طراحی سایت ماشین آلات تصفیه آب

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

وب سایت، امکان حضور هر شخص، مجموعه، شرکت و سازمان را در دنیای وب فراهم می کند. داشتن یک وب سایت اینترنتی مانند داشتن یک مغازه، فروشگاه و یا فضایی است که دارای هیچ محدودیت مکانی و زمانی نیست و در دسترس کل جهان می باشد. با ما همراه باشید تا در کوتاه ترین زمان ممکن شما را وراد فضای کسب و کار اینترنتی کنیم.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه تولید تخصصی طراحی سایت ، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با طراحی سایت ماشین آلات تصفیه آب شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

پیشگامان ماشین سازی نامجو | طراح و سازنده ماشین آلات صنایع غذایی با توجه به وجود ضايعات بيش از حد همراه محصول و هدر رفتن بی رويه آب مصرفی، بر آن شدیم تا كاملترين سيستم تصفيه پساب شستشو را طراحی و به واحدهای توليدی معرفی كنيم.

در خط تولید رب گوجه فرنگی، آب بسیار زیادی مصرف میشود و این یکی از معضلات بزرگ این صنعت به شمار میرود.

گروه ماشین سازی نامجو با به كار گيری خلاقیت و مهارت خود، اين سيستم را به بهترین شکل ممکن برای خطوط تولید صنایع غذایی به کار برد تا به راحتی ضايعاتی همچون پوست ، بذر ، شاخه و برگ های موجود در پساب سيستم دريافت، جدا شده و آب تصفيه شده مجددا به منبع خط دريافت، بازگردانده می شود.

با این روش تا حد بسیار زیادی از مصرف بی رویه آب جلوگیری شده و بازدهی خط تولید و بسته بندی رب گوجه فرنگی به شدت افزایش یافته است.

علاوه بر اینها، ما همواره با تفکری مبنی بر بیشترین نتیجه و کمترین اثر تخریبی بر محیط زیست فعالیت می کنیم.

فیلتر فیزیکی تصفیه آب به شکل بشکه مشبک و از جنس استنلس استیل است و آلودگی های آب ورودی به آن توسط توسط اسکرابر و شیدر حذف میشوند.

به این صورت آب تصفیه شده در یک مخزن جمع شده و می تواند به وسیله پمپ و یا به واسطه اختلاف ارتفاعی که بین دستگاه فیلتر فیزیکی تصفیه آب و خط تولید هست به چرخه تولید بازگردانده شود.

بسته به پیچیدگی خط دریافت شما ممکن است به طور کلی از ۱ تا ۳ فیلتر فیزیکی تصفیه آب نیاز داشته باشید.

هر فیلتر میتواند برای یک نوع آبی که در خط تولید قرار دارد( آب تخلیه، آب انتقال اولیه، آب انتقال ثانویه) مورد استفاده قرار گیرد.

افتخارمان، اعتماد به نفسی است که در زمان کارکرد با ماشین آلات تولید این شرکت تجربه خواهید کرد، تیم ما بدون هیچ توقفی در کنارتان خواهد ماند.

گروه پیشگامان ماشین سازی نامجو، طراح و مجری صفر تا صد پروژه های خط تولید صنایع غذایی

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map