتقال آب دریا، شبکه های آبیاری و زهکشی، فاضلاب های صنعتی، نیروگاه ها، صنایع نفت و پتروشیمی، صنایع شیمیایی و … کاربرد دارند.

این لوله ها عمدتاً با دو مشخصه فشار اسمی PN و سختی  SN طبقه بندی می گردند این لوله ها معمولا در اقطار 25 تا 3000 میلیمتر و برای فشار کار ۶ تا ۳۲ بار و سختی ۲۵۰۰ تا ۱۰۰۰۰ پاسکال تولید می شوند.

  اتصالات و فیتینگ : با روند رو به رشد لوله های GRP در تاسیسات آبرسانی و شبکه های جمع آوری فاضلاب و همچنین صنایع نفت ، گاز و پتروشیمی ، گروه صنعتی متین با توجه به تجهیز واحد قالب سازی و با اتکا به دانش فنی روز به  عنوان یکی از  تولیدگان کننده اتصالات فایبر گلاس در ایران معرفی گردیده است.

  مزایای اتصالات تولیدی این شرکت :   1-  تحمل فشار کار تا حد بالاتر از فشار اسمی لوله .

 2- ساخت به صورت یکپارچه در اقطار بالاتر از 150 میلی متر که این مزیت کاهش افت فشار و در نتیجه صرفه جوئی در مصرف انرژی را به دنبال دارد  3- امکان ساخت اتصالات خاص به سفارش مشتری .

4-  امکان انبارش اتصالات در فضای باز با استفاده از مواد افزودنی .

5-  امکان استفاده در سیستم های لوله کشی روکار .

6- عمر مصرف اتصالات همانند لوله های GRE نامحدود می باشد .

7- دقت بسیار بالای ابعاد و اندازه اتصالات .

8-  توجیه پذیر بودن قیمت با توجه به مزیت کاهش انرژی مصرفی در دراز مدت .

9-  امکان ساخت اتصالات با استاندارد های مختلف  10- امکان ساخت انواع فلنج ها با استاندارد سوراخ کاری ASME , ANSI, DIN   11- امکان ساخت اتصالات تا قطر 1600 میلی متر در رده های فشاری مختلف تا فشار 40 بار .

12-قابلیت نصب آسان 13-لوله های کامپوزیت از داخل به بیرون و بالعکس مطلقا نفوذ ناپذیرند .

      انواع اتصالات: امکان تولید فلنج با کلیه استانداردهای بین المللی شامل : ASME & ANSE B16.

5 و ASTM و DIN 2501  و .

.

.

می باشد.

  اصطلاحات رایج : لوله کامپوزیتی ساخته شده از الیاف شیشه و رزین پلی استر:GRP PIPE لوله کامپوزیتی ساخته شده از الیاف شیشه و رزین وینیل استر :GRV PIPE لوله کامپوزیتی ساخته شده از الیاف شیشه و رزین اپوکسی:GRE PIPE تست ها : تست  های متعددی براساس استانداردهای ASTM بر روی مواد اولیه و محصولات صورت می گیرد که یکی از مهم ترین تست ها تست هیدرو استاتیک می باشد محصولات این شرکت دارای یک سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش میباشد.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map