طراحی سایت ماسک تنفسی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت ماسک تنفسی شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است که به صورت مختصر به بیان آن میپردازم از جمله این فواید در دسترس بودن به صورت 24 ساعت در شبانه روزی میباشد، کاهش هزینه ها از نظر مصرف آب و گاز و برق ، جلوگیری از اتلاف زمان برای پاسخگویی به مشتری و آنلاین بودن ، داشتن یک بازاریابی قوی بدلیل اینکه مشتریان شما میتوانند تمامی محصولات و خدمات شما را بصورت کامل رصد کنند و عملا نمایشگاه بین المللی محصولات شما با کمترین هزینه همیشه برپاست ، بدون اینکه قبض آب ، برق ، مالیات و … داشته باشید. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر طراحی سایت و تولید کننده استارت آپ با سابقه درخشان است که مشاورین ما برای مشاوره به سوالات و استعلام قیمت های درخواستی شما آماده است.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

تبریز - سیماگر - برای نخستین بار در کشور، تیمی متشکل از ۱۰ نفر از جوانان متخصص آذربایجان‌شرقی در قالب یک شرکت و در مدت یک ماه موفق به ساخت دستگاه تولید ماسک شدند.

حسین پور، مدیرعامل شرکت سازنده دستگاه تولید ماسک، روز پنجشنبه در یک گفت و گوی خبری اظهار کرد: چون این دستگاه در داخل کشور وجود نداشت و وارد می شد، تصمیم گرفتیم با مشارکت  نفراتی با تخصص های مختلف فنی نسبت به بومی سازی آن اقدام کنیم.

  وی افزود: بر این اساس یکایک قطعات دستگاه تولیدکننده ماسک را طراحی و سپس با استفاده از ماشین آلات و دستگاه های «سی  ان سی» داخلی آن را تولید کردیم.

  وی ادامه داد: این دستگاه قادر است با تعویض غلطک و نوع پارچه مصرفی، انواع ماسک مورد نیاز کشور از جمله ماسک فیلتردار، موسوم به «ان ۹۵» را تولید کند.

ابتکار تیم جوانان تبریزی در ساخت دستگاه تولید ماسک با استقبال گسترده ای مواجه شده و آنان از امروز تولید انبوه این دستگاه را با ساخت سه مورد سفارش آغاز کرده اند که به گفته آنان تا یک ماه آینده به اتمام می رسد.

هر یک از این  دستگاه ها قادر  است روزانه ۵۰ هزار عدد انواع ماسک را تولید کند.

  تیم جوان مهندسان تبریزی امیدوارند در سایه حمایت نهادهای مسوول نه تنها بتوانند نیاز داخلی به دستگاه های تولید ماسک را برطرف کنند، بلکه آن را به خاررج از کشور نیز صادر کنند.

تبریز- سیماگر - مدیرعامل آب منطقه ای آذربایجان شرقی با اشاره به تصویب… شیراز- سیماگر- محور زندیه، دروازه تاریخی و تلاقی‌گاه سنت و مدرنیته… ایلام - سیماگر - مردم ایران نخستین روز از آخرین ماه پادشاه فصل ها را… رشت - سیماگر- حدود یکسال از ظهور ویروس منحوس کرونا گذشت؛ اما سایه… مشهد- سیماگر- روند صعودی آمار ابتلا به کرونا در شهرهای مختلف باعث شد… سمنان- سیماگر- خوشنویسی، هنری اصیل و قدیمی در نزد ایرانیان است که… ساری - سیماگر - زمزمه پایان ذخایر معدنی در حالی این روزها کارخانه سیمان… سیماگر- یاسوج- سید حمید عبدلپور و همسرش زوج معلول موفق کهگیلویه و بویراحمد… رشت – سیماگر – معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع… ارومیه- سیماگر- احیای دریاچه ارومیه به عنوان دغدغه نخست مردم خطه آذربایجان… نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map