طراحی سایت لوله كشي آب و فاضلاب

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت لوله كشي آب و فاضلاب شما کسب وکار اینترنتی خود که را کنار شغل سنتی تان است فعال نمایید تا از دیگر فرصت هایی که تابحال تجربه نکرده اید بهره مند شوید. تا به امروز تمامی کسانی که به صورت عمده و خرده در بازار فعالیت میکردند فضای اینترنت را کمی خاموش دیده بودند با بالا رفتن سطح آگاهی مردم و حضور اپلیکیشن هایی مانند اینستاگرام این نیاز در خود پیدا کرده اند و به صورت جسته و گریخته بدنبال طراحی سایت و سئو سایت وب سایت یا وب اپلیکیشن شان افتاده اند.

شرکت سیماگر یکی از شرکت هایی معروف در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد که توسط تیمی جوان و خلاق و خوش فکر با سابقه 15 ساله در زمینه برنامه نویسی و راه اندازی استارت آپ و دیجیتال مارکتینگ تاسیس شده است. با طراحی سایت لوله كشي آب و فاضلاب شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را برای بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

اولین هدف از اجرای صحیح لوله کشی فاضلاب شهری و خانگی خارج کردن پساب آلوده از مناطق مسکونی و انتقال آن به تسویه خانه است.

اگر نصب لوله فاضلاب برپایه اصول خود صورت نگیرد باعث فرسودگی و کم شدن طول عمر مفید سیستم انتقال فاضلاب ساختمان می‌شود؛ به همین دلیل از جمله برجسته‌ترین مراحل ساخت و حتی بازسازی ساختمان می‌باشد.

در زمان ساخت بنا شاید کمتر به لوله کشی فاضلاب دقت کرده باشید، ولی این بخش می‌تواند کیفیت زندگی را تحت شعاع خود قرار دهد.

بهتر است این موضوع را در اولویت خود قرار دهید، چون به طور مستقیم با سلامت شما و عزیزانتان ارتباط دارد و اشتباه یا سهل‌انگاری در اجرای آن، انتشار آلودگی، بوی بد محیط و افزایش هزینه‌ها در بلند مدت را موجب می‌شود.

تمام آیین‌نامه‌ها موجود برای لوله کشی، مخصوصا لوله کشی فاضلاب برای حفظ ایمنی و بهداشت عموم مردم وضع شده‌اند و تمام آنها لازم‌الاجرا هستند.

برخلاف سیستم لوله کشی آب که در آن جریان آب تحت فشار است، سیستم فاضلاب ساختمان فشاری بر آن نیست و جریان فاضلاب به واسطه جاذبه زمین و شیب لوله کشی صورت می‌گیرد.

البته در مسیر جریان فاضلاب از نصب سیفون و لوله تهویه استفاده می‌شود تا از بازگشت فاضلاب، خروج گاز سمی و موجوداتی موزی که در آن زندگی می‌کنند جلوگیری کند.

  ۱- برآورد دقیق مقدار مواد و مصالح مورد نیاز اجرای پروژه لوله کشی فاضلاب ساختمان، که از خرید بیش از اندازه لوله، اتصالات و دیگر موارد پیشگیری به عمل می‌آید، که دورریز را کاهش و هزینه اجرا را به حداقل می‌رساند.

۲- از اشتباه کاری و دوباره کاری ناشی از عدم تخصص عامل اجرای سیستم فاضلاب جلوگیری می‌شود.

۳- یکی از پارامترهای مهم در این زمینه استاندارد بودن و درجه یک بودن لوازم تاسیسات بهداشتی است که افزایش طول عمر سیستم فاضلاب را در پی خواهد داشت.

لیست قیمت لوله کشی فاضلاب با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت به صورت 24 ساعته توسط متخصصین فرداسازان واحد ۱- لوله‌هایی که به صورت افقی نصب شده‌اند باید شیب مناسبی داشته باشند تا مواد و آب موجود در لوله به طور کامل خارج شود.

کم یا زیاد بودن شیب لوله‌های افقی، سیستم فاضلاب ساختمان را مختل می‌کند؛ بطوری که اگر شیب آن زیاد باشد آب موجود در لوله سریعتر از مواد خارج می‌شود در نتیجه باعث گرفتگی لوله می‌شود.

و همینطور اگر شیب کم باشد، با کم شدن میزان جریان فاضلاب، خیلی سریع لوله دچار گرفتگی می‌شود.

نکته: بهترین میزان شیب لوله‌های افقی «۲ درجه» است.

۲- اتصالاتی که در سیستم فاضلاب ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد «۴۵ درجه» است.

۳- برای نگه داشتن و جلوگیری از رها شدن لوله‌ها، از بست‌های مخصوص استفاده می‌شود.

۴- نصب دریچه بازدید قبل از اتصال لوله قائم به افقی و در انتهای لوله‌های افقی ضروری است و باید در دسترس باشد تا در صورت لزوم از آن استفاده شود.

