طراحی سایت لیبل پشت چسبدار

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت لیبل پشت چسبدار شما میتوانید سریعا کسب وکار اینترنتی خود را ایجاد و توسعه دهید، دنیای امروز اینترنت در تلاش است تا کسب و کار سنتی دیروز را به کسب وکار اینترنتی امروز متصل کند . شبکه های اجتماعی و فضای وب سایت باعث بیشتر دیده شدن و در نهایت باعث افزایش فروش میشود.

شرکت سیماگر با حضور برنامه نویسان برتر چند ساله ایران و چین و هند توانسته است در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی حضور پر رنگی داشته باشد..با طراحی سایت لیبل پشت چسبدار شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

چیزی در اینجا پیدا نشد.

شرکت چاپ و انتشارات در سال ۱۳۴۴ با هدف انتشار و چاپ کتاب در فضایی بالغ بر ۱۰ هزار مترمربع راه اندازی شد.

شرکت تا سال ۱۳۹۸ در بخش های چاپ افست و صحافی متمرکز بود.

بر اساس برنامه تجهیز شرکت به ماشین آلات دو بخش لیبل و بسته بندی با استفاده از به روز ترین ماشین آلات این حوزه در بهمن ماه سال ۱۳۹۸ گشایش یافت.

شرکت در حال حاضر در سه بخش افست، چاپ بسته بندی و چاپ لیبل با خطوط کامل تولید در هر سه بخش به فعالیت مشغول است و محصولات خود را با بهترین کیفیت و متریال در کمترین زمان ممکن در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

تهران ، جاده مخصوص ، کیلومتر5 نبش بلوار شیشه مینا 0912-8238263 ( 6 خط پاسخگویی ) جهت ارتباط در جامعه 0912-8238263 سیماگر.

ir 0912-8238263

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map