طراحی سایت لوله و اتصالات

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

اصلا ما چرا باید طراحی سایت لوله و اتصالات داشته باشیم ؟؟

استیو جابز هم مالک شرکت اپل هم نه به این شکل اما این سوال را پرسیده بود. او تک تک عملیات هایی را که در شرکتش انجام می شد را به چالش کشید و همه نیروهای کاری از مهندسان گرفته تا پرسنل مالی را به انجام کارها به روشهای متفاوتی با گذشته واداشت. زیرا همیشه از آنها می خواست که راجع به اینکه چرا کاری را به یک روش خاصی انجام می دهند فکر کنند و این جواب که “خب این روش ایه که همه همینطوری انجام میدن” اصلا برای او قانع کننده نبود.

من وقتی چندین سال پیش اولین حرفه تجاری خود رو شروع کردم اولین چیزی که از خودم پرسیدم این بود که آیا من به یک وبسایت نیاز دارم؟ چرا چنین فکری کردم؟ چرا من به وب سایت نیاز دارم؟ به چه شرکت طراحی سایت اعتماد کنم؟

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و دیجیتال مارکتینگ میباشد که آماده مشاوره و آگاه سازی شما مشتریان گرامی در جهت توسعه کسب وکار اینترنتی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

صنایع لوله، اتصالات و پروفیل در جهان بسیار مهم بوده و حجم بالایی از صادرات و واردات مبادی ورودی و خروجی گمرکی کشورهای در حال توسعه و پیشرفته را تشکیل می‌دهند.

با یک جستجوی ساده در سایت هایی که آمار صادرات و واردات تمام محصولات را از مبادی گمرکی سراسر دنیا اعلام می‌کنند، می‌توان جایگاه این صنعت را در دنیا متوجه شد.

سالانه بیش از صدها میلیون دلار پول تنها برای خرید و فروش محصولات این صنعت در دنیا جا به جا می‌شود.

کافیست برای مشاهده این آمار  HS CODE خاص آن ها را بررسی کنید.

  فرض کنید یک تاجر یا فعال ایرانی صنایع لوله و اتصالات، قصد دارد تا در تناژ بالا از شما خرید نموده و برای یکی از کشورهای همسایه صادر نماید.

به دلیل آشنایی اکثر تجار امروزی، برای تامین کالاها، این افراد به عنوان اولین و سریع ترین مسیر به اینترنت مراجعه می‌کنند.

با مشاهده نتایج، معمولا روی 5 تا 8 نتیجه اول کلیک می‌کنند و سایت های شما را باز می‌کنند.

اولین نکته ای که برای چنین افرادی حائز اهمیت است، ابزارهای اعتمادساز شما است.

صفحات درباره ما و معرفی شرکت قدرتمند می‌توانند نظر چنین فعالانی را به خود جذب کنند.

  تمامی راه های ارتباطی با شرکت از جمله شبکه های اجتماعی مانند واتس اپ، اینستاگرام، تلگرام و.

.

.

، تلفن های تماس، فکس، آدرس دفتر، آدرس کارخانه، کمپانی پروفایل و.

.

.

باید به کمک جلوه های گرافیکی زیبا در این صفحه ذکر شود.

استفاده از اسلایدرهای عکس برای نشان دادن عکس های باکیفیت و اختصاصی از خط تولید لوله و اتصالات یا خود محصولات نیز می‌تواند به رفتار شرکتی شما در سایت کمک کند.

چیزی که مشابه آن در طراحی سایت ساختمانی نیز دیده می‌شود.

همچنین بهتر است با استفاده از مپ های سه بعدی، آدرس دفتر فروش را در این صفحات، دقیقا روی نقشه و در محل دقیق نمایش دهید.

  امروزه سعی می‌شود تا برای راحتی بیشتر مخاطب برای دسترسی به اطلاعات دقیق، مختصر و مفید شرکت شما، از ابزار حرفه ای تر استفاده شود.

کمپانی پروفایل یا نمایه شرکت یکی از بخش هایی است که امروزه در  ساخت سایت پروفیل، لوله، اتصالات و صنایع مشابه نقش بسیار موثری را ایفا می‌کند.

البته این کمپانی پروفایل طراحی متفاوتی با انواع قدیمی و قابل دانلودی دارد که از قسمت درباره ما هر سایت قابل دریافت بودند.

طراحی کمپانی پروفایل امروزه به وسیله طراحان و مستقیما روی سایت صورت می‌گیرد و دیگر خبری از دانلود فایل نیست.

  مزیت این نوع طراحی سایت لوله، اتصالات و پروفیل برای نمایه شرکت، امکان ایجاد تغییرات سریع است.

همچنین نمایه ها دیگر قابل دانلود نیستند و مشکلاتی از قبیل تفاوت اطلاعات موجود در نسخه های قدیمی و جدید دیگر دیده نمی‌شود.

در مورد لیست قیمت نیز با توجه به نوسانات ارزی ایران و تغییر لحظه ای قیمت ها، طراحی فایل دانلودی نمی‌تواند کمک کننده باشد.

زیرا قیمت ها به سرعت تغییر می‌کنند و برخی مشتریان حساس روی قیمت این موضوع را یک امتیاز منفی به برای شما به حساب می‌آورند.

نکته دیگر این است که با استفاده از فرمت جدید طراحی لیست قیمت، قادر خواهید بود به وسیله وب مستر در کمتر از چند لحظه قیمت ها را بروزرسانی کنید.

  البته اهمیت محتواهای متنی نیز همچنان فراوان است و مطالب با حجم بین 1000 تا 2000 کلمه در صورتی که درست و اصولی نوشته شوند و با پادکست، ویدیو و بنرهای گرافیکی اختصاصی درون محتوا ترکیب شوند، معجزه در پیشرفت سایت شما رخ می‌دهد.

نکته مهم در استراتژی محتوا، انتقال مرحله به مرحله و قطره چکانی اطلاعات به مشتری است.

البته پرهیز از حاشیه نویسی نیز باید مد نظر قرار داده شود.

زیرا حاشیه نویسی بیش از حد یا قرار دادن تصاویر و ویدیوهای بی ربط به عنوان جستجوی مخاطب، می‌تواند سریعا او را از صفحه خارج شود.

  ما از سال ۸۸ وارد کسب ‌و ‌کار در دنیای‌ مجازی ‌و‌ دیجیتال شده‌ایم و از افتخارات ارزشمند ما موفقیت مشتریان دیرین و معرفی ما توسط آنها به متقاضیان جدید می‌باشد.

افراد فعال در سیماگر متخصص در زمینه‌ی طراحی‌وب، برنامه‌نویسی و تجارت‌الکترونیک می‌باشند که هدف آنها طراحی‌و‌ساخت محصولات‌دیجیتالی است که کسب‌و‌کارها (شرکت‌ها، سازمان‌ها، اشخاص و…) را به سوی بهترین‌ها در دنیای مجازی هدایت کنند.

به امید آنکه بتوانیم نقش مؤثری در بهبود و توسعه‌‌ی رسانه‌های‌دیجیتال‌فارسی داشته‌باشیم.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map