طراحی سایت ماساژ رولی صورت

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت ماساژ رولی صورت شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است که به صورت مختصر به بیان آن میپردازم از جمله این فواید در دسترس بودن به صورت 24 ساعت در شبانه روزی میباشد، کاهش هزینه ها از نظر مصرف آب و گاز و برق ، جلوگیری از اتلاف زمان برای پاسخگویی به مشتری و آنلاین بودن ، داشتن یک بازاریابی قوی بدلیل اینکه مشتریان شما میتوانند تمامی محصولات و خدمات شما را بصورت کامل رصد کنند و عملا نمایشگاه بین المللی محصولات شما با کمترین هزینه همیشه برپاست ، بدون اینکه قبض آب ، برق ، مالیات و … داشته باشید. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر طراحی سایت و تولید کننده استارت آپ با سابقه درخشان است که مشاورین ما برای مشاوره به سوالات و استعلام قیمت های درخواستی شما آماده است.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

این مطلب را به دوست خود ارسال کنید اطلاعات شما نزد فروشگاه اینترنتی تجهیزات ورزشی کافه ورزش کاملا محفوظ می باشد - این ماساژ رولر از جنس سنگ جید می باشد.

- این رول ماساژ برای صورت قابل استفاده است.

- ابعاد : طول : 14.

5، عرض : 5 سانتیمتر - طول غلتک آجدار: 4.

5 و غلتک سیقلی : 4 سانتیمتر می باشد.

این محصول را با دوستان خود به اشتراک بگذارید چین طول : 14.

5، عرض : 5 سانتیمتر صورت - مناسب برای پف زیر چشم - این ابزار به صورت دو طرفه طراحی شده است.

- یک غلتک به صورت آجدار و غلتک دیگر سطح سیقلی دارد.

- از بین بردن تنش و گرفتگی در سطح پوست صورت - بالا بردن خاصیت ارتجاعی - بالا بردن میزان گردش خون در صورت - استفاده از این ابزار به جذب بهتر محصولات مراقبت از پوست کمک می کند.

- با استفاده از ماساژور جید رولر صورت پوست شما سالم تر شده و شادابی خود را بدست می آورد.

- این غلتک برای کاهش چین و چروک و سفت کردن پوست صورت کمک می کند.

- این ابزار برای مناطقی مانند گردن، چانه، گونه ها و پیشانی ایده آل است، و غلتک صیقلی آن برای مناطق اطراف چشم، بینی و لب مناسب است.

- به دلیل اینکه این غلتک از سنگ جید طبیعی ساخته شده است امکان تفاوت رنگ با تصویر وجود دارد.

ماساژ از دیرباز تا کنون بسیار پیشرفت کرده و برتنوع آن افزوده شده است.

همچنین تنوع و گستردگی در ابزار و لوازم ماساژ نیز بر کسی پوشیده نیست.

از انواع لوازم چوبی گرفته تا سنگی، روغن ها و شمع های ماساژ، تمامی این محصولات برای بهبود کیفیت و روند ماساژ برای ماساژور و فرد ماساژ گیرنده ساخته شده است.

فواید سنگ ها نیز از جمله مواردی است که باعث شده است متخصصین به تولید محصولات با استفاده از سنگ های طبیعی و با توجه به خواص درمانی آن ها روی بیاورند.

یکی از محصولات طبیعی که اخیرا مورد توجه قرار گرفته است، ماساژور جید رولر صورت است که این ماساژور رولر از جنس سنگ جید می باشد.

این ابزار به صورت دو طرفه طراحی شده و یک غلتک به صورت آجدار و غلتک دیگر سطح سیقلی دارد.

این ماساژور برای صورت طراحی و قابل استفاده است.

ماساژور جید رولر صورت با ابعادی به طول : 14.

5 و عرض : 5 سانتیمتر و وزنی سبک قابل حمل بوده و در هر مکانی قابل استقاده است.

طول غلتک آجدار آن 4.

5 و غلتک سیقلی آن 4 سانتیمتر می باشد.

