طراحی سایت محافظ صورت

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت محافظ صورت شما کسب وکار اینترنتی خود که را کنار شغل سنتی تان است فعال نمایید تا از دیگر فرصت هایی که تابحال تجربه نکرده اید بهره مند شوید. تا به امروز تمامی کسانی که به صورت عمده و خرده در بازار فعالیت میکردند فضای اینترنت را کمی خاموش دیده بودند با بالا رفتن سطح آگاهی مردم و حضور اپلیکیشن هایی مانند اینستاگرام این نیاز در خود پیدا کرده اند و به صورت جسته و گریخته بدنبال طراحی سایت و سئو سایت وب سایت یا وب اپلیکیشن شان افتاده اند.

شرکت سیماگر یکی از شرکت هایی معروف در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد که توسط تیمی جوان و خلاق و خوش فکر با سابقه 15 ساله در زمینه برنامه نویسی و راه اندازی استارت آپ و دیجیتال مارکتینگ تاسیس شده است. با طراحی سایت محافظ صورت شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را برای بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

تهران- سیماگر- یک شرکت نوپای عمانی با استفاده از نانومواد و بهره‌گیری از چاپ سه‌بعدی، شیلد آنتی باکتریال محافظ صورت تولید کرد.

به گزارش روز یکشنبه ستاد ویژه توسعه فناوری نانو،  اتمز لب (Atoms Lab) یکی از شرکت‌های نوظهور عمانی که در مرکز ملی تجارت مستقر است موفق به تولید شیلد محافظ صورت با استفاده از فناوری چاپ سه‌بعدی ودارای خاصیت آنتی‌باکتریال شد.

این شرکت اعلام کرد  که از نانومواد و ترکیب آن با پلیمر و مس برای ساخت شیلد محافظ صورت استفاده کرده است.

یومنا الشجیر مدیرعامل شرکت اتمزلب گفت: در ماه‌های ابتدایی شیوع ویروس کرونا، این شرکت بیش از هزار شیلد صورت را تولید و در اختیار مصرف‌کنندگان قرار داد، مقداری نیز به کشورهای GCC صادر شد،  این شرکت چاپگر Ultimaker ۳D را در اختیار تولیدکنندگان تجهیزات محافظت شخصی قرار داده است.

وی افزود: فروشگاه الکترونیکی اتمزلب که قطعات الکترونیکی و ملزومات پروژه‌های اینترنت اشیاء را تولید می‌کند، نقش مهمی در تامین نیاز کارآفرینان و دانشجویان دارد.

الشجیر گفت: از آنجا که ما توزیع‌کننده چاپگر Ultimaker ۳D در عمان هستیم و با تمام نمایندگان کشورهای GCC ارتباط داریم، باید تاکید کنم که فروش این چاپگرها در عمان ۷۰ درصد بیشتر از کشورهای GCC است.

اتمزلب در سال ۲۰۱۸ با هدف ارایه رهیافت‌های فناورانه در حوزه چاپ سه‌بعدی و ساخت مواد افزودنی تاسیس شد،  این شرکت توزیع‌کننده انحصاری محصولات Ultimaker ۳D در عمان است.

تهران- سیماگر- بزرگترین چاپخانه سه‌بعدی جهان موسوم به پروسا که در شهر پراگ جمهوری چک قرار دارد،… تهران- سیماگر- یک شرکت دانش بنیان داخلی با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی موفق به تولید روزانه… تهران- سیماگر- یک شرکت فعال در صنعت نساجی موفق به تی‌آنتی‌باکتریال… تهران- سیماگر- محققان دانشگاه صنعتی امیرکبیر در پروژه‌ای به ساخت و… تهران- سیماگر- بررسی‌های موسسه علوم زیست پزشکی دانشگاه سائو پائولو… تهران- سیماگر- فضاپیمای «چانگ ئه-۵» پس از ۲ روز اقامت بر سطح ماه،… تهران- سیماگر- بیشترین نسبت اشتغال بر اساس طرح مطالعاتی پیمایش رصد… تهران- سیماگر- عضو هیات علمی دانشگاه تهران و رییس سازمان بسیج اساتید… تهران-سیماگر- جدول زمانی پخش برنامه‌های درسی دانش آموزان ابتدایی و… تهران- سیماگر- فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران… تهران-سیماگر- عضو هیات علمی دانشگاه تهران آموزش تکنیک حل منازعه در… تهران- سیماگر- وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از همه نهادهای حکومتی در… نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map