طراحی سایت ماهی بارب گیلاسی یا بارب آلبالویی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت ماهی بارب گیلاسی یا بارب آلبالویی شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است، بسیاری از شرکت‌های طراحی وب سایت وجود دارند که نه تنها کارشان گویای کیفیت کار بالای آنهاست بلکه مشاوره های قوی در زمینه تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی دارند که با ارائه این مشاوره ها جای هیچ گونه نگرانی برای شما باقی نمی‌گذارند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت است و آمادگی کامل خود را در زمینه توسعه کسب وکار اینترنتی داریم با توجه به این نکته که اکثر شما دوستان افراد بسیار باهوشی هستید و این رو خوب میدونید که اکثر موفقیت ها هم پشت ترس ها قرار گرفته پس ترس خود را کنار بگذارید و با یک مشاوره از دنیای وب سایت های اینترنتی کسب در آمد کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

بارب ها از دید ماهی اجتماعی شهرت بدی دارند ،اما چری بارب یک استثنا میباشد و ماهی مناسبی برای افزودن به هر آکواریمی است.

فقط زمانی که ماهی به حد بلوغ میرسد ، نرها رنگ آمیزی کامل خودشان را ( که اسمشان از آن منشا گرفته) نشان میدهند.

زمانی که این ماهیان در شرایط تولید مثل هستند ، به طور سراسری قرمز گیلاسی میشوند ، که این رنگ آمیزی شامل باله ها هم میشود ، اما ماده ها رنگ آمیزی ضعیف تری دارند.

به خاطر طبیعت صلح جو و دل ربایشان به طور استثنایی محبوب هستند.

در فصل تخم ریزی ، نرها اطراف ماده شنا میکنند ، باله هایشان را به اندازه ای باز میکنند که فکر میکنید دارند ترک برمیدارند (از هم جدا میشوند).

زمانی که تخم ریزی کردند مولدین باید از آکواریم خارج شوند و گرنه تخم ها را میخورند.

تغذیه: همه نوع غذای زنده ، یخ زده و پولکی را خواهند خورد.

زمانی که کوچک هستند ، مطمئن شوید که غذای پولکی به اندازه کافی خرد شده باشد.

خاستگاه هند/سریلانکا محدوده دما 22 تا 26 اجتماعی بودن عالی اندازه بالغنر به cm ماده 5 5 غذا همه غذاها سهولت نگهداری 10:10 محدوده پی اچ 6.

8 تا 7.

5 چری بارب در مقایسه با سایر گونه های بارب ماهی ظریفی است.

رنگ اصلی این ماهی نقره ای یا سیاه است که یک خط افقی طلائی در قسمت وسط بدن ماهی خود نمایی می کند.

در دوره ی تخمریزی ماهی نر به آلبالویی روشن تغییر رنگ می دهد که نام ماهی نیز از آن گرفته شده است.

بهترین تانک برای این ماهی،تانکی همراه با گیاه  و حداقل حجم ۱۱۰ لیتر دارای آب با پی هاش حدود ۶ تا ۷ می باشد.

در آکواریوم این ماهی می توان تخته سنگ نیز قرار داد.

اما باید توجه داشت که فضای کافی برای شنای این ماهی وجود داشته باشد.

بهترین راه برای جفتگیری از این ماهی این است که تعدادی از این ماهی در یک آکواریوم نگهداری شود تا جفت مورد نظر یکدیگر را پیدا کنند.

در هنگام تخمریزی ماهی ماده بر روی سطح صاف دراز کشیده و تخمریزی می نماید و سپس در پشت آن ماهی نر اسپرم خود را بر روی تخم ها ترشح می کند.

بعد از حدودا” ۵ روز نوزادان از تخم خارج می شوند.

در این هنگام باید آن ها را با نوزاد میگو یا غذاهای بسیار ریز تغذیه نمود تا زمانی که آن ها به اندازه ی کافی رشد کنند و بتوانند غذاهای معمولی را دریافت کنند.

بارب آلبالویی نیاز دارد که با غذاهای گوناگون از جمله غذاهای خشک،غذاهای منجمد مانند کرم خونی و همچنین غذاهای زنده مانند میگوی آب شور و نوزاد سایر ماهی ها تغذیه شود.

این ماهی با ماهی هایی همچون گورامی، مولی، دم شمشیری، شارک، رامیزی، انواع لوچ ها و کت فیش ها سازگاری دارد و می توان آن ها را در کنار هم نگهداری نمود.

See author's posts نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * وب‌ سایت ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map