ماساژور رولی صورت جید مناسب برای پف زیر چشم، از بین بردن تنش و گرفتگی در سطح پوست صورت، بالا بردن خاصیت ارتجاعی و بالا بردن میزان گردش خون در صورت است.

استفاده از این ماساژور صورت به جذب بهتر محصولات مراقبت از پوست کمک کرده و پوست شما را سالم ترو شاداب تر می کند.

این غلتک برای کاهش چین و چروک و سفت کردن پوست صورت نیز کمک می کند.

ماساژور جید رولر صورت برای مناطقی مانند گردن، چانه، گونه ها و پیشانی ایده آل است و غلتک سیقلی آن برای مناطق اطراف چشم، بینی و لب مناسب است.

به دلیل اینکه این غلتک از سنگ جید طبیعی ساخته شده است امکان تفاوت رنگ با تصویر وجود دارد.

از ماساژور جید رولر صورت 3 بار در هفته و هر بار به مدت 5 تا 10 دقیقه می توان استفاده کرد.

به کمک این ماساژور شما پوستی شاداب و سالم خواهید داشت.

- این ماساژ رولر از جنس سنگ جید می باشد.

- این رول ماساژ برای صورت قابل استفاده است.

- ابعاد : طول : 14.

5، عرض : 5 سانتیمتر - طول غلتک آجدار: 4.

5 و غلتک سیقلی : 4 سانتیمتر می باشد.

- مناسب برای پف زیر چشم - این ابزار به صورت دو طرفه طراحی شده است.

- یک غلتک به صورت آجدار و غلتک دیگر سطح سیقلی دارد.

- از بین بردن تنش و گرفتگی در سطح پوست صورت - بالا بردن خاصیت ارتجاعی - بالا بردن میزان گردش خون در صورت - استفاده از این ابزار به جذب بهتر محصولات مراقبت از پوست کمک می کند.

- با استفاده از ماساژور جید رولر صورت پوست شما سالم تر شده و شادابی خود را بدست می آورد.

- این غلتک برای کاهش چین و چروک و سفت کردن پوست صورت کمک می کند.

- این ابزار برای مناطقی مانند گردن، چانه، گونه ها و پیشانی ایده آل است، و غلتک صیقلی آن برای مناطق اطراف چشم، بینی و لب مناسب است.

- به دلیل اینکه این غلتک از سنگ جید طبیعی ساخته شده است امکان تفاوت رنگ با تصویر وجود دارد.

شیوه استفاده : - از ماساژور جید رولر صورت 3 بار در هفته و هر بار به مدت 5 تا 10 دقیقه می توانید استفاده کنید.

کافه ورزش به عنوان یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه های اینترنتی دوچرخه و لوازم دوچرخه، با امکان پرداخت در محل، امکان بازگشت کالا تا 4 روز و تضمین اصل‌بودن کالا موفق شده به عنوان فروشگاه تخصصی دوچرخه خود را مطرح کند.

در کافه ورزش، میتوانید انواع دوچرخه های حرفه ای، دوچرخه های شهری، دوچرخه کوهستان و دوچرخه جاده، انواع دوچرخه بچه گانه و همچنین دوچرخه بانوان از برندهای معتبری مانند فوجی (Fuji)، کنندال (Cannondale)، جی تی (GT) و همچنین تمامی لوازم مورد نیاز دوچرخه را مشاهده کنید.

مشخصات فنی را مطالعه کنید و اینترنتی خریداری نمایید.

در این فروشگاه نخصصی دوچرخه،انواع لوازم دوچرخه شامل ابزار و آچار، چراغ دوچرخه، باربند دوچرخه، تلمبه دوچرخه، گلگیر دوچرخه و ترکبند دوچرخه، استند دوچرخه، قمقمه ورزشی، ساعت و کیلومتر شمار دوچرخه را می توانید مشاهده و بررسی نمایید.