۵- بعد از اتمام لوله کشی ساختمان، باید آن را تست کنید و هرگونه مشکل نشتی را پیدا و رفع کنید.

به دلیل اهمیت این مرحله که موجب جلوگیری از انتشار بو و آلودگی می‌شود، حتما در چند نوبت و به مدت تقریبی ۵ ساعت این آزمایش را با آب انجام داده تا کاملا از آب بندی شدن سیستم فاضلاب اطمینان حاصل شود.

۶- سرعت تخلیه فاضلاب در عملکرد صحیح و عمر مفید آن موثر است و همچنین بهتر است از مخزن رسوب‌گیر با کیفیت استفاده شود تا گرفتگی لوله به کمترین میزان خود برسد.

۷- تراس یا بالکن باید دارای کفشو باشد و البته کفشوها نباید به صورت مستقیم به فاضلاب شهری متصل باشند.

۸- سیستم فاضلاب سرویس بهداشتی باید از فاضلاب آشپزخانه مجزا باشد و حداقل هر ۱۰ طبقه دارای یک هواکش کمکی باشد.

۹- با قرار دادن مقوا تاخورده در زیر لوله می‌توان فشار نقطه‌ای را کنترول و احتمال آسیب دیدن آن را کاهش داد.

۱۰- لوله‌های پلیمری در مقابل اشعه ماورای بنفش تا حدی آسیب پذیر هستند پس بهتر است در معرض تابش مستقیم نور خورشید نباشند.

۱۱- در صورتی که در زمستان کار اجرای لوله کشی انجام می‌شود، بهتر است برای تست از آب نمک استفاده کنید، یا در صورت استفاده از آب برای جلوگیری از یخ زدگی لوله‌ها بعد از تست، آب درو سیستم را تخلیه کنید.

۱۲- سیستم فاضلاب ساختمان پس از اجرا تا چندین سال نباید دچار گرفتگی شد، چون می‌تواند هزینه زیادی برای باز کردن و تعمیر آن لازم باشد؛ و هزینه لوله‌بازکنی فقط ممکن است بخشی از آن باشد.

۱۳- در ساختمان‌هایی که بوی فاضلاب وارد فضای داخلی می‌شود، لوله کشی فاضلاب به درستی اجرا نشده است؛ و این می‌تواند به دلیل عملکرد نادرست هواکشی لوله‌های ونت باشد که بوی فاضلاب در آب حل و دفع نشده است.

۱۴- در انتخاب لوله همیشه کیفیت مهمتر از قیمت است و لوله باید تحمل فشار حداقل ۶ اتمسفر را داشته باشد تا در مقابل فشارهای داخلی و خارجی، دیواره لوله ترک نخورد.

۱۵- تمام وسایل بهداشتی باید دارای سیفون باشند و هر سیفون باید هواکش داشته باشد.

۱۶- انتهای لوله هواکش باید تا بالاترین نقطه ساختمان ادامه پیدا کند و همچنین آب باران و فاضلاب نباید در یک چاه تخلیه شوند.

در گذر زمان برای اجرای لوله کشی فاضلاب از لوله‌هایی با جنس و کیفیت مختلفی استفاده شده است.

که در این بخش به توضیح مهم‌ترین انواع آن می‌پردازیم.

لوله چدنی : از قدیمی‌ترین لوله‌های فاضلابی است که به دلیل وزن زیاد، هزینه بالا، اجرای سخت و زمانبر بودن منسوخ شده است.

لوله پلیکا : این لوله تقریبا ارزان‌ترین نوع لوله برای فاضلاب می‌باشد که منعی برای اجرای آن وجود ندارد ولی به دلیل استفاده برخی افرد از لوله پلیکا گرانول که نوعی لوله بازیافتی و کم کیفیت است توصیه نمی‌شود.

لوله گالوانیزه : برای فاضلاب لوازم بهداشتی از این لوله استفاده می‌شود و در مقابل خوردگی و زنگ زدگی به دلیل دارا بودن یک لایه عایق، مقاوم است.

لوله پلی اتیلن : این نوع از لوله با سه نوع مواد PE63, PE80 و PE100 تولید می‌شود.

که PE63 تقریبا منسوخ شده و از لوله‌های پلی اتیلن استاندارد ۴ بار و ۶ بار برای لوله کشی فاضلاب استفاده می‌شود.

لوله پوش فیت : بهترین لوله جهت لوله کشی فاضلاب، پوش فیت است که در دو مدل معمولی و سایلنت (بی‌صدا) تولید می‌شود.

در مدل سایلنت که قیمت بالاتری دارد هنگام عبور فاضلاب صدای آن در فضای داخلی ساختمان شنیده نمی‌شود.

اتصال لوله‌های پوش فیت به صورت نر و ماده است و به وسیله واشر لاستیکی درون آن آب بندی می‌شود.

