طراحی سایت ماژول کنترل دور موتور

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت ماژول کنترل دور موتور کسب وکار اینترنتی خود در شبکه های اجتماعی را پررنگ نمایید. شاید این جمله کمی برایتان عجیب به نظر برسد منتها منظور از اینکه از طریق شبکه اجتماعی این تجربه رو داشته باشید این هست که داشتن یک طراحی سایت ملزومه موفق شدن در اینستاگرام میباشد و بر اساس تحقیقات بررسی شده در سطح جهانی این موضوع به اثبات رسیده که برای موفق شدن یک کسب و کار در سطح اینترنت شما میبایست تمامی زیرساخت های اصلی را آماده داشته باشید از جمله این زیرساخت ها طراحی سایت، سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و بازاریابی است که همه این ها را میتوانید در شرکت سیماگر تجربه نمایید. کادر متخصص و هزینه مناسب و بجا شما را در توسعه اینترنتی چند گام به جلو خواهد برد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

هیچ محصولی وجود ندارد پرداخت نمایش تمامی تصاویر کد کالا: DKP - 40271 شرایط: محصول جدید 42 عدد موجود در انبار عدد موجود در انبار 104,500تـومان اخطار: آخرین موجودی فعلی! تاریخ در دسترس بودن: تعداد حداقل تعداد سفارش خرید برای محصول عبارت است 1 افزودن به سبد خرید افزودن به مقایسه افزودن به علاقه‌مندی‌ها ماژول کنترل سرعت موتور PWM توانایی تغییر ولتاژ خروجی با توان حداکثر 10 آمپر دارد.

ماژول برد دیمر مناسب برای مدیریت دور موتور می‌باشد.

با استفاه از ماژول کنترل دور موتور 12 تا 40 ولت PWM DC  و توان جریان دهی حداکثر 10 آمپر می‌توانید دور موتور DC را مدیریت کنید.

سلام بنده این ماژول رو از شما خریدم و متاسفانه زدم ای سیش رو سوزوندم.

الان نگا کردم دیدم ای سیش 555 خودمونه.

اگه عوض کنم درست میشه.

با تشکر درود بر شما اين موضوع را بايد تست كنيد.

با سلاماگر به این ماژول 12 ولت دی سی بدم رنج ولتاژ خروجیش چقدر میشه؟ با تشکر درود در این خصوص لطفا به دیتاشیت مربوطه که در قسمت دانلودهای همین صفحه قرار دارد مراجعه کنید.

امکانش هست که از کنترلر با سیم استفاده کرد؟ چون یه سوکت مادگی سه پین داره درود کاربر گرامی سوکت مربوطه برای استفاده از ولوم با سیم می‌باشد.

به عبارتی هم با ولوم روی برد و هم از طریق این سوکت سه رشته می‌توانید فرمان بدهید.

بنابراین با ولوم هزینه اش چه مقدار میشه؟ درود ولوم روی ماژول هست.

دقیقا همانی که در تصویر مشاهده می‌کنید.

قیمت هم مشخص است.

لطفا به زمان بندی کالا هم دقت کنید.

سلام .

آیا این درایور برای موتور ZGA60FM 50 rpm 12V مناسب است ؟ با سلام کاربر گرامی این موضوع تست نشده است.

ولی از نظر تئوریک سازگاری دارند.

سلام،خسته نباشید، آیا میشه با کمک این ماژول دور موتور برف پاکن مثلا پراید رو کنترل کرد، چون من برای کاری از موتور برف پاکن پراید استفاده کردم و نیاز دارم که دورش کمتر بشه،ممنون.

با سلام ولتاژ کاری موتور مورد استفاده باید در محدوده 12 تا 40 ولت باشد.

سلام،خسته نباشید، میشه با این ماژول دور موتور برف پاکن مثلا پراید رو تغییر داد؟ من برای انجام کاری از موتور برف پاکن پراید استفاده کردم و نیاز دارم که دورش رو کم کنم ،آیا با این ماژول میتونم این کار رو انجام بدم؟، ممنون.

با سلام کاربر گرامی برای این منظور بایستی موتور مورد نظر شما در محدوده ولتاژ کاری این ماژول باشد.

با سلاممن میخواهم از این دستگاه برای کنترل دور موتور 775 استفاده کنم.

میخاستم بدونم حتما باید از یکسو کننده استفاده کنم ؟ امکانش نیست ترانس رو مستقیم به دستگاه وصل کنم و دستگاه رو به موتورر؟با تشکر با سلام در خصوص این کالا میبایست اتصال تغذیه به ماژول و سپس از ماژول به موتور صورت بگیرد.

سلام من به دنبال یک دیمر pwm برای led strip (ال ای دی نواری) هستم از این میتونم استفاده کنم؟ یا فرکانسش خیلی بالاست؟ باسلاماین کالا برای مصرف مورد نظر شما پیشنهاد نمیشود.

سلام و خسته نباشیدمن میخام این دستگاه رو برای موتور دی سی 775 استفاده کنمآیا نیاز به یکسو کننده جریان هست یا میتونم پاور سوئیچیگ رو مستقیم به دستگاه وصل کنم ؟ با سلامدر این خصوص بایستی دیتاشیت موتور مورد نظرتان را بررسی کنید.

در صورتی که به صورت مستقیم امکان تغذیه دارد، میتوانید از این ماژول استفاده کنید.

دانلود دیتاشیت ماژول کنترل دور موتور 12 تا 40 ولت DC آخرین محصولات و اخبار فروشگاه را هفته در ایمیل خود دریافت کنید.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map