در فروشگاه کافه ورزش، انواع پوشاک دوچرخه سواری شامل  کفش دوچرخه سواری، لباس دوچرخه سواری، عینک ورزشی، ساعت ورزشی، جوراب و دستکش دوچرخه سواری، کلاه ایمنی، کیف و کوله پشتی دوچرخه و همینطور لوازم نگهداری و سرویس دوچرخه را مشاهده کنید.

لوازم جانبی دوچرخه و قطعات تخصصی دوچرخه شامل زین دوچرخه، کرپی و گریپ دوچرخه، گوشواره دوچرخه، کمک فنر، کاسه دوشاخ، فرمان و زنجیر دوچرخه و دیگر قطعات چرخ دوچرخه را میتوانید مشاهده کنید.

یکی دیگر از بخش هایی که کافه ورزش به صورت تخصصی در آن فعالیت می کند، فروش انواع دستگاه بدنسازی باشگاهی شامل انواع نیمکت بدنسازی، دستگاه وزنه آزاد، دستگاه بدنسازی چندکاره و همینطور دستگاه بدنسازی هوازی شامل انواع تردمیل، الپتیکال یا اسکی باشگاهی، اسکالیت، دوچرخه ثابت ایستاده، دوچرخه ثابت نشسته، اسپینینگ و استپر و همچنین انواع دستگاه ورزش خانگی است.

برای خرید دستگاه بدنسازی و همچنین مشاهده قیمت دستگاه بدنسازی می توانید به بخش دستگاه بدنسازی مراجعه نمایید.

در بخش تجهیزات رشته های ورزشی لوازم مورد نیاز برای رشته های مختلف ورزشی مانند فوتبال، والیبال و بسکتبال، ورزش های آبی، لوازم اسکی، اجاق ها و یخچال های کمپینگ را می توانید بررسی کنید.

انواع ماساژورهای خانگی، تخت ماساژ، ماساژور پا و صندلی ماساژ و لوازم ماساژ را نیز در بخش های سایت می توانید مشاهده کنید.

همچنین اگر نیاز به تعمیر تردمیل و یا تعمیر الپتیکال و یا تعمیر دوچرخه ثابت و یا به طور کلی به تعمیر دستگاه بدنسازی خود نیاز داشتید می توانید در بخش تعمیرکار درخواست خود را ثبت نمایید و یا لوازم دستگاه بدنسازی مورد نظر خود را از بین مانیتورها از جمله  مانیتور تردمیل، مانیتور الپتیکال، مانیتور دوچرخه ثابت و یا موتورها از جمله موتور تردمیل، موتور شیب و یا از بین بردهای تغذیه از جمله برد تغذیه تردمیل، برد تغذیه الپتیکال، برد تغذیه دوچرخه ثابت و یا انواع قاب های جانبی از جمله قاب تردمیل، قاب الپتیکال و قاب دوچرخه ثابت  را مشاهده کنید.

همچنین انواع سنسور تردمیل،  تخته تردمیل،  رولر تردمیل،  اینورتر تردمیل،  تسمه تردمیل، تسمه الپتیکال، تسمه دوچرخه ثابت و انواع ژنراتور اسکی باشگاهی را نیز می توانید مشاهده کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

اگر نیاز به تعمیرکار برای تعمیر دوچرخه خود داشتید می توانید در بخش درخواست تعمیرکار، درخواست خود را ثبت نمایید و همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و به امر شما رسیدگی می کنند.

در حال حاضر تامین کنندگان زیادی با کافه ورزش همکاری می کنند که شما نیز در صورتی که تولید کننده لوازم ورزشی و یا وارد کننده آن هستید، می توانید در بخش ثبت نام فروشندگان ثبت نام کنید و همکاری خود را با کافه ورزش آغاز نمایید.

تهران، بلوار میرداماد، ساختمان آرین، شماره 228، ورودی شرقی، طبقه 9، واحد 35 0912-8238263 , 0912-8238263 0912-8238263 , 0912-8238263 سیماگر.

com تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعق به سایت فروشگاه اینترنتی تجهیزات ورزشی کافه ورزش می باشد.

طراحی سایت و سئو توسط گروه تخصصی آرمانیک | مشاوره تبلیغات توسط مدیروب

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map