شرکت فرداسازان واحد در تمام پروژه‌های خود از لوله پوش فیت با بالاترین کیفیت استفاده می‌کند و ۶ ماه گارانتی به مشتریان خود می‌دهد.

روش اجرای لوله کشی به نحوه انجام آن ارتباط دارد و جنس و نوع لوله می‌تواند پلیکا، پلی اتیلن یا پوش فیت باشد.

لوله کشی فاضلاب به روش تونلی: لوله‌های فاضلاب در این روش از درون تونل حفاری شده عبور می‌کنند.

لوله کشی فاضلاب به روش روباز: در این روش که درگذشته هم انجام می‌شده است لوله‌ها در کف ساختمان قرار می‌گیرند و با مصالح پوشیده می‌شوند، از این رو به آن روش سنتی  یا کف خواب می‌گویند.

لوله کشی فاضلاب به روش زیر سقفی: در لوله کشی زیر سقفی به جای قرار دادن لوله‌های فاضلاب در زیر کف ساختمان آنها را در سقف قرار می‌دهند.

البته در برخی پروژه‌ها تلفیقی از روش روباز و زیر سقفی انجام می‌شود.

شرکت فرداسازان واحدی از معتبرترین شرکت‌های خدمات ساختمانی در استان تهران بوده که با تیمی کارآزموده و جوان، به مشتریان خود قبل از انجام کار مشاوره رایگان می‌دهد تا با برنامه ریزی، انجام پروژه لوله کشی فاضلاب ساختمان خود را شروع کنند.

روش لوله کشی زیر سقفی نسبت به سایر روش‌ها بهتر است، چون دسترسی به لوله‌ها در زمان تعمیر یا نوسازی بسیار راحت است.

در روش کف خواب یا رو باز به دلیل اینکه نیازی به اجرای اصول محاسباتی دقیق مانند زیر سقفی نیست سرعت عمل در لوله کشی بیشتر است.

در روش زیر سقفی به دلیل اینک مصالح یا جسم سنگینی بر روی لوله قرار نمی‌گیرد، کمترین میزان فشار به سیستم فاضلاب وارد می‌شود.

در روش زیر سقفی به علت زمانبر بودن، لزوم اجرای دقیق، دستمزد بالاتر لوله کش و همچنین استفاده از مواد و لوله‌های مرغوب هزینه اجرا بالاتر است.

با عرض سلام و خسته نباشی من سیستم لوله کشی ساختمانم به جدول داخل کوچست مثل روشویی ظرفشویی و لبایشوییی ک و بعد طی مسیری با لوله اب باران یکی میشن.

مشکل من اینجاست که بوی فاضلاب جدول میاد داخل خونه.

ونت هم داره.

ی مدتی ونتو بستم ولی تاثیری نداشت مخصوصا زمانی که خونه نیستیم حداقل ۴ ساعت میایم بو همه خونه رو برداشته.

درخواست راهنمایی داشتم با تشکر.

سعیدی .

گلستان سلام دوست عزیز ۱- کلیه سیفون های داخل ساختمان چک شود و در صورت نیاز تعویض گردند(توالت، دست شویی، ظرف شویی، کفشور و غیره) ۲- تمامی لوله های فاضلاب داخل ساختمان با اسید و آب گرم شستشو داده شوند نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

تلفن شرکت : 0912-8238263 تلفن شرکت : 0912-8238263 مهندس واحدی : 0912-8238263 حامدی : 0912-8238263 آدرس: بزرگ راه بعثت، خیابان شهید بخارایی، مجتمع تجاری اداری ابریشم، طبقه اول، واحد 14 برای اطمینان بیشتر شماره فرداسازان واحد را از 118 بخواهید.

ارائه خدمات در استان تهران و البرز قیمت لوله کشی فاضلاب نصب انشعابات فاضلاب نصب سیفون فاضلاب در تهران تجهیزات شرکت لوله کشی فاضلاب بازسازی ساختمان نقاشی ساختمان تخریب کاری سنگ فرش شرکت فردا سازان واحد با هدف اجرای پروژه های ساختمانی، کلیه خدمات شهری و شهرداری، پخش و فروش انواع لوله ها و اتصالات پوش فیت در سراسر تهران بزرگ کار خود را آغاز کرده است.

شرکت فردا سازان واحد با همکاری تیم طراحی و مشاور مجرب، به کارگیری و استفاده از مهندسان مجرب، تکنسین های متخصص و کارگران متبحر باعث گردیده تا اجرا با کیفیت مناسب، مورد تأیید و نظر کارفرما و دستگاه نظارت امکان پذیرد.

در هر حالت با اندیشه برتر، هماهنگی و مشاوره کاری انجام شده حتما موفق خواهیم شد و فردا از آن ماست.

تماس : 0912-8238263 _ بازدید و کارشناسی رایگان در تهران

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map