طراحی سایت ماژیک رنگی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت ماژیک رنگی شما کسب وکار اینترنتی خود که را کنار شغل سنتی تان است فعال نمایید تا از دیگر فرصت هایی که تابحال تجربه نکرده اید بهره مند شوید. تا به امروز تمامی کسانی که به صورت عمده و خرده در بازار فعالیت میکردند فضای اینترنت را کمی خاموش دیده بودند با بالا رفتن سطح آگاهی مردم و حضور اپلیکیشن هایی مانند اینستاگرام این نیاز در خود پیدا کرده اند و به صورت جسته و گریخته بدنبال طراحی سایت و سئو سایت وب سایت یا وب اپلیکیشن شان افتاده اند.

شرکت سیماگر یکی از شرکت هایی معروف در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد که توسط تیمی جوان و خلاق و خوش فکر با سابقه 15 ساله در زمینه برنامه نویسی و راه اندازی استارت آپ و دیجیتال مارکتینگ تاسیس شده است. با طراحی سایت ماژیک رنگی شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را برای بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

تومان برند یا سازنده‌ای با این نام پیدا نشد! برند یا سازنده‌ای با این نام پیدا نشد! برند یا سازنده‌ای با این نام پیدا نشد! برند یا سازنده‌ای با این نام پیدا نشد! برند یا سازنده‌ای با این نام پیدا نشد! برند یا سازنده‌ای با این نام پیدا نشد! برند یا سازنده‌ای با این نام پیدا نشد! برند یا سازنده‌ای با این نام پیدا نشد! برند یا سازنده‌ای با این نام پیدا نشد! برند یا سازنده‌ای با این نام پیدا نشد! ماژیک و ماکر دو ابزار هیجان انگیز نوشتاری هستند که طی چند سال اخیر بعد از اینکه تخته های سیاه جایگاه خود را به تخته های وایت برد دادند جزو وسایل جدا نشدنی و متداول اغلب سازمانها و مراکز آموزشی همچون دانشگاه ها و مدارس شده است.

چرا که طیف رنگی متنوعی دارد و ضمن روان بودن اغلب امکان شارژ برای انواع ماژیک وایت برد وجود دارد.

در رابطه با مارکر همین وسیله کاملا کاربردی در جهت به خاطر سپردن جزئیات و نکات پر اهمیت در نظر گرفته می شود و رنگ های متنوع آنها به خصوص رنگ فسفری باعث محبوبیت آنها در بین افراد مختلف و به خصوص دانش آموزان است.

  به طور کلی انواع ماژیک و مارکر در دو دسته هایلایت و وایت برد قرار می گیرند.

ولی هر دو گروه ماژیک ها و مارکر ها براساس نوع کاربری و فرمی نوع نوک و رنگی که دارند تقسیم بندی می شوند.

ماژیک راندو، ماژیک شارپی، ماژیک شارژی و مارکر کوپیک تحت عنوان ماژیک طراحی نیز شناخته می شوند که کامل ترین تقسیم بندی انواع ماژیک هستند.

ماژیک راندو و ماژیک طراحی بیشترین کاربرد را در میان داشجویان معماری و هنر دارد.

  ماژیک مارکر کوپیک در زمره حرفه ای ترین ماژیک ها قرار می گیرد و قیمت نسبتا بالا تری نسبت به سایر ماژیک ها دارد.

اغلب ماژیک های کوپیک امکان شارژ شدن نیز دارند.

  رنگی ترین مدل ماژیک متعلق به ماژیک های شارپی است که ویژگی اصلی روان بودن و خشک شدن سریع آن است.

ماژیک شارژی وایت برد یکی از بهترین مدل های ماژیک وایت برد هستند که می توانید با تعویض جوهر و به عبارتی شارژ مجدد جوهر از ماژیک وایت برد استفاده کنید.

پرطرفدار ترین رنگ ماژیک هایلایت و مارکر علامت گذار رنگ فسفری است که تقریبا همه ما در طول تحصیل دست کم یکبار از آنها برای هایلایت کردن نکات مهم استفاده کرده ایم.

مارکر های علامت گذار نقش بزرگی در به یاد ماندن مطالب و نکات مهم به ویژه برای محصلین و کنکوری ها دارند.

  برندهای معتبر و نام آشنایی همچون اسنومن(Snowman)، استابیلو(Stabilo) ،اسدلر(Stesdtler)، پلیکان(Pelikan)، پنتر(Panter)، بیک(Bic)، فابرکاستل(Faber Castell) و اونر(Owner) طی سالیان طولانی با عرضه بهترین، جدید ترین و با کیفیت ترین نوشت افزار به ویژه انواع ماژیک و مارکر، اعتماد مشتریان و خریداران را جلب کرده اند به حدی که کاربران سراغ برندها و محصولات دیگر نمی روند و تبدیل به مشتریان وفادار این برندها شده اند.

  خرید اینرنتی برای بسیاری از افراد مناسب ترین روش خرید در عصر حاضر است چرا که هم در وقت افراد صرفه جویی می شود و هم اینکه قیمت و هزینه پرداختی بسیار پایین تر و اقتصادی تر خواهد داشت.

بر همین اساس ما پیشنهاد می کنیم جهت خرید انواع ماژیک و مارکر از گزینه خرید اینترنتی از فروشگاه معتبر دیجی کالا را در نظر داشته باشید.

مضاف بر قیمت اقتصادی انواع ماژیک حتی ماژیک های که قیمت نسبتا بالا دارند از تخفیفات ویژه این سایت نیز برخوردار خواهید شد.

از لحاظ کیفیت محصول نیز خیال شما آسوده خواهد بود چرا که این سایت آنلاین تمامی محصولات خود را همراه با تضمین به فروش می رساند.

در نظر داشته باشید سفارش خرید و ارسال کالای مورد نظر شما در کوتاه ترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

  ارسال سریع کالای سوپر مارکتی فقط در تهران و کرج امکان پذیر است.

با توجه به محدودیت ارسال، آیا مایل هستید این کالا به سبد خرید شما افزوده شود؟

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map