طراحی سایت مانومتر اکسیژن

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت مانومتر اکسیژن در اینترنت شما میتوانید کاری کنید که کسب و کارتان بیشتر دیده شود. شما ابتدا به ساکن میبایست یک طراحی سایت انجام دهید و پس از آن برای بهینه سازی و نمایش داده شدن بر اساس کلماتی که مرتبط با فضای شغلی تان است وب سایت تان را به اصطلاع سئو کنید . در صورتی که برنامه های خیلی بیشتر و قوی تری مدنظر دارید میبایست وب سایت تان را در فضای وب سایت های پر بازدید تبلیغات نمایید و البته همواره این موضوع رو دقت نمایید که به برندینگ برندتان ضربه ای وارد نشود. شرکت سیماگر با دارابودن کادر تخصصی قوی در موضوعات ذکر شده آماده همکاری با شما عزیزانی که هوشمندانه بدنبال توسعه زیرساخت کسب و کارتان هستید میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

این مقاله به بررسی تخصصی مانومتر اکسیژن ، کاربرد و عملکرد آن می پردازد.

مانومتر یا گیج های فشار برای اندازه گیری فشار در صنایع و کاربردهای مختلف طراحی شده اند.

انتخاب گیج فشار باید با توجه به فرآیند باشد و نمی توان هر فشارسنجی را برای کاربردهای متفاوت به کار برد.

مانومترها به روش های متفاوتی دسته بندی می شوند، یکی از این روش ها، دسته بندی بر حسب نوع گاز یا سیال فرآیندی است که مانومتر در آن نصب می شود.

دسته بندی مانومترها بر حسب سیال فرآیند مانومتر اکسیژن برای کنترل و تنظیم اکسیژن در سیستم و فرآیندها به کار می رود.

در ساخت مانومتر اکسیژن هیچ روغنی به کار برده نمی شود.

در فشارهای بالا اکسیژن با روغن واکنش گرمازاده تولید می کند، بنابراین امکان انفجار گیج های معمولی در تماس با گاز اکسیژن بسیار بالا است.

برای جلوگیری از انفجار تجهیزات، گیج های فشار اکسیژنی طراحی شده است، که برای تست آنها به جای روغن از سیال هوا یا آب استفاده میشود.

در هر فرآیندی که سیال، گاز اکسیژن باشد باید از مانومتر اکسیژنی استفاده کرد، اما متداول ترین کاربرد این مدل گیج عبارت است از: مانند سایر گیج های فشار، مانومتر اکسیژنی نیز اندازه صفحه و رنج های فشار مختلفی دارند.

بنابراین برای خرید باید در ابتدا رنج فشار فشار را مشخص کنید.

معمولا این مدل مانومترها به صورت دوتایی نصب میشوند، به طور مثال در هوا برش مانومتر دو قلو با رنج 315 و 16 بار نصب می شود.

نوع سیال فرآیند، متریال گیج فشار را مشخص می کند.

در فرآیندهایی که سیال خورنده است باید از مانومتر اسکیژن با متریال استیل استفاده کنید و در شرایطی که سیال با برنج سازگار است مانومتر اکسیژن برنجی را به کار ببرید.

متریال برنج در مقایسه با استیل قیمت پایین تری دارد.

یکی از شناخته شده ترین گیج های فشار اکسیژنی مدل 111.

11 ویکاست، که به دلیل طراحی مناسب در سیستم های بسیاری تا کنون نصب شده است.

ویکا یکی از برندهای شناخته شده در صنعت ابزار دقیق است، که برای کاربرد و سیستم و صنایع متفاتی تجهیزات ابزار دقیق طراحی و تولید کرده است.

می توانید برای مشاهده سایر گیج های فشار ویکا به این لینک مراجعه کنید.

کمپانی ویکا برای اندازه گیری فشاردر فرآیندهایی با سیال اکسیژن مدل 111.

11 را طراحی کرده است.

مانومتر ویکا مدل 111.

11 در اندازه  های 40، 50 و 63 منطبق با استاندارد ASME B40.

100 طراحی شده است و برای اندازه گیری محدوده فشار 0…1 تا 0…400 بار می توان از آنها استفاده کرد.

متریال به کار رفته در قسمت کانکشن و سنسور اندازه گیری این فشارسنج آلیاژ مس است و اندازه آن (G 1/8 B (male و (G 1/4 B (male است.

این مدل با استفاده از بوردون تیوب برنجی مقادیر را اندازه گیری می کند.

فشار سنج های بوردنی چگونه کار می کنند؟ می توانید برای استعلام قیمت گیج فشار اکسیژنی با متحصصین ما در اویلی کالا تماس حاصل فرمایید.

همچنین برای خرید اینترنتی گیج فشار به راحتی می توانید از طریق سایت اویلی کالا اقدام نمایید و به سرعت گیج فشار اکسژن خود را دریافت نمایید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * نام * ایمیل * وب‌ سایت ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

دیدگاه اويلی کالا تامین کننده انواع ابزاردقيق و تجهيزات اتوماسيون صنعتی از برترین برندهای جهانی ابزار دقيق مهمترين مزيت اويلی کالا: 021-0912-8238263 021-0912-8238263 تلگرام/واتساپ 0912-8238263

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map