طراحی سایت مایع پاک کننده مبل و فرش

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

وب سایت، امکان حضور هر شخص، مجموعه، شرکت و سازمان را در دنیای وب فراهم می کند. داشتن یک وب سایت اینترنتی مانند داشتن یک مغازه، فروشگاه و یا فضایی است که دارای هیچ محدودیت مکانی و زمانی نیست و در دسترس کل جهان می باشد. با ما همراه باشید تا در کوتاه ترین زمان ممکن شما را وراد فضای کسب و کار اینترنتی کنیم.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه تولید تخصصی طراحی سایت ، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با طراحی سایت مایع پاک کننده مبل و فرش شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

مواد شوینده تخصصی چرم و پلاستیک مناسب جهت استفاده در کارواش ها برای تمیز کردن داخل خودرو بدون اثر چربی و چسبندگی مواد مخصوص شستشوی مبل و موکت و فرش مناسب جهت استفاده از در دستگاه های مبل شویی اتوماتیک و فرچه مبل شویی مواد مبل شور Furniture Soap مواد مبلشور Accord fabric تولید شده تحت لیسانس ایتالیا با قدرت پاک کنندگی فوق العاده جهت مبلمان وفرش وموکت پک7 عددی لکه گیر آکورد فابریک به همراه فرچه تولید شده تحت لیسانس آکورد ایتالیا ، محصول بسیار کاربردی جهت لکه بری انواع لکه های روی لباس و.

.

.

این پک شامل 7 عدد لکه بر 250میلی لیتر ویک فرچه می باشد مایع شستشوی چند منظوره اکورد مدل super Cleaner، قدرت چربی بری فوق العاده، خاصیت سفید کنندگی بالا، مکمل بسیار مناسب جهت شستشو ، مقدار کم مصرف.

مناسب برای تمامی سطوح سنگ وسرامیک وپارکت، سطوح بسیار چرب، هود و اجاق گاز فوم شوینده 12 کیلوگرم مبلشویی مخصوص مبلشوی های فوم ساز شامپوی MAFRA PULIMOQ UETTES (تمیز کننده صندلی) در حجم 20 لیتر مناسب جهت استفاده در شرکت های خدماتی ، کارواش و ادارات می باشد مواد شوینده مبل و صندلی ، فرش و موکت MAFRA PULIMOQ UETTES ساخت ایتالیا مناسب جهت استفاده در دستگاه های مبل شویی و موکت شویی مواد شوینده تخصصی مبل و موکت و فرش مناسب جهت استفاده در دستگاه های مبل شویی با کف کنترل شده مواد شوینده همه کاره با پاک کنندگی قوی و کاربردی ساخت شرکت FABER ترکیه مناسب جهت استفاده در دستگاه های مبل شوی ، کفشوی و غیره.

درصد اختلاط با آب این مواد 1 لیتر مواد - 20 لیتر آب میباشد که میتواند حجم زیادی از ماده شوینده را در اختیار کاربر قرار دهد.

مواد 5 لیتری Leather Cleaner مخصوص صندلی و مبل چرم مصنوعی و طبیعی ساخت Mafra ایتالیا مواد (شامپو) مخصوص مبل ، صندلی ، موکت و فرش مناسب جهت استفاده در دستگاه های مبل شویی

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map